Byl jsem s tatíkem pro Insignii nebo nějakou lepší Astru v několika bazarech, zde je pár postřehů
AAA Auto, Praha 8 - ospalá díra, jooo to já nevim, jestli tu něco je, zkuste poptat na recepci.
Ale aspoň má člověk klid, když neví co chce a chce číhnout co by se mu asi tak líbilo. Výběr slušný (i když po odfiltrování Škodovek se to smrskne na 1/3, když vyškrtám diesely, tak se to smrskne na plochu menšího bazaru)
AutoEsa, Štěrboholy - příjemný profesionální přístup, není problém vyzkoušet více aut, zákazník nemá pocit, že otravuje. Nabízí i přistavení vybraného auta do zákazníkem zvoleného autorizovaného servisu a to zdarma (prohlídku platí zákazník). Sleva na vady lze vyjednat jedině s manažerem prodeje, ne tím co je na place. Asi extra školený člověk. Nezkoušel jsem. Nějakou dobu volají pro jaké auto se zákazník rozhodl (někoho to možná může otravovat, ale ... no mají zájem o zákazníka, za mě tedy plus bod)
prodejce ŠkodaPlus v Radotíně - cokoliv neVW je pro untermensch. Ale solidní jednání, sleva ve stylu ať je to rychle pryč, kazí nám to tu reputaci (co kdyby si někdo všiml, že ta nudná Astra má lepší výbavu jako třeba stavitelný podvozek a víc koní za nižší cenu než RSka vedle). Trochu ten dojem kazí fakt, že auto tam stálo delší dobu a nikdo jej neměl snahu aspoň vyčistit.
Autoprodej Rohan u České Skalice - auto bylo kamarádovo kamaráda resp. jeho otce, všechno v cajku, vždyť to má 39t km. Při dotazu která část vozu byla lakována neochotné přiznání že předek. Při dotazu proč jste nám o tom neřekl hned, odpověď "jste se neptal". Podezření na manipulaci s tacho (škrtáno v servisní knize, zadní kotouče s 1,5mm hranou - že by Insignia brzdila víc zadkem?). Dotazy typu "co bude v kupní smlouvě? Nebouráno, lakován nárazník?" odpověď ve stylu "co budete chtít, ono je to stejně nevymahatelné". Lakování předního nárazníku by sice bylo obhajitelné jejich logikou - byl hodně poškrábán. Kdyby nebyl silně poškrábán/odřen/popraskán lak i na zadním nárazníku a nebylo rozbité vnější zrcátko (inzerováno jako perfektní stav). Když už před koupí řeším vizuál předního nárazníku, tak rovnou pořeším i zbytek, ne? Nehledě na to, že to lakoval nějaký trouba doma v garáži. Vady laku, jiný odstín, úplně jiná zrnitost metly.
Trotina Auto - mno, řekněme, že prozákaznický přístup OK, až na hádku o původu Volvo motoru s jedním prodejcem. Vzkaz pro něj - ne svět není jen VW. Moc jsme tam nákup neřešili, jen že byli po cestě a měli i dvě Insignie a jednu V70 3.2 Ta je za zajímavé peníze.
Dodavky.com - spadla mi čelist. Sice jsem s nimi řešil Insignii jen po telefonu, ale supr. Ten údaj tacho sedí? Kolik máme v inzerátu? 103... Hm, ne, teď jsem byl v autě je tam 109... auto bylo v červnu zabaveno leasingovkou. (přes cardetect je dostupný údaj tacho 1089xx z června).
Nějaké nehody nebo tak? Ano, 4 pojistné události, nicméně podle papírů jen lakování v ceně kolem 3000Kč. Stav auta je velmi dobrý, interier zachovalý, jediná vada je nezalakovaný škrábanec na růžku blatníku, objevuje se tam už puchýřek. Málokde jsou ochotni takto po telefonu říci stav.
Tam jsem tu Insignii doporučil tátovi koupit, resp. sjet se na ní podívat, nicméně on si to rozmyslel, že bude jezdit ještě 2y svojí starou Astrou. Přitom je to imho supr kup. Servisovaná, v ČR koupená, 1. majitel, v záruce, 100 najeto, nejrozumnější motor (2.0T 162kW), 4x4 ... chjo. Holt je znechucen z té Insignie s "39t km". Asi pak půjde pro nové ... něco Ale nevim co, protože francouze ne, VWgroup ne, italy ne, korejce ne, Forda ne ... Astra malá, Insignia drahá. A Duster by jim shnil dřív než by máti šla do důchodu.