Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod carodei 20. 9. 2018 19:26

S474N píše:A realny duvod te vypovedi? Si to jen dojil a nepouzival?

Realny duvod nenapsali. Pouzival jsem je samozrejme jen k dobijeni CK.
carodei
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 1. 10. 2018 13:37

Dost dobrá diskuse k článku:
https://finance.idnes.cz/internetove-ba ... poreni_sov

Že by klienty rakouské kampeličky donutil k odchodu George, když jim nevadí nesmyslné poplatky?
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 1. 10. 2018 14:52

Otázkou, zda je to fakt problém :)

Spořitelna má konzervativní zákazníky... Třeba mobilní bankovnictví, skoro 5 mil klientů, ale roky dostupný Servis24 používá jen půl miliónů ( https://play.google.com/store/apps/deta ... s.servis24 ). To není zrovna moc.

A George Go po masivní reklamě jen 100 tisíc ( https://play.google.com/store/apps/deta ... s.georgego ).

Ty nové aplikace jsou dobré, plus je tam platba mobilem Poketka ( https://play.google.com/store/apps/deta ... pp.poketka ) a skvělá autorizace přes mobilní klíč George Klíč ( https://play.google.com/store/apps/deta ... klic&hl=cs ) -

Jenže toto z 5 mil klientů zatím používá 1 tisíc (platba telefonem) / 10 tisíc (mobilní Klíč autorizace) lidí.

Naprosto zanedbatelné.

No ale právě proto to zase tak velký problém asi není - řada lidí ze Spořitelny zjevně chodí osobně na pobočku. Mobil moc neznají nebo se toho bojí. Počet uživatelů web bankingu neznám, ale jestli na webu zadají platební příkaz přes aplikaci se jménem "Servis24" nebo "George" není přece zásadní. Jdou na Servis24.cz, tam je to přesměruje na jiný web, jméno a heslo funguje, hotovo.

To, že pár lidí křičí v diskuzích není z pohledu 5 mil klientů relevantní...

Osobně považuji ty nové aplikace za špičku v ČR, moderní a velmi funkční :) Koncepčně to mají nakonec velmi podobné s ČSOB. Nová web aplikace, mobilní Smartbanking (=George Go), NaNákupy (=Poketka), Smartklíč (=George Klíč). Zcela stejné členění. Nakonec i nabídka Premier / Premium účtů je velmi podobná, a nemá v ČR konkurenci.
Radek.Hulan
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 1. 10. 2018 15:26

Také si nejsem jistý, jestli stávající konzervativní klientela ČS ocení nový koncept poboček ve stylu barové úpravy "na stojáka", rušení pokladen a zavádění samoobslužných zón...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 1. 10. 2018 15:34

xls píše:Dost dobrá diskuse k článku:
https://finance.idnes.cz/internetove-ba ... poreni_sov

Že by klienty rakouské kampeličky donutil k odchodu George, když jim nevadí nesmyslné poplatky?


Sorry, ale většina příspěvků v diskuzi je velmi povrchních a svědčí o tom, jaké konzervy má ČS za klienty. K tomu některé negativní příspěvky mají zřejmě na svědomí marketingoví pracovníci ostatních bank .
Za mě spousta povyku pro nic.
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 10. 2018 17:27

Kolegyně z práce, která dosud platí cca 200 Kč měsíčně za účet u ČS, tak bude odcházet právě kvůli George.
Nevím, co v tom ty banky vidí, neustálá změna IB. Já používám banku kvůli produktům, IB většinou spíše přetrpím. Nejvíce mi vyhovuje Fio, aplikace nepoužívám u žádných bank.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 1. 10. 2018 17:40

PatrikChrz píše:Nejvíce mi vyhovuje Fio, aplikace nepoužívám u žádných bank.


To jako vážně? Internet banking Fio je šíleně stará věc, srovnatelná s děsem od Monety (ta má ale aspoň dobrý mobil, Fio ani to ne).

Nemluvě o tom, že ty malé banky nemají vůbec žádné funkce (Airbank, Fio, Equa), nabízí se akorát tak debetní karta a konec. Raifka stále neumí platit telefonem a autorizace přes děsivé SMS. Trošku lepší je Moneta, dá se u ní platit mobilem i hodinkami, to je velmi fajn, ale autorizace znamená zase přepisovat SMSky.

Z pohledu kvality, modernosti a funkcí jsou dnes top dva největší a kdysi nejpomalejší molochy - Spořitelna a ČSOB. Mají super bankovní aplikace, autorizaci přes notifikace na mobil a otisk prstu, platbu telefonem. Plus řadu produktů...

Trojka, KB, je pak kvalitou bankovnictví kousek za top dvojkou, ale není teda pozadu moc.

Ty malé banky ty velké rozhýbaly a ony jim solidně utekly ;)
Radek.Hulan
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 1. 10. 2018 18:51

PatrikChrz píše:Já používám banku kvůli produktům, IB většinou spíše přetrpím. Nejvíce mi vyhovuje Fio, aplikace nepoužívám u žádných bank.


Mně přijde konzervativní přístup sympatický. Nemusí být všichni ve všem free, cool a in. Osobně mám větší radost z příjemného rozhovoru s mojí bankéřkou než ze skvělé aplikace v mobilu.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 1. 10. 2018 20:48

to je křáp ten web George - platba neprovedena - nemáte oprávnění mi to napíše. ještě mi budou zakazovat odesílat moje peníze z účtu.
tak jsem to zadal na druhej pokus tu stejnou částku a prošlo to.

aplikace v mobilu na dvě věci, smsky věčně nechoděj, na co to je smartbanking s potvrzením pinu když stejně musím čekat na sms 10 mi, u jiný banky zadám ve smartbankingu pin a platba odejde.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 1. 10. 2018 22:07

Vyhulán přece říkal, že je to špička! Ale něco podobného vlastně kdysi žvatlal o Windows Phone :-)
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 1. 10. 2018 23:28

George je určitě špička, jen bohužel zobrazuje cca polovinu relevantních informací. A za posledních 9 měsíců se to nezměnilo. Takže možná za dalších pár měsíců...
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 1. 10. 2018 23:54

Radek.Hulan píše:Z pohledu kvality, modernosti a funkcí jsou dnes top dva největší a kdysi nejpomalejší molochy - Spořitelna a ČSOB.

Nesouhlasím. Tedy kromě té pomalosti, tu si v moderním IB spořitelna zachovala.
1) Raiffeisenbank(RB) má něco podobného jako George, když to srovnám, tak IB od RB se mi jeví nejlepší(ale jen o trochu). Investice RB(=RBroker) jsou o trochu slabší.
2) Modernost a funkce snad, kvalita je otřesná. Za mě George nedotažené až katastrofické(pro programátory:hrubá beta), ČSOB o trochu lepší, ale taky nic moc.
Příklad:
George: už jsem objevil minimálně 30 chyb, nefunguje ani pohyb pomocí TAB v zadání nového příkazu k úhradě(zkuste zadat číslo účtu a pak TAB :grr: ). Nedotažený povinný název účtu (nepropisuje se ze šablon, nesmyslně se nutí i u jednorázových příkazů a podobně.
Historie karet nevidí cizoměnové platby atd atd.
Třídění transakcí do kategorií je nedotažené - neumí například kombinovat příjmy a výdaje do stejné kategorie (např. pro vratky).
Moje zdravé finance je po technické stránce katastrofa. Výběr nabídky v MZF trvá od několika vteřin po několik minut, vytíží se moje i7 skoro na 100%. Pokud by člověk chtěl projít všechny přehledy, je to 5 minut čtení a 25 minut čekání na odezvu.
ČSOB: splátku kreditní karty vždy hledám, kde vlastně je. Na kreditní kartu se totiž lze dostat několika způsoby a splátka je možná pouze z jednoho místa. (Například jdu do menu karty a tam není možné kartu splatit). U investic je v menu už cca 3/4 roku několik nefunkčních nabídek s poznámkou "připravujeme"
lubik2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 2. 10. 2018 09:43

U Raifky je velmi otravný ten jejich 11místný kód z SMS. Přepisuje se pro přihlášení, pro autorizaci platby, u všeho. A mobilní aplikace chce sice jen PIN, ale zase neumí třeba scan čísla účtu, přepisuje se a dá se v tom snadno udělat chyba. No a neumí zaplatit mobilem.

Jasně, jinde se dají najít nedodělky, ale to výše jsou zásadní věci, co snižují použitelnost.
Radek.Hulan
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 10. 2018 11:55

Jenže ty nepotřebuju pro přihlášení do IB. :-) A nic nemá na alfanumerický kódy od HB.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 2. 10. 2018 14:26

Radek.Hulan píše:U Raifky je velmi otravný ten jejich 11místný kód z SMS. Přepisuje se pro přihlášení, pro autorizaci platby, u všeho. A mobilní aplikace chce sice jen PIN, ale zase neumí třeba scan čísla účtu, přepisuje se a dá se v tom snadno udělat chyba. No a neumí zaplatit mobilem.
Já jsem psal o IB na počítači, mobilní bankovnictví je samozřejmě jiné.
A 11 místný kód u RB je opravdu otrava, ale u mobilní aplikace se to většinou dá vyřešit otiskem prstu.

-- 2. 10. 2018 14:29 --

nepoznan píše:Ty alfanumericky kody u CSOB jsou jeste horsi.
To je ale řešitelné s pomocí ČSOB Smart klíč, pak stačí krátký PIN nebo jen otisk prstu (a je to bezpečnější než SMS). V budoucnu to má vyřešené i spořitelna (George klíč), ale ten normálně nejde zprovoznit, zřejmě až s návštěvou pobočky a ukončením servis24.
lubik2
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: barnyss, libol, xls a 17 návštevníků