TrustNo1 píše:A prozradí nám tedy LuiS_666 proč vlastně objednávku vůbec vytvořil, zaplatil a následně ji zrušil, když primárním účelem nemělo být vytěžení bonusu?
Chápu to tak, že mu o telefon ani nešlo. Nechtěl jen, aby byl telefon po vrácení následně prodáván jako rozbalený/použitý (fyzickým vyzvednutím objednávky a následným vrácení telefonu - bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů při on-line koupi). V tomto případě by mu ale peníze za vrácené zboží vyplatili hotově a transakce kartou by pak byla O.K., jelikož by v pořádku proběhla (banka nemůže vědět, co se se zbožím dělo následně).
Chápe to snad někdo tak, že primárním účelem LuiS_666 nebylo vytěžení bonusu s následným rozčarováním, že o bonus přišel?
Primárně jsem chtěl koupit mobilní telefon, vracel jsem ho z toho důvodu, že v čase objednávky byl v akci black friday jen v jedné barvě, nasledně se objevili i jiné barevné varianty, o které jsem stál mnohem víc.
Nechtěl jsem jim délat škodu, rozdíl v ceně nového a rozbaleného byl v řádech tisíců (navíc mě s*alo, že i když jim človek vrátí zboží zapečetěné, stejne ho rozbalí pro kontrolu).
Rozčarován nejsem z odepsaných bonusů ale z neschopnosti banky platbu vrátit na účet, kdy to trvá déle než dva měsíce, kdy navíc operator na infolince vysloveně lže, kdy si hellobank ve spolupraci s alzou nejsou schopni dat dohromady jejich uzavrene prostredi tak aby se platby vraceli automaticky - nebo o potřebe manuální žadosti alespoň informovali a jako čerešnička na tortě z toho, že si zato ještě mám né svojí vinou zaplatit urok (kdyby vše vraceli korektně automaticky, tak by se platby vratili na účet ještě v listopadu a k jejich zaúčtování by ani nedošlo.
Vždyť vrátit platbu na kartu dnes umí kdejaký garážový prodejce - a když neví tak to pošle na účet. Tady to alza striktně tlačí zpět přes kartu při manuálním zadání čísla karty (oni totiž ani nevidí odkud platba přišla) a ještě to ani ve spolupráci s vydavatelem jejich karty neumí dát funkčně dohromady.
Pokud to někomu příde OK, tak jsem asi divnej...