Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod avathar 25. 6. 2017 19:54

Body jdou sbírat u partnerů.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod jujec 26. 6. 2017 11:25

Měl jsem BLUE a do EP jsem vyloženě nechtěl. Jenže zatímco podmínky pro bezplatné EP jsem bez problémů splňoval, v BLUE bych musel za účet platit. No tak jsem přešel pod EP a myslím, že je to banku méně výhodné. Ale je to je její problém...
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod blackwork 26. 6. 2017 16:56

Mám účet zdarma a do MZF přecházet nechci musel bych tam plnit zase nějaké ty jejich bobříky což mi bohatě stačí jinde, ovšem tam z toho alespoň něco mám.
Citace: Založením služby Moje zdravé finance nebo BLUE zanikají veškeré naše předchozí vzájemné dohody o slevách a dalších benefitech, které jsme si sjednali ve vztahu ke všem Vašim účtům s výjimkou Věrnostního programu iBOD.

-- 26. 6. 2017 18:09 --

fremantle píše:Takové "věrnostní programy" prakticky už existují (Svět odměn, iBod) a právě ČS provozuje program iBod


iBOD je pro mě mrtvej program, radši než sbírat tam např. platit kartou se mi vyplatí Svět odměn, ten mi momentálně dává větší smysl - hlavně Vklad na stavebko ...

Sorry za off ... ;-)
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrhule 4. 7. 2017 15:35

Nevím jestli to tady už zaznělo, ale nové internetové bankovnictví je normálně přístupné téměř všem
http://www.csas.cz/george

(jsou určité výjimky, které se ani teď do george nedostanou např fop, právnická osoba, disponent,... )
mrhule
Návštěvník

Odeslat příspěvekod audiobullys 7. 7. 2017 15:19

Slušně pomalý přihlášení.sice pěkný předvyplněny označení šablony. ale adresář mam prazdnej.takze když si nepamatuji název šablony tak je mi to prd platný.
Jinak dobrý, ale to zdlouhavý logovani a tydle zmizeli šablony to kazí.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 7. 7. 2017 17:20

Já mám adresář kompletně zaplněný, načetly se tam všechny označené platby, které jsem v minulosti posílal. Vždycky si píšu do platby příjemce nebo jinou poznámku, tak nemám problém. Vždyť by se jinak platba s velkým odstupem těžko hledala jen podle čísla účtu. Vyhledávání podle klíčových slov opravdu dobře funguje...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 7. 7. 2017 17:55

Už se mě tam adresář zaplnil sablonama. Maj štěstí. Ale to dlouhý logovani mi připomíná amatérský spichnutý web se spoustou pluginu.to budou ty příkazy dle názvu a pak načtení historie. A hlavně ty ikonky - loga všech obchodů s potravinami. Hlavně že vědí na kterej účet se platí daň z příjmů. Ostatní účty financaku na jiný daně už neznají.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 8. 7. 2017 17:37

Co je teda opravdu peklo, je to prihlasovani. Zatimco u Servis 24 normalne funguje zapamatovani prihlasovaciho formulare, tuhle parodii to nezvlada.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ab84 8. 7. 2017 17:57

Jsem teď v Rakousku a v televizi tu je dost velká reklamní kampaň na George. Takže si myslím, že by to nakonec i u nás měli mít solidně vyladěné.
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 8. 7. 2017 18:33

George je skvělý, ale myslím, že pro Čechy to nebude taková změna jako byla pro Rakušany. U nás je elektronické bankovnictví na solidní úrovni a přímo aplikace ČS S24 je velmi dobrá ve srovnání s tím, co nabízela Erste Bank a síť Sparkasse před uvedením George. Měli něco podobného, co má dosud česká pobočka Oberbank - z hlediska funkčnosti velmi omezený, uživatelsky nepříliš vlídný systém. JInak Rakouská část Erste Group je vůbec docela progresivní. Už před časem přišli třeba s možností založit účet jen přes mobil, jako má teď nově česká Moneta. Už mají také design poboček, co teď ČS v Česku zavádí. V něčem mají jiný přístup. Zatímco ČS jde cestou co nejjednodušší nabídky, má třeba rakouská Erste Bank a síť Sparkasse široký karetní program (3 druhy KK, 2 druhy prepaid karet, DK kombinovaná s ISIC pro studenty a DK pro slepé klienty, 1 DK lze napojit na 4 účty), více druhů spoření, výběr z bankomatu v rámci skupiny Erste mezinárodně zdarma atd.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 8. 7. 2017 19:45

Zkoušel jsem se přihlásit, bylo to tragicky pomalé. Jsem sice na druhém konci světa, ale Servis24 a další IB chodí velice slušně. Mám trochu obavu, aby to nebylo jako UCB: informační hodnota slabá, přehlednost taky, zadávání i jednoduchých pokynů komplikované, nové funkce prakticky žádné. Jak tam byly pořád přesýpací hodiny na začátku, tak zůstaly.

Poslední zkušenost s ČS. Vyrazil jsem na hlavní pobočku v krajském městě, abych si vybral z cizoměnového účtu. Přijdu, ze 3 pokladen sice funkční jen 1, ale přede mnou asi 4 klienti, tak to jsem si říkal, že to vypadá ještě dobře, protože jsem docela spěchal. Ostatních 15+ přepážek většinou obsazeny pracovníky, klienti tak u 1/3.
Po 1/4 hodině na mě nakonec přišla řada, podávám pokladní občanku a lístek s číslem účtu a požadovanou částkou. "Vy tady nemáte podpisový vzor! Bez něj vám to nemůžu dát". Marně jsem namítal, že tam mám EP, několik účtů, několik karet a že už jsem tam desítky papírů dávno podepisoval. Prostě že nedá, že mě přehodí na jinou přepážku a teprve pak mi ty peníze dá. Marně jsem namítal, že ve všech ostatních bankách hodíte občanku a řeknete částku, všude mi to na výběr vždycky stačilo. Tady ne.
No a pak jsem dalších 20 minut čekal, než se někdo na přepážkách přestane kopat do zadku nebo nějaký klient odejde. Po 20 minutách se mnou milostivě jeden na přepážce udělal ten podpisový vzor, pak že to půjde naskenovat, aby se to rychleji objevilo v systému, po naskenování zjistil, že se to v systému stejně neobjevuje. Pak zase čekání na tu pokladní, která sice taky zjistila, že v systému jak podpisový vzor nebyl, tak dál není, ale asi jsem už vypadal dost naštvaně, tak neriskovala, že budu čekat na nějakou aktualizaci jejich systém. Takže jsem tam nakonec strávil skoro hodinu.
Jak jsem tam čekal a ta skupina trpělivých zákazníků se mnou, tak tam ještě jeden klient začal vykřikovat, jak je to možný, že nikdy nic takovýho nikdy neviděl, co že je to za banku (podstatu jsem nepochopil), na to pracovníci banky taky jen nevěřícně krčili rameny, jako že co se dá dělat.

To mi ale připomíná, že jsem si před pár lety přišel na pokladnu vyzvednout dividendy a tam mě pokladní taky místo vyplacení peněz pustila po kolegyním kvůli aktualizaci mé nové občanky v systému (to jsem klientem ani nebyl).

Krátce řečeno, tenhle ústav snad zakládali v předminulým století spolu s blázincem a pak to nějak zapomněli rozdělit, protože ty postupy nikdo normální vymyslet nemohl. Představa, že to vyřeší nějaké barevnější ib, je, myslím, naprosto mimo.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Delitzsch 8. 7. 2017 21:55

ČS skutečně bojuje s dědictvím minulosti. Ten obrovský kolos je obtížné reformovat. I když se o to snaží, stále není stav optimální. Málo se ale ví, že ČS vůbec nemusela existovat ve stávající podobě. V 90. letech měly rakouské Sparkassen zájem převzít pobočky ČS na území sousedícím s Rakouskem. V ČR tak začaly působit SMW z Horního Rakouska (ta později předala klienty Oberbank a z ČR úplně odešla) a WSPK z Dolního Rakouska, která existuje dodnes, ale zcela samostatně. ČS svoji původní podobu bohužel ubránila. Zejména WSPK měla svého času bezkonkureční nabídku, velmi levné účty, výhodný mezinárodní platební styk a zejména mimořádně proklientský přístup. Dávno před příchodem nízkonákladových bank. Také, když zavírala pobočku v Praze, mnozí toho litovali.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 25. 7. 2017 19:53

Prekvapeni testu... jinde zmitnuto, ale Erste debetka Visa prosla transakce dobiti kartou bitcoin na blockchainu. Jednalo se o test.
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod jumpmans 9. 8. 2017 12:29

nenápadná aktualizace:
ČS nyní umí emailovou a SMS notifikaci okamžitě po každé platbě kartou a při každé změně zůstatku (příchozí i odchozí). Milé překvapení.
Možnost nastavení je pro každý instrument zvlášť.

ceník za SMS jsem nezkoumal....
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod taylor729 9. 8. 2017 16:50

To je mile, vyzkousim, dik za info.
taylor729
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků