Hello bank! (pokračujte v tématu Česká spořitelna)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod LuiS_666 13. 2. 2018 09:59

wit.cz píše:Nezaúčtovaná transakce by ve výpisu neměla být mezi zaúčtovanými transakcemi. Bavíme se o blokaci, která byla v tom příkladu uvedena a teď tu píšeš o běžných nákupech letenek. Na konci toho dlouhého příspěvku píšeš, že "Příště si zboží vyzvednu a o okénko dál jej hned vrátím a peníze si odvezu v hotovosti." To není honění bonusů? Nebo jaký to má smysl?


Tady se trochu nerozumíme, jen se snažím ukázat, že kdybych to zboží vyzvedl a v druhém okně odevzdal, tak bych měl peníze hned k dispozici a veškeré problémy by šli mimo mně. To %-ní zvýhodnění je jen "ušlý zisk", není tím myšlen původní záměr. Dávam tím jen do kontrastu jeden spůsob řešení objednávky proti druhému ve výsledné bilanci na mém účtu.

Pokud je u rezervací uplatněn postup jak je výše popsán, potom ok, nicméně stále ostává běžný nákup a vrácení do 14 dnů bez udání důvodu.
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod TrustNo1 13. 2. 2018 10:47

LuiS_666: Dal jsem si tu práci a příspěvek si celý pročetl.

Nevím, ale objednávat, zaplatit a následně rušit (jakkoliv - ať nedokončenou objednávkou nebo vracením zboží), jen kvůli vytěžení 5% bonusu, mi připadne dost divné a ujeté...

Neříkám, že v Hello bank vše funguje naprosto bezchybně a jak má, ale zrovna v tomto ohledu banku chápu a domnívám se, že je v právu.

Doporučím Ti se obrátit na finančního arbitra. Uvidíš, komu dá za pravdu.

Ale znovu říkám, já bych se styděl, kdybych měl něco takového udělat... Jak jsi to vyšpekuloval, prosím Tě? :D
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfabetagama 13. 2. 2018 11:13

250 Clipboard02.jpg


Při přihlášení vyskočí akce na 500Kč benzínu u EuroOil do 25.2.2018.
Netušíte, jestli je to plošná akce pro všechny nebo jen pro vybrané? :hm
alfabetagama
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Dr.D 13. 2. 2018 11:41

Uf, tak buď blbě čtu já nebo ostatní. Pokud objednávku ruším, bonus netěžím. Tak proč se do LuiS_666 všichni navážíte?
Já tam čtu naopak to, že kdyby zboží vyzvedl a obratem vrátil, tak mu to nepřijde fér. A z toho by bonus dostal.
Takže klasické "pro dobrotu na žebrotu".
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod imaster 13. 2. 2018 11:42

A my co jsme si založili účet hned na začátku máme smůlu.
imaster
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 13. 2. 2018 11:44

TrustNo1: Taková práce a k ničemu. Čteš holt špatně.
Dr.D: Můžeš bejt v klidu. Nečteš špatně.

-- 13. 2. 2018 11:47 --

alfabetagama: Zdá se sice, že to nakonec plánují pro všechny, ale nejspíš je to pro právě vybranou skupinu klientů, kterým se ta nabídka zobrazí. (tj. není to mj. pro nové klienty)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod kamil2268 13. 2. 2018 13:25

Pokud ted nazaložím učet, tak nemůžu zjistit, jestli se mi akce zobrazí, tak to risknu.
kamil2268
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Gandalf007 14. 2. 2018 07:00

Dotaz na současné uživatele: Platí i u KK Hello bank, že včasné splacení = bez měsíčního poplatku? Nebo je nově účtován vždy za každý měsíc, kdy dojde k použití KK? Děkuji.
Gandalf007
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 14. 2. 2018 07:20

Jo, když dle výpisu nemáš žádné čerpání, tak poplatek je 0 Kč. Mně včera naštvali. Mám 2 KK s úvěrovým rámcem 20000 Kč a 40000 Kč. Žádost, aby obě měly 30000 Kč, mně zamítli, s odůvodněním, že u té s 20000 Kč není v systému nabídka na navýšení. Opravdu logika IQ tykve, zlatá kdysi Citi Bank.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 14. 2. 2018 10:47

A prozradí nám tedy LuiS_666 proč vlastně objednávku vůbec vytvořil, zaplatil a následně ji zrušil, když primárním účelem nemělo být vytěžení bonusu?

Chápu to tak, že mu o telefon ani nešlo. Nechtěl jen, aby byl telefon po vrácení následně prodáván jako rozbalený/použitý (fyzickým vyzvednutím objednávky a následným vrácení telefonu - bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů při on-line koupi). V tomto případě by mu ale peníze za vrácené zboží vyplatili hotově a transakce kartou by pak byla O.K., jelikož by v pořádku proběhla (banka nemůže vědět, co se se zbožím dělo následně).

Chápe to snad někdo tak, že primárním účelem LuiS_666 nebylo vytěžení bonusu s následným rozčarováním, že o bonus přišel?
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ripper6 14. 2. 2018 15:02

TrustNo1: Ja to pochopil, ze koupil telefon, pozdeji se rozmyslel ze ho nechce, treba proto ze ho ziskal jinde vyhodnejsi a tak to chtel stornovat?
Zajmava zkusenost, ja zas vzdy vse prevzal a pripadne hned vratil a nebyl problem. Driv jsem to delal cilene v Mall, koupe mysky za 2000kc, vraceni ihned, vyplaceni penez na ucet (nez to zatrhli a zacali vydavat kupon zpet).
Pro ten bonus pokud by tomu tak bylo, se to nevyplati, Alza to uz zde bylo to naprasi a bonus sunda. Coz evidentne vedel, jen proste myslel ze tim nemusi prebrat zbozi a nasledne ho hned vracet a jen to stornuje.

Ja osobne na jine karte, nemel problem, dany prodejce me penize vratil a pripsany zpet.
Pokud bych treba v Alza koupil zbozi za napr 3000kc, stornoval tak bych hlidal IB zda mam to ok, pripadne tam poslal svoje 3000kc a cekal az me to Alza da zpet abych nemel problem.
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Dr.D 14. 2. 2018 22:18

Gandalf007 píše:Dotaz na současné uživatele: Platí i u KK Hello bank, že včasné splacení = bez měsíčního poplatku? Nebo je nově účtován vždy za každý měsíc, kdy dojde k použití KK? Děkuji.

Pořád to platí postaru, mám vyzkoušeno.
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 15. 2. 2018 08:32

TrustNo1 píše:A prozradí nám tedy LuiS_666 proč vlastně objednávku vůbec vytvořil, zaplatil a následně ji zrušil, když primárním účelem nemělo být vytěžení bonusu?

Chápu to tak, že mu o telefon ani nešlo. Nechtěl jen, aby byl telefon po vrácení následně prodáván jako rozbalený/použitý (fyzickým vyzvednutím objednávky a následným vrácení telefonu - bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů při on-line koupi). V tomto případě by mu ale peníze za vrácené zboží vyplatili hotově a transakce kartou by pak byla O.K., jelikož by v pořádku proběhla (banka nemůže vědět, co se se zbožím dělo následně).

Chápe to snad někdo tak, že primárním účelem LuiS_666 nebylo vytěžení bonusu s následným rozčarováním, že o bonus přišel?


Primárně jsem chtěl koupit mobilní telefon, vracel jsem ho z toho důvodu, že v čase objednávky byl v akci black friday jen v jedné barvě, nasledně se objevili i jiné barevné varianty, o které jsem stál mnohem víc.
Nechtěl jsem jim délat škodu, rozdíl v ceně nového a rozbaleného byl v řádech tisíců (navíc mě s*alo, že i když jim človek vrátí zboží zapečetěné, stejne ho rozbalí pro kontrolu).

Rozčarován nejsem z odepsaných bonusů ale z neschopnosti banky platbu vrátit na účet, kdy to trvá déle než dva měsíce, kdy navíc operator na infolince vysloveně lže, kdy si hellobank ve spolupraci s alzou nejsou schopni dat dohromady jejich uzavrene prostredi tak aby se platby vraceli automaticky - nebo o potřebe manuální žadosti alespoň informovali a jako čerešnička na tortě z toho, že si zato ještě mám né svojí vinou zaplatit urok (kdyby vše vraceli korektně automaticky, tak by se platby vratili na účet ještě v listopadu a k jejich zaúčtování by ani nedošlo.

Vždyť vrátit platbu na kartu dnes umí kdejaký garážový prodejce - a když neví tak to pošle na účet. Tady to alza striktně tlačí zpět přes kartu při manuálním zadání čísla karty (oni totiž ani nevidí odkud platba přišla) a ještě to ani ve spolupráci s vydavatelem jejich karty neumí dát funkčně dohromady.

Pokud to někomu příde OK, tak jsem asi divnej...
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jujec 15. 2. 2018 08:40

Já jsem kdysi dávno řešil s Cetelem taky - koupil jsem si tuším reprobedny za 427 Kč, které nefungovaly, tak jsem je je vrátil v rámci 14denní lhůty (abych se nezdržoval reklamací). Cetelem mi pak naúčtoval 55 haléřů úroků - napsali mi "Částka 0,55,- Kč byla účtována na základě stornování platby ve výši 427,- Kč. Částka byla vedena dva pracovní dny jako odměna za nákup u Alza.cz a za její stornování byl účtován oprávněný poplatek 0,55 ,-Kč."
Má reakce: "prosím o sdělení, kde v sazebníku poplatků je tento poplatek uveden - já ho tam nevidím."
Jejich reakce: "Váš dotaz byl předán na oddělení kreditní karet, které sdělilo následující. Poplatek za stornování platby 0,55,- Kč Vám bude stornován."
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 2. 2018 09:17

Muhehe, já jsem teď řešil s Hello Bank!, proč se mi v IB stále zobrazuje zůstatek o 3 kila menší, než je skutečnost, přičemž na výpisech zůstatek sedí... Dozvěděl jsem se, že jde o stornovanou objednávku u Alzy ze září 2016!!! Kdybych se neozval, tak to tam viselo věčně - holt mají procesy nastavené na žabí stehýnka a ne na bankovnictví o<:) .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků