Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Rodsten 13. 8. 2017 13:13

Taky mi chodí pouze denní přehled, jinak nic a mám nastaveno vše jako email.
Rodsten
Diskutér

Odeslat příspěvekod jumpmans 14. 8. 2017 11:31

takhle to mam nastaveno a chodi to....

Obrázek
jumpmans
Diskutér

Odeslat příspěvekod brňák73 14. 8. 2017 12:45

jumpmans píše:takhle to mam nastaveno a chodi to....


Mam to nastaveno stejne a nechodi to....poslana reklamace....
brňák73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod audiobullys 14. 8. 2017 20:12

Maj to nějaký porouchaný, aktuální zůstatek mam z dřívějška , dnešní vklad na pobočce tam nemám, ani v historii. V aplikaci, na webu už to dali dokupy
audiobullys
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Letákovník 23. 9. 2017 13:58

Dobrý deň, potrebujem poradiť, nakoľko vo vlákne Kreditná karta Kooperativa už nikto skoro nie je:

Otázka: mám kreditnú kartu kooperativa od ČSAS, platí mi do 31.12.2017 a prišiel mi list s tým, že platnosť karty mi končí a už mi ju neprevydajú a je v tom liste uvedené:

1, V případě, že nebudete souhlasit se změnou kreditní karty a smlouvu nevypovíte, budeme nuceni Vaši stávajíci smlouvu vypovědet z naší strany, a to s dvouměsíční výpovědní lhůtou.

2, V případě, že nebudete mít vydanou novou kartu po skončení platnosti své současné kreditní karty, povedeme kartový účet ke kreditní kartě i nadále za původních podmínek. Přijdete tím ale o možnost kreditní kartu využívat, tj. platit s ní v obchodech, na internetu či vybírat z bankomatu.

A, moja otázka znie: vypovedia zmluvu o kreditnej karte kooperativa a zrušia mi aj kartový účet, alebo len vypovedia zmluvu o karte a kartový účet mi bude bežať ďalej bez karty? Som z toho blbec, ako to tam napísali... nakoľko, načo mi bude kartový účet bez karty.... na figu borovú.....

-- 23. 9. 2017 14:03 --

Ide mi len o to, že či sa o nič starať už nemusím a banka sama od seba zruší aj kartu aj kartový účet za mňa, alebo, či budem musieť ešte prísť zrušiť aj kartový účet, pokiaľ by len zrušili iba kartu a kartový účet tzv. ,,pojede dál bez karty".
Letákovník
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 23. 9. 2017 14:47

Dobrý den.

Ve skutečnosti můžete tuto záležitost uchopit třemi způsoby.

1/ Nebudete souhlasit s novými podmínkami a dojde ke zrušení kartového účtu i karty.
2/ Neuděláte nic, což znamená, že vám skončí platnost karty, novou vám nevydáme, ale kartový účet zrušen nebude.
3/ Přistoupíte na nové podmínky kartového účtu (http://www.kreditkacs.cz), dostanete novou kartu a budete využívat kartový účet dál. Jen s jinými podmínkami.

Jiřina Jančíková, ČS.
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 23. 9. 2017 14:52

Tak spíš je otázkou, o co jde tobě - buďto kreditku od ČS chceš (nebo potřebuješ - třeba si pomocí ní lze zajistit vedení účtu se službou MZF bez poplatku pokud je v měsíci čerpaná částka aspoň 700 Kč (jelikož je ale podmínkou pro bezplatné vedení KK čerpat částku ašpoň 3000 Kč, tak je lepší počítat rovnou s touto hodnotou) - k čemuž stačí zadat i jednorázový příkaz k úhradě v bankomatu za 5 Kč, který spadá do bezúročného období) nebo ji nechceš/nepotřebuješ a podle toho se zařídit...

A v obou případech bude snad nejjednodušší zajít na nejbližší pobočku ČS a to buďto kartu vypovědět (což ti i dle toho dopisu umožňují i okamžitě bez výpovědní lhůty, takže si nemusíš další měsíc hlídat buďto splnění podmínek anebo platit poplatek za vedení) nebo si rovnou zažádat o vydání té nové...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Letákovník 23. 9. 2017 15:01

Ďakujem za info :-)
Letákovník
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tx999 24. 9. 2017 14:04

pokud opravdu cerpas uver (a nesplacis v bezurocnem obdobi), tak ta moznost, kdy ti zustane jen uverovy ucet, znamena, ze bys to normalne doplatil. Vypoved by imhoznamenala, ze to musis splatit hned.
tx999
Diskutér

Odeslat příspěvekod blackwork 28. 9. 2017 11:22

Rodsten píše:Taky mi chodí pouze denní přehled, jinak nic a mám nastaveno vše jako email.


Spořka byla na tohle vždycky sto let za opicema, Era to má skoro od vzniku a chodí bleskově ... ;-)
blackwork
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 28. 9. 2017 11:55

Dobrý den,

on-line informace o pohybech na účtu je možné nastavit velmi jednoduše v internetovém bankovnictví SERVIS 24.
Po nastavení je služba okamžitě aktivní a ihned při změně zůstatku přijde sms/e-mail.

Jiřina Jančíková, ČS.
Přílohy
sms_email.JPG
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rodsten 29. 9. 2017 09:58

M8m nastaveny informace o pohybech na účtech a chodí mi jen denní rekapitulace. Pohyby kartou ani změna na účtu mi nechodí. Nastaveny mám emailové notifikace.
Rodsten
Diskutér

Odeslat příspěvekod honzik28 29. 9. 2017 12:42

Mám k EP účtu 2x MC debetní kartu (já+manželka) a 3x VISA kreditní kartu (já+manželka+syn). Na všechny karty mám nastaveny emailové notifikace na stejný email. Na manželky karty a moje karty notifikace chodí. Bohužel na tu synovu (a pro mne nejdůležitější notifikace) nechodí nic. Reklamoval jsem to a výsledek byl, že notifikace byla prý odeslána, mám se podívat do spamu. Tam jsem se díval, nic ze spořitelny tam nemám a navíc na stejný email chodí notifikace z těch dalších 4 karet v pohodě.
Víc jsem to tedy zatím neřešil, ale ta funkčnost je podivná.....
honzik28
Návštěvník

Odeslat příspěvekod zeim 11. 10. 2017 12:51

Bych to viděl tak, že tam synek zavolal a vydávajíc se za tebe ty notifikace na svou kartu zrušil :D
zeim
Návštěvník

Odeslat příspěvekod honzik28 11. 10. 2017 13:26

:-) heh , tohle naštěstí ještě nedává. Navíc jsem ty notifikace zkoušel i vypnout a znovu jsem mu je zapnul a stejně nechodí.
honzik28
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků