Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod S474N 9. 10. 2018 18:40

Po roce fungovani s FaceID ho konecne zacne banka na novy rok podporovat? :mrgreen:

Mozna jim nikdo nerekl, ze secure enclave cipu je to uplne jedno, jestli pozaduje data z TouchID nebo z FaceID. Tedy, stavajici reseni s TouchID realne funguje i s FaceID, jenom s tim teda, ze jako popisek je uveden TouchID.

No nicmene, co cekat od bandy damozroutskych amateru.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Scully 9. 10. 2018 21:15

lubik2 píše:
Mr.Scully píše:Rušil jsem začátkem září Exclusive konto u Raiffky, protože se ty podmínky tak zhoršovaly

Můžu se zeptat, v čem je to zhoršení?


Když jsem s Exclusive začínal, tak stálo 500 měsíčně a bylo zdarma, pokud RODINA (tzn. na víc účtech) dala dohromady 1.5M. Pak to omezili tuším na 1.5M na jeden účet a pak zdražili na 750. Vše v rozmezí asi dvou let. Pak mi došla trpělivost. ČSOB Premium / Erste Premier nabízejí daleko víc za daleko lehčích podmínek.
Mr.Scully
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 12. 10. 2018 18:04

DrumSession píše:Zlatá ZUNO Bank...


Ne že bych si tenkrát neporadil při výběru náhrady :) ale hodně mě mrzí, že zrovna ZUNO zařízli...
losalamos
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 13. 10. 2018 12:44

Zuno mělo 266 tis. (spíše účtů než klientů tj. asi 100 tis.) klientů (rušení dokončeno 2017) => ale u RB zůstalo asi jen 10 tis. (info z tisku, rozhovor). Asi po roce si RB vzpomněla, že zavede bezplatné účty a začne na ně lákat klienty. To mi přijde docela divočina anebo je RB velice, velice bohatá...

Kolik klientů nyní máte a kolik byste jich chtěli mít za pět let?
Teď máme zhruba 600 tisíc klientů a v roce 2020 jich chceme mít 650 tisíc. To je cíl, který jsme si stanovili před dvěma roky(2015) tj. asi 10 tis. klientů ročně...

Cílíte na majetnější klienty. Je v tomto segmentu ještě prostor?
Věříme, že ano...
Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/pobocky-bank ... nomika_rts
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 13. 10. 2018 13:11

RB CZ má hodně peněz a hlavně souhlas majitele (RBI) poohlédnout se, koho by v ČR koupila. Jednání s MMB asi nedopadla, uvidíme jestli se dohodnou s někým jiným. Jinak “majetnější” klienti nemají žádný důvod zvolit si jako svou banku RB. Žádný extra servis nebo speciální benefity nedostanou.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 10. 2018 15:05

Diskutovalo se zde (spíš tedy v Curve vlákně) o tom, jak je RB přísná v řízení rizik u svých karet, a to tak, že blokovala platby britskou Curve kartou navázanou na RB karty. Zde u zahraničí karty bych to ještě chápal, ale nad mou zkušeností z tohoto týdne už zůstává rozum stát.
Před pár dny jsem chtěl online Hello kreditkou zaplatit v jednom českém eshopu, který využívá přímo do jeho webu vestavěnou platební bránu RB. Ani na tři pokusy se platba nezdařila: vždy až po zadání 3D secure kódu se objevila hláška z RB brány, že platbu nebylo možné provést. Zaplatil jsem to tedy hned vzápětí ČSOB cool kartou, s tou už RB brána neměla problém. Určitě to nebylo tou Hello kreditkou, stejný den předtím i potom šla v jiných eshopech použít (ani limit nebyl dosažen).
Tedy: je možné, že by paranoidní RB už začala (úmyslně či omylem) blokovat i karty některých českých bank? Třeba Hello bank dle její matky považuje za rizikovou francouzskou banku :). Nebo nevím, ale když Hello karta jinde šla a brána RB hned po neúspěšných 3 pokusech s Hello kartou vzala ČSOB kartu, vidím problém mezi RB a Hello kartami jako možný.
Máte někdo s RB platební bránou podobnou zkušenost s českými kartami?
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 13. 10. 2018 16:34

Spíš mám zkušenosti s placením KK Hellobank - Cetelem. Většinou se s ní dá zaplatit v pohodě, ale taky jsem s ní na spoustě nezaplatil. To taková Citi fungovala vždycky a všude.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 13. 10. 2018 20:02

tak že RB blokovala CRV možná zdůvodňovala rizikovostí, ale všem je snad jasné, proč to začala dělat
Curve karta promo kód na £5: H65WO
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 10. 2018 19:15

Odkaz doplněn-https://ekonomika.idnes.cz/pobocky-bank-ubyvat-nebudou-d1c-/ekonomika.aspx?c=A170626_2335070_ekonomika_rts
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 25. 10. 2018 18:01

Změny - RB odstranila ze svého sazebníku pro fyzické osoby od 1. října 2018 následující položku:

Ostatní služby - telekomunikační operace
Fax 50 Kč - poplatek zrušen

Ze sazebníku pro fyzické osoby podnikatele a právnické osoby pak byly odstraněny některé typy debetních karet:

Debetní karta
Embosovaná karta VISA Business Light, Maestro, MC Standard, Business PREMIUM, Visa Gold, MC Gold, Visa Business, MC Business - produkt odstraněn ze sazebníku

Dále změnila sazebník pro fyzické osoby, fyzické osoby podnikatele a právnické osoby u nenabízených produktů, a to v oblastech Hotovostní platební transakce, Debetní karty, zvýšily se základní ceny podnikatelských kont. Došlo také k úpravě sazeb u základního platebního účtu.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gekkon 30. 10. 2018 16:16

Rusil jsem bezny a sporici ucet. Kdyz se podivam do mobilniho ekonta nebo pres internetbanking, tak nemam vubec zadny produkt banky. Presto se stale muzu prihlasit a klidne zalozit neco dalsiho.. Je to normalni, ze po zruseni vsech produktu mam stale pristup do internetbankingu?
gekkon
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 30. 10. 2018 16:54

Asi jo, u CS to mam take tak.
tomaslany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bodyczech 30. 10. 2018 18:32

Něco podobného se mi také stalo, ale už si bohužel nevybavuji u jaké banky to bylo. Mezi dokumenty byla samostatná smlouva na zřízení a vedení internetbankingu, nezávislá na ostatních produktech a službách banky. Přišel jsem zrušit veškeré účty, což se také stalo, ale zrušit samostatně rovněž e-banking nenapadlo mě ani babu v bance. Už je to pár let a snad se postupy v bankách v tomto směru změnily, ikdyž...
Curve card promo code: XSSLR
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 10. 2018 19:11

Ponechání živého IB i přes zrušení účtu a dalších produktů není nic výjimečného. I já si pamatuji, že u ČS (kde už dnes mám jen pár podílových listů fondů z minula, účet ne) jsem na Servis 24 také sepisoval samostatnou smlouvu, která se pak zrušením běžného účtu změnila na ořezanou verzi Servis 24 Start. Tedy i u ČS by zrušení produktů nemělo za následek zrušení internetbankingu v té light Start verzi. Tedy nejen u RB nic výjimečného.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mr.Scully 31. 10. 2018 22:59

Nevím, jak u jiných bank, ale já rušil RB přes měsícem, přišlo mi asi dvanáct jednotlivých dopisů, že mi ruší CZK, USD, EUR, GBP, spořící a x dalších kont, ale internetbanking mi každopádně přestal fungovat taky, i když ani nevím, jestli se rušil nějak separátně nebo ne. Prostě nemám tam účty a už se nejde přihlásit.
Mr.Scully
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: VVNP a 16 návštevníků