Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 11. 2017 21:59

Ze by "Reich Schiessen" tank?
https://www.youtube.com/watch?v=YzBwtAbeRdI
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 20. 11. 2017 14:43

Zdenek2 : no já žiju v přesvědčení, že se maily ve schránce přepsat nemůžou. Co dojde, to už by tam mělo ve stejné formě zůstat. Pokud by byl umožněn zpětný přepis, pak by nastal totální zmatek. Možná mě ale někdo vyvede z omylu.
losalamos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Zdenk2 20. 11. 2017 17:36

Já žiji ve stejném přesvědčení. Známý z IT firmy také tvrdí, že to není možné. Kromě případu, že by mi někdo hacknul schránku. To by se ale někdo musel hodně nudit, aby mi podstrčil falešný mail čistě pro zábavu, když z toho nic nemá.
Zdenk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fc70 20. 11. 2017 18:16

Je možné udělat e-mail, který obsahuje primárně odkaz na obrázek na nějakém serveru (nevkládá obrázek přímo do přenášeného e-mailu); pak by server mohl obrázek změnit. Ale tím by se nezměnilo, kam vede odkaz v mailu, takže připadá velice nepravděpodobné dělat takhle nějakou reklamní kampaň.

To už bych si spíš vsadil na poškozený filesystem nebo chybu mailového software, který v nějaké nečekané situaci (neočekávaný pád systému?) přepsal data lokálně.

-- 20. 11. 2017 18:18 --

… ale jestli ti do SMS chodí náhled textu e-mailu, teorie o změněném obrázku neodpovídá.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod jujec 21. 11. 2017 09:04

Zdenk2 píše:Stala se mi taková divná věc:
Včera mi přišla SMS upozorňující na e-mail od RB. Podíval jsem se do mailu a byla tam nabídka slevy na nákup kreditní kartou platná do konce měsíce. Doma jsem si pak na PC přečetl celý mail, ale místo nabídky slevy to byla informace o spuštění nové aplikace. Jiný mail od RB ve schránce ani ve spamu nemám...

Už jsem si začínal myslet, že jsem se přehlédl, ale vzpomněl jsem si na tu SMS. Původní mail začínal textem: "Vážená klientko, vážený kliente, jsme rádi, že využíváte kreditní...". Nový mail začíná: "Vážený pane ..., připravili jsme pro Vás novou, vylepšenou verzi...".
Oba maily mají stejný předmět a čas odeslání.

Nestalo se to někomu jinému?
Je technicky možné, aby jeden mail ve schránce přepsal jiný?


Mám to taky - problém je v tom, že html verze emialu se liší od "prostého textu". Vypni si zobrazení emailu v html a uvidíš stejný text jako přišel na mobil. Píšou tam o 10 procentech bonusu při nákupu potravin, ale asi to není pravda.
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdenk2 21. 11. 2017 19:16

jujec píše:Mám to taky - problém je v tom, že html verze emialu se liší od "prostého textu". Vypni si zobrazení emailu v html a uvidíš stejný text jako přišel na mobil. Píšou tam o 10 procentech bonusu při nákupu potravin, ale asi to není pravda.


Máš pravdu. Je to přesně, jak píšeš. Díky, že jsi mi objasnil záhadu. :-)
To mne tedy nenapadlo, že zrovna banka pošle mail, který má úplně jiný obsah při zobrazení HTML než při zobrazení prostého textu.

V prostém textu je:
Vážená klientko, vážený kliente,
jsme rádi, že využíváte kreditní kartu Raiffeisenbank. Na podzimní období jsme pro Vás připravili mimořádnou nabídku.
Mějte svou kartu vždy po ruce i při placení běžných nákupů a my Vás mimořádně odměníme za platby při nákupu potravin.
Získáte zpět 10 % z každé transakce, a to až do maximální celkové výše 1 000 Kč.


V zobrazení HTML o tom není ani zmínka. Tam se píše jen o nové aplikaci...
Zdenk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Delitzsch 21. 11. 2017 21:56

Mně by zajímalo, jestli opravdu někdo 10% zpět z transakce má... :-)
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdenk2 23. 11. 2017 19:10

Pochybuju. Navíc mi není jasné, jak by v bance poznali, že je to platba za potraviny.
Zdenk2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 11. 2017 20:04

Dle MCC kódu?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 23. 11. 2017 20:09

Samozřejmě podle MCC (Merchant Category Code) - kódu identifikujícího typ obchodu. Právě tak identifikují některé banky (MMB, Hello bank), jestli bude za transakci bonus nebo ne.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 23. 11. 2017 21:08

V marketech pro dům a zahradu mají nápoje a zmrzlinu, v trafice zase bagety a čokolády. A na mnohých pumpách se dostanou dokonce citróny, dětské pleny a dřevěné uhlí... Systém není dokonalý a nejde o to, přesně odlišit, co zákazník kupuje, ale co nejpravděpodobněji kupuje. Moneta a Hello bank mají například u kreditních karet rozlišené konkrétní kategorie zboží a služeb, za které jsou z transakcí vrácena procenta - klient si vybere některou z kategorií (třeba benzín, restaurace, internetový obchod). To neznamená, že pod určitou kategorií nelze vůbec nakoupit u daného obchodníka jiné zboží. Kdyby to bankám nefungovalo, tak by to takto nedělaly. Jinak MCC se využívá také pro odlišení nežádoucích transakcí u kreditních karet, které vrací jinak určité procento globálně (RB, mBank).
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 12. 2017 11:18

dnes mě překvapila rychlost převodu, v 10:43 mi přišlo od plátce ze Spořitelny potvrzení o platbě a v 11:03 už mi notifikace z RB hlásí připsanou platbu. To je slušné :-)
A1rh-
Návštěvník

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: filas81 a 14 návštevníků