od cactuz 7. 10. 2017 18:23
Jedina moznost je, ze ma obchodnik spatne nastaveny cas, ale proc mam za to trpet ja?
Viz cast textu z emailu:
Pokud nebyla účtenka nalezena i přesto, že jste zadali údaje správně, může být problém způsoben na straně obchodníka, např. chybou tisku účtenky, nesprávným nastavením pokladního zařízení, apod. Některá pokladní zařízení jsou nastavena tak, že čas tištěný na účtenku není shodný s časem, který pokladní zařízení odesílá v rámci datové zprávy do systému evidence tržeb. Ministerstvo financí dlouhodobě apeluje na výrobce pokladních zařízení, aby dbali na soulad obou časových údajů, neboť je podle zákona o evidenci tržeb nutný. Přesto, abychom odstranili vliv drobných časových nesouladů, jsme ve středu 4. října 2017 rozšířili toleranční pásmo na 120 sekund.
Naposledy upravil
cactuz dne 7. 10. 2017 18:25, celkově upraveno 1