Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 29. 10. 2017 21:58

pro většinu lidí zde asi bohužel nepoužitelné, sice bod podmínek číslo 1.2 vypadá nadějně, ale 3.5. říká, že 12 měsíců před začátkem akce (16.10.2017) nesměla být žádná kreditka od rb
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod HNF-01 30. 10. 2017 16:31

Prisel mi mail s novyma podminkama a neda se to cist.
Poslat zakaznikum jako "prehled zmen" wordovsky doc se zapnutym sledovanim zmen, jen vyexportovany do pdf, to je tedy radost.
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 30. 10. 2017 17:59

Mohlo být i hůř. Pořád lepší než jen "měníme podmínky, nové naleznete na webu". Zorientovat se v tom dá.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cziy 30. 10. 2017 19:19

Ja to stejne nikdy nectu, dokud nemeni sazebnik poplatku, tak me to nezajima.
cziy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirekM. 30. 10. 2017 22:08

MirekM. píše:W10, zkoušel jsem se přihlásit a refreshovat (CTRL F5) prázdnou stránku i stránku s hláškou "Přihlášení se nezdařilo" v IE, Firefoxu i Chromu s nulovým výsledkem. Volal jsem na infolinku, zítra údajně prověří. Mám jen KK bez účtů.


Do nového IB se stále nedostanu, z banky se nikdo neozval i když to bylo slíbeno. :-S
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod satinst 7. 11. 2017 20:52

Zdravím. Tak mě taky nepřišel žádný email, že je nové IB na kreditní karty, ale do toho nového se už dostanu. naopak Karty onlibne nikde nemám.
ale v novém bankovnictví je jeden problém...nejde vidět aktuální bonus čerpaný v aktuálním období. Už jsem provedl 3 paltby přes internet( už jsou i zaúčtované) ale u čerpaných bonusů v aktuálním období mám 0. docela mě to štve, protože chci kartu rušit a rád bych ještě poslední 500 kč vybral.
Máte někdo podobnou chybu?
satinst
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 7. 11. 2017 21:14

čerpané budou stále 0, dokud si je nepřevedeš

tebe spíš zajímají získané odměny v období a to jsem taky bohužel v novém nenašel
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 7. 11. 2017 21:41

Zkuste appku Mobilní eKonto. 8-)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 11. 2017 08:08

MirekM. píše:
MirekM. píše:W10, zkoušel jsem se přihlásit a refreshovat (CTRL F5) prázdnou stránku i stránku s hláškou "Přihlášení se nezdařilo" v IE, Firefoxu i Chromu s nulovým výsledkem. Volal jsem na infolinku, zítra údajně prověří. Mám jen KK bez účtů.


Do nového IB se stále nedostanu, z banky se nikdo neozval i když to bylo slíbeno. :-S


2. telefonát žádná SMS, stejná chyba.
3. telefonát druhý den SMS o funkčním přihlášení, stejná chyba.
4. telefonát a to jsem již silně vrčel, do cca 1,5 hodiny funkční přihlášení, druhý den dopoledne SMS, že je přihlášení funkční.
Že by další RBank?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod satinst 8. 11. 2017 11:56

ROlda78 píše:Zkuste appku Mobilní eKonto. 8-)

appku jsem zkusil, ale stejné jako v bankovnictví. Aktuální získané odměny v období nikde nejsou :-(((
No nic nějak si to spočítám aby to vyšlo a po konci zúčtovacího období udělám kartě pápá
satinst
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 8. 11. 2017 13:48

Bohužel má trpělivost taky končí. Už jsem 2 karty zrušil, teď to čeká poslední. Téhle bance se radši vyhnout.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod ROlda78 8. 11. 2017 13:53

Zdá se, že s přechodem na nové IB (kdy došlo automaticky i ke změně v mobilní aplikaci) tam tento údaj už není! :-(
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod truct 8. 11. 2017 14:39

Ja bych rekl, ze tam nikdy nebyl.
truct
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 8. 11. 2017 18:51

v mobilní aplikaci tento údaj byl, poté co RB začala "filtrovat" jaké transakce jsou bonusové, se údaj z aktuálního bonusu změnil na bonus čerpaný v posledním vyúčtování, ruku v ruce to šlo i s novou verzí mobilní aplikace, která je mj. pomalejší a položky poněkud hůře logicky řazené
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod neosobně 13. 11. 2017 10:51

Od kdy přesně se počítá vázací doba nutná pro splnění 6 měsíční podmínky u KK Mall ?? Podrobné podmínky, které to stanovují jsem nenašel, jen přímo na Mall.cz je uvedeno "od vydání karty po dobu 6 měsíců"
Aby to "vydání karty" nebylo pak nakonec až aktivace KK pomocí PINu.
neosobně
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků