stanislav.stribrny píše:alespoň jednou ročně by ho měli lidem posílat automaticky a zdarma, právě kvůli eliminaci možných chyb. Nebo umožnit internetový přístup
Svata pravda, asi pred rokem jsem se nato ptal tiskoveho mluvciho, zamerne jsem argumentoval snizenim administrativni zateze na zpracovani zadosti ap., a odpoved byla v tom smyslu ze do budoucna zvazuji i jine pristupy klientu ke svym udajum v registru nez papirove zadosti.
Je fakt, ze v zahranici u nekterych mezinakovnich registru muzete pozadat papriove s overemi o pristup, a je to prvni a posledni zadost kterou musite podstoupit. Neco takoveho by bylo idealni i u nas, ale myslim ze to az tak rychle asi nehrozi. Jinak 200 Kc je poplatek za expresni vyhotoveni vypisu na pockani, je mozne si vypis nechat vyhotovit standardne (uvadi se do mesice, ale byva to tak 1-2 tydny) a to za poplatek 100 Kc (ceny v Kc za 1 vypis, ceny shodne pro BRKI i NRKI).
Nicmene budme radi ze CBCB nabizi moznost vypisu na pockani. Treba SOLUS nic takoveho nenabizi takze operativne zjistit v cem je treba problem pri zamitnutne pujcce tam nemuzete, musite letet k notari overit podpis, pak poslat postou a pak cekat par dni na zasilku s dobirkou ve ktere prijde vypis. Myslim ze zrizeni klientskeho centra s moznosti expresniho vypisu by nebylo od veci, ale holt neco jako klientsky servis SOLUS moc neuznava a proto ani nevychazi zadatelum o vypis vstric moznosti pozadat si u nich osobne bez nutnosti overovani podpisu
Trochu komicke to je v pripade ze si takhle slozite pozadate u SOLUSu o vypis a pak nazpet prijde po celem tomhle cirkusu vypis ze v registru nejste uveden. Je to sice moc dobre, ale kdyz se zamyslite kolik usili a hlavne casu vyrizeni a odeslani te zadosti stalo a vysledkem je nic, tak je to docela smesne.. resp. k placi