Práce na léto,brigáda

Diskuze týkající se změny zaměstnání, právní a legislativní problematiky, zvyšování kvalifikace, studia v ČR i zahraničí

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod sanko33 31. 5. 2012 20:11

Zdravím. Chtěl bych se zeptat jestli neznáte nějakou dobrou práci na doma za slušné peníze nebo kde by se dalo něco dobrého najít? Jelikož jsem student blíží se mi prázdniny a v okolí nic nemohu sehnat. Děkuji předem za pomoc
sanko33
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 31. 5. 2012 20:19

Kolik jsou u tebe "slusne penize"?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sanko33 31. 5. 2012 20:58

Jak se to veme (+-80Kč na hodinu)...Pro mě by bylo lepší něco dělat než pořád dřepět doma a bejt závislí na rodičích. Jelikož jsem už odmaturoval a docela se i doma nudim.
sanko33
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kamey 31. 5. 2012 22:30

Zkus promo agentury, docela často hledají kluky a platí okolo 100 na hodinu. Je to nabízení třeba sušenek v obchoďácích apod. Moje dítě si tím přivydělává už 3 roky a je moc spokojená i při vš si vydělá i 10K za měsíc.
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sanko33 31. 5. 2012 22:56

A nenašla by se spíše nějaká práce na doma. Jsem z jižních Čech a tady ty práce jsou za strašně malé peníze. Jinak spíš něco si doma robit balit. A být v klidu.
sanko33
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 6. 2012 06:56

Nekvalifikovana prace na doma je jen velmi zridka a kdyz, je mizerne placena - napr. me kolegyne z byvale prace navlekaly koralky, delaly to ve sve "normalni" praci, na hotline. Proste telefonovaly s klientem a pritom navlekaly :). Ale bylo za to par sestaku, spise to braly jako zprijemneni sve prace.
Navic 99 % inzeratu na praci doma je podvod, vetsinou se jedna o system letadlo (laka se na nadepisovani obalek).