Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PULPANM 11. 1. 2019 15:08

Já se přihlásím naprosto v pohodě jak z mobilu, tak z PC
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 14. 1. 2019 10:34

Tak už to neplatí, nedaří se mi přihlásit ani přes web, ani přes mobil
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 14. 1. 2019 11:21

vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 14. 1. 2019 11:22

Dnes jsem se přihlásil bez problémů přes web i mobil.
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 14. 1. 2019 11:50

Už to běží, sice pomaleji, ale běží
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 14. 1. 2019 13:19

změna podmínek (od 1.4.) E-commerce transakce.
Dříve:
Platby v internetových obchodech
nebo platby písemných a telefonických objednávek prováděné
prostřednictvím internetové platební brány. O E-commerce transakci
se jedná pouze tehdy, je-li příjemce částky takové Platební
transakce svým poskytovatelem platebních služeb v rámci
Platební transakce identifikován v systému příslušné karetní asociace jako
„E-commerce Obchodník“.

Nyní:
Platební transakce prováděné bez fyzické
přítomnosti Karty vyjma Platebních transakcí iniciovaných přiložením
Platebního zařízení k POS. Za E-commerce transakce jsou
považovány také transakce typu Mail Order / Telephone Order.

viz https://www.rb.cz/informacni-servis/upravy-podminek
Curve karta promo kód na £5: H65WO
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SVitara 14. 1. 2019 16:06

Ajajaj. :shock:
SVitara
Návštěvník

Odeslat příspěvekod treborit 14. 1. 2019 16:23

vyjma Platebních transakcí iniciovaných přiložením Platebního zařízení k POS = Curve, ale take Google Pay apd, tedy vzdy kdyz je transakce provedena na POS terminalu.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 14. 1. 2019 16:30

bohužel, dle stejných podmínek je
Platební zařízení – Zařízení vybavené Platební aplikací a technologií
NFC, jehož prostřednictvím lze zadat Platební příkaz k provedení
Platební transakce na vrub Kartového účtu.
Platební aplikace – Bankou podporovaná aplikace umožňující
provedení Platební transakce na vrub Kartového účtu na základě
registrace Karty v takové aplikaci. Seznam podporovaných aplikací
Banka zveřejní na Veřejných stránkách.

P.S.: Neočekávám, že Curve bude mezi podporovanými aplikacemi.
Curve karta promo kód na £5: H65WO
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 14. 1. 2019 16:38

Curve karta ale urcite neni Platebni zarizeni vybavene Platebni aplikaci a NFC technologii, dle techto podminek by za Curve meli priznat.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 14. 1. 2019 17:51

Tohle bude příprava obchodních podmínek na platby mobilem/tabletem/hodinkama/... (na vlastní NFC Android appku a/nebo Apple Pay). V tom případě se sice jedná o platební trasakci bez fyzické přítomnosti karty, ale nejedná se samozřejmě o e-commerce transakci.

Ohledně Curve, jak píše treborit, Curve karta není Platební zařízení vybavené Platební aplikací a NFC technologií. Platební karty využívají RFID, ne NFC. Takže mi z toho spíš vychází to, že bonus za Curve by už měl být vždy, protože se jedná o "Platební transakce prováděné bez fyzické přítomnosti Karty" které nejsou vyloučené v té druhé "vyjma" části.

Jinak nemyslím si, že by Curve ještě potřebovali řešit nějak dál úpravou podmínek, karty v současnosti přidat nejdou, kdo ji má tak ji bude používat do konce platnosti, pak dostane novou a ta už taky nepůjde přidat. Čili používání Curve s kartami RB postupně vymře, pokud RB z nějakého důvodu neotočí.
hopo.hopo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jujec 17. 1. 2019 10:18

Má zkušenost s RB:
doporučil jsem 2 lidi, mám tedy možnost mít eKonto komplet zdarma. Volám na infolinku, jestli jsou opravdu v systému vidět ta doporučení, prý ano. Mám zajít na pobočku, kde mi nastaví eKonto komplet zdarma - po telefonu ani v IB to prý nejde.
Jdu na pobočku - prý v systému je jen jedno doporučení. A že nejde doporučení za podnikatelský účet. A že proč chodím na pobočku, když se to dá vyřídit v IB.
Tak z pobočky volám na infolinku, prý v systému vidí jen jedno doporučení. Pracovník banky volá na nějakou linku s dotazem, zda jde uznat doporučení podnikatelského účtu. Prý ano.
Ta banka si právem zaslouží titul Klientsky nejpřívětivější banka roku....
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod SVitara 17. 1. 2019 10:28

Kdyz se chce, tak jde asi vsechno.
SVitara
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jaromir 17. 1. 2019 11:15

Stejně nechápu, proč neukazuje úročení 3% ale 0,1%. Člověk by čekal, že jakmile splní podmínky se mu to v detailech účtu promítne. Je to matoucí...
jaromir
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peťo6 17. 1. 2019 17:43

Mne to ukazuje 3%.
Peťo6
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků