Fosfa

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod D.roak 6. 8. 2016 22:14

Můžete dát jaké máte zkušenosti spřepisem odběrnéhomísta elektřina k Fosfa
D.roak
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 6. 8. 2016 23:24

dobré... 2x plyn, 2x elektřtina
ING Konto kód: 125479
Curve promo kód na 5 GBP: 7BGCX
retron
Diskutér

Odeslat příspěvekod D.roak 7. 8. 2016 04:26

retron píše:dobré... 2x plyn, 2x elektřtina

Díkytakžepodání výpovědi současnému dodavately zvládají v pohodě?Žádné komplikace.
D.roak
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 7. 8. 2016 09:20

vždy je lepší podat výpověď sám, ale komplikace žádné neproběhly, ikdyž se zároveň měnil majitel odběrného místa a s původním dodavatelem se nic neřešilo
ING Konto kód: 125479
Curve promo kód na 5 GBP: 7BGCX
retron
Diskutér

Odeslat příspěvekod chosta 8. 8. 2016 13:16

Dobré přejdu k nim i s plynem.
chosta
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 12. 8. 2016 12:03

Špatné, známému dost pokazili převod, teď se handrkuje o peníze.

Mimochodem, proč má smysl se o ně zajímat, když jsou na trhu lepší nabídky?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 07Petr 12. 8. 2016 12:48

Lepších na dobu neurčitou tedy moc nebude v porovnání s jejich tarifem " feel ecoenergy e-TARIF EXCLUSIVE"
Já mám u Fosfy 3 odběrná místa na elektřinu a 1 na plyn a vše OK.

Dle http://kalkulator.tzb-info.cz/ jen u elektřiny je levnější nanoEnergy (kde musíš podepsat čestné prohlášení o své tíživé životní situaci) a u plynu není pro moje odběrná místa nic lepšího než Fosfa. :-)
07Petr
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod astrapa 12. 8. 2016 17:38

Fosfa má opravdu reálný problém s manažmentem, který není schopná nastavit administrativní procesy tak, aby u každého převodu nebyl nějaký průser. Musel jsem od nich utéct, i když byli nejlevnější, neposílali vyúčtování, pokazili převod tak, že málem došlo k odebrání elektroměru, vůbec neposlali info o zahájení dodávek a platební kalendář (jako by neměli zájem o peníze). Na infolinku se nedalo dovolat a když, tak to zvedl nějaký pán, který šel okolo a jen řekl, že "holky jsou zrovna na školení, zavolejte si zítra".

To bych šel raději do Fonergy, kteří jsou malinko dražší, ale celkem spolehliví (také to není ideální, ale dá se s nima domluvit).
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod Čmelaček 3. 9. 2016 21:36

Fosfa jen spokojen jsem u nich už 3 roky a spokojenost nejlepší nabídka.
Čmelaček
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 3. 9. 2016 22:18

Co, nejdou kšefty?
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod tulum 4. 9. 2016 09:25

Já teda na Fosfu (zatím) nedám dopustit. Je pravda, že ze začátku je člověk musí trošku hlídat a popohánět, ale jsem už takhle vycvičenej z práce:)
Podepsal jsem u nich i náše SVJéčko (plyn + el.) a na každé vyúčtování se doslova těším..
tulum
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 9. 2016 09:30

Já jsem s přechodem problém neměl. Ale po ročním vyúčtování mi zvýšili zálohy přestože jsem měl přeplatek, tak jsem se musel ozvat.
To mě trochu zklamalo, nemám rád společnosti, které si musí zákazník takto hlídat.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond2 4. 9. 2016 20:57

Já taky, ale vrátili to na původní. U mě to byly desetikoruny, tak jsem se jen mailem zeptal a vrátili to. Stejně je nedůležitější roční vyúčtování....
Bond2
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 5. 9. 2016 08:25

Tak asi predikovali, ze Patrik uz není takovy kolenovrt...a občas pusti i lednicku a vypere v pracce :)
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 11. 12. 2016 09:47

astrapa píše:Fosfa má opravdu reálný problém s manažmentem, který není schopná nastavit administrativní procesy tak, aby u každého převodu nebyl nějaký průser. Musel jsem od nich utéct, i když byli nejlevnější, neposílali vyúčtování, pokazili převod tak, že málem došlo k odebrání elektroměru, vůbec neposlali info o zahájení dodávek a platební kalendář (jako by neměli zájem o peníze). Na infolinku se nedalo dovolat a když, tak to zvedl nějaký pán, který šel okolo a jen řekl, že "holky jsou zrovna na školení, zavolejte si zítra".

To bych šel raději do Fonergy, kteří jsou malinko dražší, ale celkem spolehliví (také to není ideální, ale dá se s nima domluvit).


Jo ten tam nosi svaciny...

Jakekoliv infrmace o zmene odberatele v OM se menou dodavatele zjistovat zasadne u distributora...

Toz majiel fosvy ma holt jine priprity nez tyhle prkotiny.
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků