Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod treborit 28. 8. 2017 12:14

Dodam dalsi minusy: naprosto debilne je reseno, pokud mate dispondentska prava treba k uctu manzelky, tenhle "use case" proste asi nikdo neresil .. Dale zmizela u kreditek informace o aktualnim bonusu v probihajicim obdobi ... celkove hnus velebnosti.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 28. 8. 2017 14:16

no ale to uz zmizelo drive
dalsi bonus kdyz vam prijde nebo odejde platba tak se zustatek v mobilnim IB nezaktualizuje!
ING Konto kód: 125479
Curve promo kód na 5 GBP: 7BGCX
retron
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 28. 8. 2017 14:29

Jo, taky jsem na to IB v sobotu koukal, ale docela mě přešla chuť... Takový žloutenkový mor. :-)

Ono to IB jsem ani dříve už moc předtím nepoužíval a lezl tam jen v nevyhnutelných případech (zadání SEPA platby), takže se toho moc pro mě snad nezmění, spíš mi taky vadí "znepřehlednění" mobilní aplikace...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod jichaj 25. 10. 2017 13:24

07Petr píše:
treborit píše:Splatis castecne ... castecne splaceny uver neni splaceny uver ...


V podmínkách píšou že bonus vyplatí až 2 měsíce po zaplacení 1. splátky, ta může být až měsíc po načerpání úvěru 100000 Kč. V minulé akci bylo nutno o předčasných splátkách předem informovat banku. Mám obavy, že bych po načerpání úvěru 100000 Kč okamžitém informování emailem, že hned další den zpět splatím 99999 Kč, bych pak 3 měsíce stejně musel splácet 1893 Kč které by mě RB nemusela vrátit.


Tak jsem konecne po 2 mesicich dohadovani dostal ten bonus 3000...A když odečtu úroky a poplatek za mimořádnou splátku..tak to takovy vynos nebyl :)
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 25. 10. 2017 14:44

Garantuji ti,že v RB už ti nikdy žádný úvěr nedají, jestli jsi je začal školit, aby dodržovali vlastní podmínky. Mám tam taky útrum. :-)
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 27. 10. 2017 13:25

To je hrozná banka..
Předčasně jsem splatil půjčku a přeplatek, co tam vznikl mi vrátí až za měsíc. Přitom písemné potvrzení o splacení mi už poštou přišlo. J*bat na ně.
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 27. 10. 2017 15:36

Taky před měsícem zrušená kteditka, přeplatek nikde.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 1. 11. 2017 14:44

Tvl. prej nejprivetivejsi banka roku....
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod saabik 1. 11. 2017 17:32

xls píše:Taky před měsícem zrušená kteditka, přeplatek nikde.

Proč kreditku přeplácíš? Nízký limit? S přeplatkem by měly postup řešit OP. Tam by mělo být popsáno, do kdy peníze vrací. Porušili OP?
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 2. 11. 2017 10:12

Podle mě tam měl korunu pro kontrolu, aby věděl že je karta doopravdy zrušená a přeplatek mu vrátili (já jsem to tak při rušení KK dělal).
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 6. 11. 2017 12:04

SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 6. 11. 2017 15:27

To je jako s volbama. Když volíš nějakou malou stranu, tak jsi taky potom překvapen kdo ty volby vyhrál.
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 6. 11. 2017 16:48

Lide z tohoto fora nejsou typickym vzorkem populace, mam kolegu, ktery zatim nezaznamenal, ze by Unicredit mel nejake problemy, platby odesly, karta funguje.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod jasno1 15. 11. 2017 17:28

Chci zadat nějaké platby v bankovnictví a po pár kliknutích se mi roztočí žluté kolečko s popisem, že "operace může trvat trochu déle než je obvyklé" a je to pořádnej vopruz.
Navíc je hrozný i to zadávání adresy příjemce SEPA platby. Při zadávání SEPA ze slovenského nebo německého účtu to požadováno není. Takže RB zlepšovák.
jasno1
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdenk2 17. 11. 2017 12:19

Stala se mi taková divná věc:
Včera mi přišla SMS upozorňující na e-mail od RB. Podíval jsem se do mailu a byla tam nabídka slevy na nákup kreditní kartou platná do konce měsíce. Doma jsem si pak na PC přečetl celý mail, ale místo nabídky slevy to byla informace o spuštění nové aplikace. Jiný mail od RB ve schránce ani ve spamu nemám...

Už jsem si začínal myslet, že jsem se přehlédl, ale vzpomněl jsem si na tu SMS. Původní mail začínal textem: "Vážená klientko, vážený kliente, jsme rádi, že využíváte kreditní...". Nový mail začíná: "Vážený pane ..., připravili jsme pro Vás novou, vylepšenou verzi...".
Oba maily mají stejný předmět a čas odeslání.

Nestalo se to někomu jinému?
Je technicky možné, aby jeden mail ve schránce přepsal jiný?
Zdenk2
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků