Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 26. 11. 2017 16:04

Že výměna na přepážce nebude zrovna výhodná, to snad většina lidí ještě tuší. Horší je, když jsou pak svatosvatě přesvědčení, jak je se při výběru kartou z bankomatu nebo platbě v zahraničí použije ten "nejvýhodnější" kurz (což i dlouho platilo) - a on je ten kurz ještě horší, než na té přepážce, a to nemusí dojít ani na zlodějnu typu DCC.

Z druhé strany až se všichni naučí pro zahraniční cestování a transakce používat on-line směnárny, zahraniční banky, zahraniční finanční start-upy a další cesty, tak jsem zvědavej, jak budou velké banky brečet.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod phuong 26. 11. 2017 16:52

Nebudou, vzdy se najde dost hlupaku, kteri si radi priplati za tu jistotu, ze dostanou zarucene prave bankovky.
phuong
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 26. 11. 2017 17:15

Tak ty služby, o kterých jsem psal, jsou bezhotovostní. S falešnými bankovkami jsem se tedy v životě nesetkal, ale že by mi někdo na účet poslal falešné USD, to bych musel mít opravdu pech.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 30. 11. 2017 10:36

Omlouvám se předem za OT, ale zde je pravděpodobnost poměrné rychlé reakce:

Kdo máte penz.připojištění PFČS, máte připsány (vidíte v S24) státní podporu za 7/8/9 měsíc, běžně připisovanou tak 3-4 dny před koncem listopadu??? Já nic :-S
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod cipisekcz 30. 11. 2017 11:22

Ahoj,mam PFCS ted jsem se dival do IB a statni prispevek za mesic 7/8/9 mam pripsany 28.listopadu.
cipisekcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tom brava 30. 11. 2017 12:11

děkuju za bleskovku :-))
u PFCS mi tvrdí, že na moji smlouvu byla SP připsána, tak je asi chyba někde v matrixu zvaném S24 :hm
(tedy doufám, že už nejde o pokračování zmatku po jejich jednostranném zrušení služby OPTIMUM formou oznamovacího dopisu a přechodu na službu Příspěvek na míru,jehož dopad mám právě vidět od 7. měsíce na obnovení SP)
-------------
Nedalo mi to a aktivobval jsem přístup do betaGeorge, a hle, v něm SP figuruje přips. k 28.11. // S24 stále nic :oboze
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 30. 11. 2017 14:59

Potvrzuji, můj první kontakt s Jirkou a v něm to je. V S24 nic (nemám u ČS běžný účet)...
Naposledy upravil ROlda78 dne 30. 11. 2017 22:29, celkově upraveno 1
Curve karta promo kód na £5: H65WO
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 30. 11. 2017 15:02

Ahoj, tak aplikace "Můj stav" v mobilu (zjednodušená verze Servis 24) zaúčtované položky státní podpory (3x 230,00 Kč) nevidí, pravděpodobně by se mi tedy nezobrazily ani v Servis 24 na webu. Naopak webová aplikace George mi je již zobrazuje. Vyčkal bych asi do druhého pracovního dne. Podobně se mi to stalo nedávno při převodu spořící účet -> bežný účet o víkendu, kdy se částka sice zaúčtovala, ale nezobrazila v historii. V pondělí pak již historie souhlasila.
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jichaj 2. 12. 2017 21:46

Co se tyce aktualizace historie u kreditky, tam zas vyhrava S24, v Jirkovi jsem bonus za minuly mesic v patek jeste nevidel, v S24 ano. Nebo mozna delam neco blbe ;)
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 6. 12. 2017 04:13

Nové podmínky iBod:
Darovat je možné maximálně 10 000 bodů za rok a lze provést maximálně 12 převodů za rok. Přijmout je možné maximálně 40 000 bodů za rok a maximálně 12 převodů bodů za rok, přičemž rok se počítá od dne provedení převodu nebo přijetí bodů. Nelze darovat body již darované a body získané z marketingových akcí Programu iBOD.


V případě, že Zákazník v době pěti po sobě jdoucích měsíců v období od 1. 1. 2018 do 31. 5. 2018 (Aktivační období) nevyvíjí aktivitu ve formě využití bodů v rámci programu iBOD (Zákazník nevybírá odměny ani nevyužívá získané body u partnerů programu iBOD), je VPIB oprávněna ukončit účast Zákazníka v programu iBOD, a to ve lhůtě tří měsíců od uplynutí posledního dne Aktivačního období. O ukončení účasti Zákazníka v programu iBOD z důvodu jeho neaktivity dle předchozí věty VPIB Zákazníka informuje nejpozději do 30 dnů od skončení Aktivačního období a účast Zákazníka v programu iBOD končí posledním dnem třetího kalendářního měsíce od uplynutí posledního dne Aktivačního období. Takový zákazník má současně právo využít získané body v rámci programu iBOD až do ukončení jeho účasti v programu iBOD, tzn. v době tří měsíců následujících po uplynutí Aktivačního období. Po uplynutí této lhůty dojde ke zrušení konta Zákazníka, jemuž byla ukončena účast v programu iBOD, a výmazu všech jeho nevyužitých bodů získaných v programu iBOD.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod phuong 6. 12. 2017 05:12

To jsou sasci. :D
phuong
Návštěvník

Odeslat příspěvekod avathar 6. 12. 2017 08:42

Dávali jim věrnostní body, ale lidi je moc využívali. Propadlo jich asi málo, tak tomu musí pomoct.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 6. 12. 2017 09:44

No tak iBod byl poslední dobou jen na 2 věci, to mohou místo toho šaškování rovnou zrušit.

Doufám, že ČS nezavede stejný podmínky i pro účty: neudělal jsi během aktivačního období dost operací - lup ho! Pro zvýšení aktivity jsme vám spořicí účet vynulovali, nevyužité peníze nashromážděné v uplynulých letech propadly, můžete začít spořit znova.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 6. 12. 2017 13:35

Koukám že majitelem IBODU už je spořka tak to je fakt dobrej džouk od nich. A prej chtěj na kreditkach zavést bonusovej program. :)
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 13. 12. 2017 18:35

DrumSession píše:Od nového roku chystají nějaké další změny a novinky, vstup do nového IB bude přes "Žorže",
který fachčí už nyní (alespoň pro nové klioše)
https://george.csas.cz/

NEWs - Česká spořitelna spouští nové internetové bankovnictví, chystá se na revoluci v ovládání účtů
i) Už 250 tisíc klientů si vyzkoušelo nové internetové bankovnictví České spořitelny, nazvané George. "S oficiálním spuštěním počítáme v květnu příštího roku,"...
ii) Novinku si už nyní může vyzkoušet prakticky kterýkoliv zájemce, zatím ale běží jen v pilotním provozu. "Pravidelně ji využívá 150 tisíc klientů, z toho zhruba 70 procent na počítači a 30 procent v mobilní verzi," ...
iii) Od května 2018 začne spořitelna nový systém George "zapínat" pro ostatní klienty...
iv) "George pro nás není jen internetové či mobilní bankovnictví, nazýváme ho spíš digitálním poradcem či průvodcem,"...
v) mimo jiné odhalovat, kam lidem mizí peníze z jejich rozpočtu. => To si monitoruji již hodně dlouho, ale nechápu, co je do toho bance? Snad jen aby všechny finance šly přes IB, což je afternoon in the utopia...

https://zpravy.aktualne.cz/finance/cesk ... 47ab5f122/
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: glock69, tomasvlasak a 13 návštevníků