Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 18. 1. 2019 15:54

Oni jim to asi bude jedno...
Každopádně to, že to je jen pro nové klienty je (podle mě) celkem jasné od začátku, kdy to začali inzerovat. Přímo na stránce banky je reklama a dost velkým písmem se tam píše "Přejděte k nám a zhodnoťte své úspory se sazbou 3 % p. a.", takže ani není potřeba nějak studovat podmínky akce.
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 18. 1. 2019 18:55

Čekat v dnešní době jen tak 3 % je hodně bláhové! To ti nebylo podezřelé?
Se podívej co dává ČS, UCB, KB, ČSOB..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jaromir 18. 1. 2019 22:03

Tohle jsem jim poslal a zvažuji zrušit účet Komplete, ať jdou někam.
----
Pěkný den,

můžete mi říct, proč jste vedli v prosinci TV kampaně na změnu u Vás, když jsem nyní zjistil, že vyšší úročení je jen pro nové klienty.

Jsem Vaším klientem, mám konto Komplete, a vyloženě jste mi flusli do ksychtu!

Jestli si myslíte, že touhle akci získáte nové klienty, tak Vám můžu říct, že diskriminaci stávajících klientů rozhodně nevnímám jako splnění Vašeho hlavního hesla "Banka inspirovaná klienty" a že uvažuji u Vás zrušit účet.

Totálně jste mě ***** a zařadili jste se k dlouhé řadě pochybných bank typu ING, kteří pravidelně nasírají své klienty tím, že dávají speciální úroky jen pro nové lidi.

Vaší akcí docílíte jen dvou věcí:
1) zesměšnili jste a zdiskriminovali své stávající klienty na úkor nových a to navíc veřejně přes marketingovou kampaň
2) ukázali jste, že je lepší nebýt klientem dlouhodobě ale fluktuovat a "vyžírat třešinky" a pak účty zrušit

Doufám, že ty čísla přibývajících klientů budou managery těšit, já se teď cítím jako s prominutím kokot.

Uvědomte si, že je tu AirBank a Hello, Richi, kteří mají 1-1,5 procenta a mnohdy bez nutných podmínek a blbostí a hlavně neplivou do ksychtu svým stávajícím klientům, jen aby získali pár nových.

Jste mě neskutečně a neskutečně *****.

A byl bych moc rád, aby kdo toto čte poslal tomu nejvyššímu managerovi, ať se mu ta tabulka s čísly ucpe ve chřtánu!

Já jsem Váš klient a žádám Vás, inspiruji jinak řečeno, ať mi do ***** dáte stejné podmínky, jako nově příchozím vy xyz!
jaromir
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milanBrno 18. 1. 2019 22:18

Proc jako, kdyz...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Revolut , SkipPay , Twisto , Curve , Plutus , Portu , RONDA , RB , Indigo , Coinmate , Anycoin , Trading212 atp.)
Zabava: HBO MAX za 50kc
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 18. 1. 2019 22:25

Vážně myslíš, že adresát takových nadávek bude mít jakoukoli chuť ti vycházet vstříc?!

Místo psaníček si on-line založ účet u některé z jiných bank, přesuň peníze, a je to. Jestli se ti pak pořád ještě bude chtít psát, tak napiš do RB, že peníze jsou jinde a mohly by se vrátit, pokud nabídnou vyšší úročení. Pravěpodobnost, že ti vyhoví, je maličká, ale pořád o řád větší, než lidem v RB nadáváš a přitom tam své peníze necháváš, čímž ukazuješ, že i přes nižší úročení ti situace fakticky vyhovuje / kvůli vyššímu úročení se ti nechce měnit banku.

A jestli se ti fakt nechce měnit banku, tak holt budeš mít nízké úroky; a každé další naštvané psaní, po kterém peníze zůstanou na místě, jen banku utvrzuje v tom, že ti úroky nemá zvyšovat (a i když RB má externí IB nic moc, interně na tohle možná má, nebo může kdykoli nově vybudovat na základě starých dat, nějakou strojovou analýzu, která jí to řekne dost přesně); sestimsmiř.

Je to obchodní vztah, ne … životní poslání …, aby to stálo za jakékoli cuchání nervů, ne?!
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod vpe 18. 1. 2019 22:38

To přesně korporace tak trochu chtějí, sice remcající, ale neutíkající :)
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 18. 1. 2019 22:41

Styl a způsob, jakým byly myšlenky interpretovány je dost nevhodný. Fakticky nevidím extra důvod se pohoršovat nad procenty, tak to má banka prostě nastaveno a nějak se podmínkami netají. Zato po přečtení příspěvku mi moc nedalo na to zareagovat. Pokud tě to štve ok, ale projevit se dá bez urážek. Takto mi to navazuje pocit, že autor nemá moc vysokou inteligenci (neberte to špatně).

Jinak souhlas výše, prostě jdi k jiné bance, pokud shledáš situaci neuspokojivou.
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 18. 1. 2019 22:59

Navic do xichtu plivali snad vsechny banky, Richee je tu asi 1,5 mesic s tim urokem a ta banka ne o moc dele... az nabere statisíce, co myslis ze udela?
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 18. 1. 2019 23:05

Ono je docela na pováženou, jestli kvůli necelé tisíckoruně (úrokový diferenciál mezi marketingovou sazbou v kampani pro nové klienty a sazbou na účtu u Hello bank! nebo Richee účtu po zdanění) za půl roku má smysl vůbec plýtvat energií a nevěnovat ji něčemu užitečnějšímu (a pravděpodobně i ekonomicky přínosnějšímu)...

RB zcela jistě nemá důvod vyhovět nějakým "ultimátům" a vůbec nevidím ani zásadní přínos se pokoušet něco tahkhle řešit... V době ukončení ZUNO Bank, kdy banka začala nabízet vybranými klientům zvýhodněné úročení (asi to taky byly 3 % p.a. na půl roku) za přechod k RB (otevření účtu) jsem proti bance vedl spor v řízení před FA (po ZUNO ho "podědila" RB) a jako jeden způsob smírného řešení jsem navrhoval přiznání této sazby... Nicméně zájem projevený nebyl.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod DrumSession 20. 1. 2019 18:12

Jaromíre, stojí ti to vůbec za rozčilování? Mě již nikoliv. RB mám zařazenou mezi nic moc banky. Nejlépe to vytihuje 8-mý příspěvek ve vláknu od xls TADY viewtopic.php?f=316&t=1260363&start=240
Dal jsem jim šanci, ale se zlou jsem se potázál, zklamání (dlouhodobé) stále trvá.
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod qwertz375 20. 1. 2019 21:05

V IB je u kreditek volba povolit nebo zakázat internetové platby. To je nějaká novinka? Podle informací na webu to RB původně uměla jen u debetních karet.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 1. 2019 22:10

@qwertz375:
Já to tam (v mobilním i net bankovnictví) mám už od zřízení kreditky Mall (tedy od začátku prosince 2018). Vypnout/zapnout ty net platby sice jdou, ale limit jim nastavit nelze (tím je tedy nejspíš vždy celý disponibilní zůstatek).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod jaromir 24. 1. 2019 09:12

Přišel mi včera výsledek reklamace. Žádal jsem stejný úrok pro sebe - stávajícího klienta, jak mají noví klienti.

Napsali mi, že mi nabízejí podmínky nejlepší jak mohou a lepší = stejné jako novým klientům, mi nedají.

Závěrem připojili dovětek, že doufají v mou spokojenost a setrvání u nich.

Nejvtipnější je, že jsem předevčírem celý účet i s dalšími produkty zrušil...

P.S. pak jsem ještě brnknul na reklamace a řekl jim, jestli jim tohle připadá normální (persekuovat stávající klienty na úkor nových), řekli mi, že mám výsledek reklamace v odpovědi emailu. Na to jsem jen odpověděl, že jako mou "odpověď" jsem zrušil účet. Slečna podotkla, že danou věc a důvody, proč lidé ruší účty sledují a vyhodnocují.
jaromir
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 24. 1. 2019 09:20

To je normální šablona. V RB mají naučené fráze. Jsou rádi, že je kontaktuješ etc. Zajímavé by to bylo v případě, pokud by ti na základě tvého vydírání vyhověli. Jo a je to normální, kupovat si nové ovečky úplatkem. Dělají to skoro všichni.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 24. 1. 2019 09:51

Jaromír objevil Ameriku...
Kolem.jdouci
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků