Dan z brigády

Co, kdy, proč a jak správně zdanit. Rady, tipy a návody pro všechny podnikající subjekty v ČR

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod rabeles 1. 2. 2018 15:40

Dobrý den měl bych otázku byl jsem 3 měsíce na brigádě a jelikož jsem si vydělal nad 10tisíc tak mi bylo strženo socialní a zdravotní i přesto že jsem student .Chtěl bych se zeptat budou mi něco z toho vracet když si podám danové přiznání? děkuju
PS:Výplatní pásky a potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnost přikládám .
Ještě jednou děkuji za odpověd a omlouvám se za takový dotaz ale vůbec se v tomto nevyznám .
Vyplatní pásky:
vyplata na forum.png
vyplata na forum.png (50.9 ) Zobrazeno 5434 krát

potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnost :
potvrzení o učelech na forum.jpg
rabeles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 1. 2. 2018 18:43

10610 ti vrátí finančák ale musíš do konce března si podat daňový přiznání. Zadas tam tydle 3 údaje celkem mzda, pojistný a pak se vyplní skutečná daň těch 10610. Každej měsíc má poplatník nárok na 2070 Kč slevu na dani.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod rabeles 1. 2. 2018 19:13

Takže mi jakoby vrátí 10610 kč na učet rovnou. A pak každej měsíc si rodiče můžou zažádat o tu slevu? nebo vysvětlil by mi to prosím? :) Jinak díky moc za odpověd
rabeles
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 1. 2. 2018 19:57

Rodice máj nárok na slevu na dítě pokud studuje.v tomdle případě určitě bude finančák zajímat od kdy do kdy si v roce 2017 studoval. Oni to hlásej u svého zaměstnavatele a bere to jen jeden rodič na tebe. Problém nastane při přerušení či ukončení studia, pokud se navazuje sš na vš tak je to v pořádku.
Co se týče vratky za daně.nejlepsi je to elektronicky přes web adisepo.mfcr.cz vytisknes a do 5 dnů to tam musíš donést i s přílohami, ty se skenujou- tam stačí jen ten 1 papír od zaměstnavatele potvrzení o příjmech.
a nebo všechno papírově vyplnit a přinést.