Co je to ta Moneta za ústav ? Budu psát další reklamaci za naúčtování poplatku 49 Kč za změnu PIN v bankomatu (u Moneta kreditní karty). Zvláštní je, že poplatek byl naúčtován jen na kreditní kartě přítelkyně, nikoliv na mé. U sebe jsem si měnil PIN asi po 14 dnech, u KK přítelkyně po 7 dnech od obdržení (aktivace) karty. Samozřejmě v obou případech měněno v Moneta bankomatu.
Třetí reklamaci vyřizovala přítelkyně, poté, co jsem si všiml, že nám pracovnice banky šikovně podstrčila k podepsání pojištění vyčerpané částky u kreditky ! To byla ovšem nehoráznost. Jasně jsme u vyřizování kreditky sdělili, že nechceme žádné pojištění a poté, když nám dávala podepisovat elektronicky na tom pidi tabletku jednotlivé smlouvy, tak nám evidentně podstrčila pojistku. Přitom celou dobu, jak dávala k podpisu jednotlivé dokumenty, vždy ukázala záhlaví (aby šlo vidět, co podepisujeme) a pak na konci okénko, kde se smlouva podepsala. Pamatuji si, že něco chtěla podepsat 2x a jak jsem pak zjistil, tak to nebyla tatáž smlouva, jak nám to prezentovala, ale pojištění
Sice byla ta ženská na pobočce nová a dost zmatkovala, ale to byla vyloženě podpásovka. Kdyby člověk dostal normálně smlouvy v tištěné podobě, tak to stopne hned na pobočce, ale díky v tomto případě nesmyslné elektronizaci mě to stálo čas s reklamací. KDyby dávali normální alespoň 10 palcový tablet, kde vidíte tu smlouvu jako jeden celek, ale na tom jejich malé podpisovém elektronickém zařízení spoléháte více méně na tom, co Vám řekne. Teď už budu opatrnější. Navíc k samotným smlouvám jsme se dostali až v bankovnictví za několik dní od poslání nového hesla. Kdysi tam měla přítelkyně kreditku, ale pak samozřejmě dlouho bankovnictví nepoužila, tak se heslo zapomnělo. Kdyby to posílali alespoň hned na email, tak bych to odhalil ještě v ten samý den.
Nadává se tu na malé banky, ale takový amatérismus jsem ještě u jiné banky nezažil (unicredit bank nemám a hello bank neberu za banku).
Mám monetu necelé 2 měsíce a jsem vážně vytočený.
Edit: Pročítám si ceník a bojím se, že budou argumentovat tímto:
V sazebníku je napsáno:
"Změna PINu prostřednictvím bankomatu MONETA Money Bank, poplatek není účtován při splnění
následujících podmínek:
klientovi byla vydána dočasná kreditní karta, změna PINu byla provedena na trvalé kartě do 30 dnů
od podpisu smlouvy o revolvingovém úvěru a kreditní kartě"
Jenže na pobočce nám odmítli u přítelkyni KK vydat dočasnou kartu, že prý už tato možnost od října není. Tzn. beztak budou argumentovat, že pokud nevydají dočasnou kartu, tak je ten poplatek za změnu PIN účtován vždy. Já jsem v září ještě dočasnou kartu dostal a poplatek za změnu PIN mi nebyl účtován. Tzn. jestli má (ne)účtování poplatku souvislost s dočasnou kartou, tak byla ta reklamace stejně zbytečná.