Zdravím.
Jsem klientem Raiffeisenbank a eBanky a chtěl bych se s Vámi podělit o zážitek, který se Vám případně může stát, pokud jste klientem obou bank.
U Raiffeisenbank jsem před nějakým tím rokem využil nabídku na Rychlou půjčku (hotovostní úvěr). Splácel jsem půjčku a r.2006 v prosinci mi RB poslala jako dobrému klientovi kreditní kartu Visa Extra. Poplatky nebyly nikterak vysoké a tak jsem nabídku přijal a kartu aktivoval a průběžně jsem ji začal používat pro různé bezhotovostní platby.
Někdy v září 2007 jsem na svém účtu u eBanky objevil možnost vydání kreditní karty, stačilo jen kliknout a vyplnit pár údajů a žádost byla hotová. Podle infolinky eBanky mělo zpracování žádosti trvat asi 10 pracovních dnů. Nicméně ani po měsíci se nic nedělo a žádost byla na internetu stále ve stavu podaná ale nezpracovaná. Požádal jsem tedy infolinku eBanky o zrušení této žádosti o kreditní kartu z toho důvodu, že se jí nikdo nevěnuje a nezpracovává se.
Nyní v lednu 2008 jsem si při nákupu v obchodním centru zašel k bankomatu ČS abych si zjistil zůstatek na mojí kreditní kartě RB - chtěl jsem si ověřit že jsem poslední splátku z minulého výpisu zaplatil a chtěl jsem vědět kolik mám k dispozici. Ovšem místo zůstatku na obrazovce mi bankomat ČS vytiskl lístek s informací že moje karta byla zadržena a že se mám obrátit na svou banku.
Ihned jsem volal infolinku pro kreditní karty RB kde jsem je informoval o zadržení karty a požádal jsem je o sdělení důvodu proč se tak stalo. Po několika telefonátech kdy jsem volal linku RB (sami mi vždy slíbili zavolat ale vždy jsem stejně musel zavolat sám) jsem se dozvěděl, že moje RB kreditní karta byla zrušena na základě mého požadavku přes eBanku... u eB jsem ovšem o zrušení mojí aktivní a funkční karty nežádal, nýbrž jsem žádal o zrušení žádosti na kterou se zapomělo nebo ji nechtěli zpracovat (schválit ani zamítnout).
Takže nyní čekám na další informace z RB zda-li mám doplatit celou kartu a spokojit se s tím že už jí nemám nebo jestli mi milostivě vydají kartu novou.
Každopádně to dokazuje jaký je asi v komunikaci mezi eBankou a RB pořádek... pozor proto na žádosti u eB pokud jste klientem RB, nikdy nevíte co zrovna zruší !