Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ROlda78 30. 11. 2017 13:59

Potvrzuji, můj první kontakt s Jirkou a v něm to je. V S24 nic (nemám u ČS běžný účet)...
Naposledy upravil ROlda78 dne 30. 11. 2017 21:29, celkově upraveno 1
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 30. 11. 2017 14:02

Ahoj, tak aplikace "Můj stav" v mobilu (zjednodušená verze Servis 24) zaúčtované položky státní podpory (3x 230,00 Kč) nevidí, pravděpodobně by se mi tedy nezobrazily ani v Servis 24 na webu. Naopak webová aplikace George mi je již zobrazuje. Vyčkal bych asi do druhého pracovního dne. Podobně se mi to stalo nedávno při převodu spořící účet -> bežný účet o víkendu, kdy se částka sice zaúčtovala, ale nezobrazila v historii. V pondělí pak již historie souhlasila.
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jichaj 2. 12. 2017 20:46

Co se tyce aktualizace historie u kreditky, tam zas vyhrava S24, v Jirkovi jsem bonus za minuly mesic v patek jeste nevidel, v S24 ano. Nebo mozna delam neco blbe ;)
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 6. 12. 2017 03:13

Nové podmínky iBod:
Darovat je možné maximálně 10 000 bodů za rok a lze provést maximálně 12 převodů za rok. Přijmout je možné maximálně 40 000 bodů za rok a maximálně 12 převodů bodů za rok, přičemž rok se počítá od dne provedení převodu nebo přijetí bodů. Nelze darovat body již darované a body získané z marketingových akcí Programu iBOD.


V případě, že Zákazník v době pěti po sobě jdoucích měsíců v období od 1. 1. 2018 do 31. 5. 2018 (Aktivační období) nevyvíjí aktivitu ve formě využití bodů v rámci programu iBOD (Zákazník nevybírá odměny ani nevyužívá získané body u partnerů programu iBOD), je VPIB oprávněna ukončit účast Zákazníka v programu iBOD, a to ve lhůtě tří měsíců od uplynutí posledního dne Aktivačního období. O ukončení účasti Zákazníka v programu iBOD z důvodu jeho neaktivity dle předchozí věty VPIB Zákazníka informuje nejpozději do 30 dnů od skončení Aktivačního období a účast Zákazníka v programu iBOD končí posledním dnem třetího kalendářního měsíce od uplynutí posledního dne Aktivačního období. Takový zákazník má současně právo využít získané body v rámci programu iBOD až do ukončení jeho účasti v programu iBOD, tzn. v době tří měsíců následujících po uplynutí Aktivačního období. Po uplynutí této lhůty dojde ke zrušení konta Zákazníka, jemuž byla ukončena účast v programu iBOD, a výmazu všech jeho nevyužitých bodů získaných v programu iBOD.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod phuong 6. 12. 2017 04:12

To jsou sasci. :D
phuong
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod avathar 6. 12. 2017 07:42

Dávali jim věrnostní body, ale lidi je moc využívali. Propadlo jich asi málo, tak tomu musí pomoct.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 6. 12. 2017 08:44

No tak iBod byl poslední dobou jen na 2 věci, to mohou místo toho šaškování rovnou zrušit.

Doufám, že ČS nezavede stejný podmínky i pro účty: neudělal jsi během aktivačního období dost operací - lup ho! Pro zvýšení aktivity jsme vám spořicí účet vynulovali, nevyužité peníze nashromážděné v uplynulých letech propadly, můžete začít spořit znova.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod avathar 6. 12. 2017 12:35

Koukám že majitelem IBODU už je spořka tak to je fakt dobrej džouk od nich. A prej chtěj na kreditkach zavést bonusovej program. :)
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 13. 12. 2017 17:35

DrumSession píše:Od nového roku chystají nějaké další změny a novinky, vstup do nového IB bude přes "Žorže",
který fachčí už nyní (alespoň pro nové klioše)
https://george.csas.cz/

NEWs - Česká spořitelna spouští nové internetové bankovnictví, chystá se na revoluci v ovládání účtů
i) Už 250 tisíc klientů si vyzkoušelo nové internetové bankovnictví České spořitelny, nazvané George. "S oficiálním spuštěním počítáme v květnu příštího roku,"...
ii) Novinku si už nyní může vyzkoušet prakticky kterýkoliv zájemce, zatím ale běží jen v pilotním provozu. "Pravidelně ji využívá 150 tisíc klientů, z toho zhruba 70 procent na počítači a 30 procent v mobilní verzi," ...
iii) Od května 2018 začne spořitelna nový systém George "zapínat" pro ostatní klienty...
iv) "George pro nás není jen internetové či mobilní bankovnictví, nazýváme ho spíš digitálním poradcem či průvodcem,"...
v) mimo jiné odhalovat, kam lidem mizí peníze z jejich rozpočtu. => To si monitoruji již hodně dlouho, ale nechápu, co je do toho bance? Snad jen aby všechny finance šly přes IB, což je afternoon in the utopia...

https://zpravy.aktualne.cz/finance/cesk ... 47ab5f122/
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 13. 12. 2017 18:16

Je tam zminena i jedna velmi pozitivni zmena:
Uživatelé nového systému České spořitelny si navíc budou moci zapnout až desetiletou historii místo standardně nastavené dvouleté.

Za tohle ma Sporka vyjimecne "palec nahoru" :-)
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 13. 12. 2017 21:01

Už jsem si George před pár měsíci vyzkoušel. Na pomalejší lince ve špičce v zahraničí se na rozdíl od staré verze ani nenačetl, což vidím jako podstatný problém (to samé třeba nové UCB).
To šmírování pomocí plateb je už hodně za hranou (o to samé se pokouší UCB a AiB). Když dnes platíte kartou, zanecháváte všude digitální stopu, a rozhodně to nehodlám rozebírat s nějakou bankovní slípkou, nakonec to nedělám ani s manželkou. Mé soukromí je důležitější než takovéhle pohodlí, takže taková banka u mě nemůže fungovat jako hlavní. To samé platí o nějaké integraci ovládání více bankovních účtů do jedné aplikace - žádné další šmírování.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod paty07 14. 12. 2017 13:23

Děláš jakoby banka do teď v systému u platby neměla MCC kód obchodníka.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 20. 12. 2017 12:33

Dneska hodinu posílám 4 převody, čekací doba 15 min na smsku, výborná práce .přes aplikaci jde jen trapných 30 tisíc.to je tragédie.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 20. 12. 2017 12:53

nainstaluj George Go, limit je tam pade myslim, funguje na otisk a nevyzaduje sms potvrzeni
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tx999 20. 12. 2017 12:58

Posílá jsem už asi 80k. Akorát to už bylo potvrzovány SMS.
tx999
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků