Hlava: Nemá na to pojišťovna lhůtu, do které událost vyřídí?
Jinak tedy musím říct, že jsem také z Allianz zklamaný. Jednak mě šokuje mírně agresivní reakce pracovníka pojišťovny před mým příspěvkem, druhak moje špatná zkušenost, že pojišťovna mě pravděpodobně vůbec nepojistila, protože bydlím v nájemním bytě, což jsem při sjednávání pojistky zdůraznil, ale podle pojistných podmínek se na nájemní nemovitosti vztahuje jen varianta Exkluziv 3 a 4, já mám variantu Exkluziv 1. Je evidentní, že sami zaměstnanci pojišťovny v tom plavou a de facto, kdybych na to nepřišel sám, by mi mohli způsobit škodu. Už jsem byl na schůzce v Kooperativě, která má kvalitativně shodné pojištění, a uvažuji, že přejdu k nim, pracovník mě přímo upozornil jakou variantu musím uzavřít, aby se vztahovala i na můj byt.