MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jiay 18. 10. 2017 16:09

Jestli si chces FF ponechat, muzes take pres IB zalozit druhy FF a z nej prejit na Tom ucet. Ale ja bych se FF zbavil, hlavne bych se nezbavoval GG (Genius Gratis).
jiay
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Persbrandt 20. 10. 2017 02:19

Chape to tady vic lidi tak, ze u uctu Tom davaji platne rocni garanci uroku 3%, kdyz se pry v aplikaci Smart banka pri zakladani uctu zobrazuje hlaska, ze zakaznik bude mit po dobu jednoho roku urok tri procenta ( viz postovany screenshot vyse)? Zase v reklamnich materialech jsem zadnou garanci nevidel a v pdf podminkach teto akce to taky neni. Mozna by si clovek musel ten screenshot ulozit a pak pri drivejsim snizeni uroku reklamovat a zkusit se s nima natahovat. Zeptql jsem se jich na to mailem, ale to potrva, nez odpovi.

Ja bych si teda radsi zalozil Toma na pobocce ( coz podle nich taky jde), protoze to mam blizko a mel bych to predpokldam rychle zarizeno, na počkání. Ale prave kvuli te mozne garanci uroku v aplikaci pri zakladani vaham, nevim jestli bych nejakou byt teoretickou garanci uroku ziskal pri zalozeni na pobocce, tak se mozna prinutim k zalozeni uctu pres aplikaci.
Aplikaci bych si kazdopadne stejne potom odinstaloval, protože mobilnimu bankovnictvi neverim a stejne bych ji nepouzival. Samozrejme bych si ucet zakladal jenom kvuli vyssimu uroku, jinou vyhodu tam oproti ostatnim bankam osobne nespatruju, tim jejich mozna propracovanou aplikaci neshazuju.

Jak vidite casovou platnost toho zvyhodneneho uroku, myslite, ze to muzou ze dne na den zrusit nebo by to aspon avizovali 30 dni predem na svych strankach ( neco takoveho jsem videl v podminkach akce)? Dik za nazory.
Taky je otazka, kdyby ty 3% zrusili, jestli by to nejdriv stopli pro nove zakladane ucty a stavajicim uctum by ten urok jeste nejakou dobu nechali (jak to snad udelala Creditas) nebo jestli by to stopli okamzite vsem. Bohuzel tyhle informace z nich clovek predem asi nedostane.

-- 20. 10. 2017 03:38 --

Taky by bylo dobre vedet, jestli se ten prislib tri procent na prvni rok v aplikaci Smart Banka stale zobrazuje. Nevim, v jake fazi zakladani toho uctu se to zobrazuje a nechci zbytecne neco zakladat...
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jiay 20. 10. 2017 05:39

To je vlazy ne? :hm
jiay
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Taki 20. 10. 2017 05:47

Je to samozrejme trochu na vode, protoze ta rocni garance neni nikde jinde zminena nez prave v te aplikaci pri zakladani. Ta informace se zobrazila, tusim, v poslednim kroku pred definitivnim potvrzenim prepnuti uctu F&F na TOMa. Myslim ale, ze drivejsi ukonceni 3% uroku by bylo i jen na zaklade vyse uvedeneho v rozporu s legitimnim ocekavanim stavu veci. Spise to vidim tak, ze jednoho krasneho dne snizi castku maximalniho uroceni ze 100.000 treba na 10.000.
A k te drive polozene otazce - dobijim si po korune kredit u Skylinku.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 20. 10. 2017 15:15

Persbrandt píše:Ja bych si teda radsi zalozil Toma na pobocce ( coz podle nich taky jde..


Toto nejde, reps. dostaneš se tím to způsobem k Tom účtu, ale nepřímo! Osobní zkušenost, kdy mi nešel ve starém tel. foťák a Smart aplikace umí nafotit OP, ale už ne nalistovat (třeba na kartě).. Takže jsem nebyl schopen Toma z appky založit. Šel jsem na pobočku.. zkušenost: slabé až špatné, nicméně jsem odešel s "běžným" účtem, byl jsem ověřen a v appce jsem si násl. mohl převézt "běžný" účet na účet TOM.
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Persbrandt 20. 10. 2017 15:46

Rolda78: Tak to je celkem sila, jestli to tak chodi na vsech pobockach, protoze na Facebooku vesele sdelujou, ze Tom ucet lze zalozit i na pobocce a clovek si vubec nemusi instalovat aplikaci smart banka. To je teda zak. servis...

A do aplikace teda nenactu uz vytvorene fotosoubory dokladu, musim fotit primo v aplikaci fotakem mobilu? Jestli jo, tak to je fakt genialni...
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Persbrandt 20. 10. 2017 23:54

Jo a nevite, kdyz tedka nemam pas ani ridicak, jestli ta aplikace akceptuje jako druhy doklad i rodny list? Neproslo to nekomu?
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod chosta 21. 10. 2017 05:36

Jak nemáš pas nebo řidičák tak na rodný list to nezařidiš musíš na pobočku.
chosta
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tom brava 21. 10. 2017 19:24

DK od Monety jsem si vyčlenil pouze k online nákupům po netu u méně důvěryhodných destinací Aliexpress/Wish apod. - spíš jde o malé nákupy do 150Kč
Už podruhé se mi stalo že mi banka blokuje bezdůvodně realizaci platby kartou, u předchozí karty s platností 10/17 se mi to stalo na začátku září, takže jsem si řekl, nepotřebuju urgentně to řešit a počkám na převydání=obnovu funkčnosti....bohužel včera ZNOVU u nové DK s platností 10/21 - 2 platby proběhly v pohodě, u 3 nákupu konec - platba nepovolena s hláškou "Zkontrolujte a) stav účtu b) nastavení karty c) kontaktujte svoji banku" blá,blá (samozřejmě na BÚ bylo dostatečné krytí i se započítáním blok.min.zůst.200Kč a v nastavení karty jsem mezi těmi úspěšnými 2 platbami a neúsp. 3 platbou nic nemodifikoval).... opakované pokusy bez úspěchu, navíc u čtvrtého pokusu se změnila hláška na "Vaše banka kartu zablokovala s podezřením na defraud - vraťte kartu bance".....tak to jsem se už docela vylekal :shock:

Poslal jsem e-dotaz do banky a jakmile se dozvím víc, klidně pak postnu sem, o co šlo, každopádně si nejsem vědom pochybení z mé strany.

Jsou podobné problémy s kartami Monety při online nákupech rozšířené nebo jde o vyjímečnou chybu, která provází jen mne :hm ??? ....díky za reakce.
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 23. 10. 2017 11:33

Dopl.: Včera 1xnákup - platba proběhla hladce, dnes 3x - karta v pořádku....tak snad jsem si vybral smůlu na dlouho dopředu :D

EDIT: TAk radost byla předčasná....
už to vypadalo, že je po problému, ale dnes 3x platba - z toho 2x OK a třetí (druhá v pořadí plateb) sice prošla na platební bráně Aliexpress OK, ale později do meilu místo potvrzení platby přišlo Payment authorization failed: Order 87391512895337
Zkusil jsem opakovat pokus o zaplacení, ale teď už rovnou na plat. bráně PAYMENT FAILED....

takže znova meil do MMB...už mě to začíná s**t, asi ji zahodím a zkusím FIO debetku
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 24. 10. 2017 13:07

dneska jsem napotřetí úspěšně zaplatil včerejší nákup, váznoucí se statusem nezaplacený v ORDERS....jak říkám, debetka je v podmínce a ještě jeden problém, tak letí oknem a s ní i účet od Monety :/

Jinak (ne)díky za (no)feadback...buď nemáte nikdo podobný trabl nebo debetky vymřely a všichni jedou na KK s kapříky????
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod jisy 24. 10. 2017 14:15

Debetku od Moneta bank používám velice sporadicky, ale zatím jsem nikdy neměl sebemenší problém.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Pajkyt 24. 10. 2017 18:27

Zdravím, uvažuji o pořízení MoneyCard Smart, ale nikde jsem nenašel, které shopy a e-shopy patří do příslušného balíčku. V minulosti jsem viděl leták, kde byla různá loga, ale teď to nikde nemůžu najít. Jde mi především o elektroniku. Předpokládám, že Alza, Kasa, Mall, Datart, Patro apod. patří do balíčku Elektronika. Předem díky.
Pajkyt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 10. 2017 18:41

Na pobočce ti jsou přepážkoví pracovníci schopni poskytnout seznamy obchodníků v jednotlivých kategoriích (mají to vždy pro konkrétní kraj, v němž se nachází pobočka), vytiskli mi to pro všechny kategorie, leč jsem taky chtěl primárně jen elektroniku, má to pár stran - je to spreadsheet, takže teoreticky by to snad nějaká ochotnější obsluhující mohla za hezký úsměv i přeposlat mailem, pokud na to nemají uvalenou nějakou ochranu údajů...

Ale je to docela praktické, protože pak lze třeba v kategorii cestování objevit i dopravní podnik a naplánovat si změnu balíčku třeba na koupi roční jízdenky, popřípadě nějaké jízdné u ČD a pod... :nenapadne
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod brri 24. 10. 2017 19:04

Tak bys nam to mozna mohl naskenovat, kdyz uz to mas.
brri
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků