Delsi pobyt USA, jak je to s vizy?

Praktické informace pro dovolenou v jakémkoli ročním období. Jezdíte autem, autobusem nebo letecky? Tipy pro volný čas

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod buck12345 9. 8. 2012 15:48

Jak je to aktualne s podminky pro vstuo do USA z Evropy (ceske republiky) na delsi pobyt?

Studuji na VS a tento nadchazejici skolni rok budu mit velice casove volny. A napadla me myslenka se jmenem USA.

"Vylet" bych pojmul jako vzdelavaci, rad bych pri teto prilezitosti absolvoval v USA nekolik kurzu a i moznosti privydelku/ brigady.

Kdyz se budeme bavit konkretne jednalo by se o "volunteering" coz je ekonomicka forma vypomoce dane instituci vymenou za protisluzbu- v tomto pripade vzdelani.

Jak tezke je za tehcto podminek se do USA dostat? Na internetu toho je kupa. Ale rad bych mel informace aktualni a z prvni ruky. Proto prosim nekoho, kdo se o toto zajima a je aktualne v obraze, jestli by mi mohl vice priblizit situaci aneb jake mam moznosti/ nemoznosti?

Dekuji.
buck12345
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 8. 2012 17:09

Zkus program Work & Travel (nebo Work & Holiday, nepamatuji si přesný název). Kolega z bývalé práce takhle byl na Novém Zélandu, a pak někde v Americe (nevím, jestli to byla Kanada nebo USA). Pro občany ČR je poměrně jednoduché získat tento druh víza a můžeš pak oficiálně v dané zemi pracovat (je to omezeno, snad půl roku během roku pobytu, nebo tak nějak, jednotlivé země se mezi s sebou liší).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 8. 2012 18:18

Ještě doplním, že v některých zemích se program nazývá Working Holiday. Je dobré se o to zajímat dopředu, někdy je počet víz omezen, stejně tak jsou různá omezení pro jeho účastníky - někde to musí být student, jinde stačí osoba mladší 35 let, atd.