Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lodgy 10. 3. 2018 14:25

Jo driv to slo snizit na 5000 Kc, ale uz cca pul roku nejde snizit na min jak 10000 Kc.
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 10. 3. 2018 17:24

Lenka_2 píše:
Suky. píše:Mne (ne)poslali rovnou někam, chtěl jsem zvýšit rámec a ani se neobtěžovali odpovědět.


To znám. Já mám o navýšení úvěrového rámce požádáno od listopadu. Proběhlo vysvléknutí se do naha v podobě vysvětlování jaké mám pravidelné měsíční výdaje, ponižující dodávání výplatnic atd. a stejně na výsledek marně čekám dodnes. Urgováno jednou v listopadu, jednou v prosinci a něco mi říká, že už se verdiktu nedočkám.
Když to srovnám s mBank - tam nebylo potřeba dodávat nic a rovnou mi nabídli úvěrový rámec 230 000 Kč.

Jojo maj to ruzne nastaveno jak u koho, jak jinak by clovek vysvetlil, kdyz ma znami na uctu min 300 000czk svoje penize radne, chodi mu plat min 27 000kc cisteho mesicne, vlastni pouze 1x kreditku Moneta kde ma snad tusim do 40 - 50 000kc a presto Cetelem tehdy mel problem. Jako ze kk ok, ale poslali potajmu do firmy zadost o prijem! Coz mu volala ucetni, byla nastavana ze musi davat naky soukromi udaje a pak na to nemel znamej cas... takze potvrzeni se nekonalo a kk padla.

Moneta tez, chtela po nem prijem, jen pri zmene kk placena za 50kc mesicne na tu zadarmo :!:
No nedodal ho, tak plati za kreditku radsi. Jsem se ptal proc? On ze to proste ucetni je neprijemna, nechce to s ni resit a nebude. Kdyz banka chce, ma ho proverit jinak, penize vidi ze snad ma, tak ho nema zatezovat. Ona chce aby mel jeji kartu dalsi novejsi ne? :-) Tak hold smula, takhle se prej na ne musi.

A u me? Ja tam jen vyplnil beznej formular, poslal obalku a karta doma hned bez reseni prijmu :-)
Souhlasi mBank je na tohle fakt jedna z mala, co to umi. Zadny problemy, rychle vyrizeni, sam, bez papiru, bez reseni nesmyslu a bez pobocky online :-)
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod xls 10. 3. 2018 23:32

KK není produkt vhodný pro každého a Cetelem dělá správně, že k tomu takto přistupuje. Taky mi po on-line žádosti volali a chtěli nějaký další informace, ale jednali velice profesionálně a kreditku se solidním limitem a docela rychle dali (a pak ho po nějaký době ještě navýšili). To prakticky ve všech ostatních bankách byl přístup naprosto amatérský: většinou kreditky dali bez nějakého hlubšího prověřování (Rb, Citi, GE, HC, ČSOB), nebo to narazilo na nějaký nesmyslný požadavek, přes který nejel vlak a nedali (UC, Bawag).

Navyšování rámců je taky problém. Když ho nechcete, tak vám ho banka cpe. Když ho chcete, tak odmítnou.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Lenka_2 11. 3. 2018 21:26

Mně by nevadilo, kdyby mi řekli, že mi ten limit nenavýší. Mně na tom vadí, že mi ten verdikt od listopadu ještě neoznámili. Tu žádost nepřijali napoprvé, ale navymýšleli si, co všechno mám ještě doplnit. Člověk jim dělá šaška, shání všechny papíry co si vzpomenou a ve finále co? Já si myslím, že se posouzením té mé žádosti dodneška nikdo nezabýval.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Suky. 13. 3. 2018 10:34

Teď mi přistála zajímavá nabídka - za zřízení Hello účtu kreditka na rok zdarma, to se mi hodí, nebudu muset na cestách předplácet kreditku...
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lodgy 13. 3. 2018 10:54

Takze SMS poukazky na PHM uz nemaji? :-(
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 13. 3. 2018 11:39

Vykoupím sms poukázky k Eurooilu, nabídky s cenou a množstvím prosím do zpráv
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Suky. 13. 3. 2018 12:36

No to jsem si dal, přestože mám u nich KK chtějí znovu občanku, druhý doklad a snad i ověřovací platbu.

A nahrávání dokumentů probíhá přes doménu cetelem.cz
No nevím, Hellobank...
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 13. 3. 2018 14:37

jeden by čekal jiný postup, když o něm už všechno ví..
vše kolem Hello! vnímám velice rozpačitě (kulantně řečeno)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas1107 13. 3. 2018 15:41

Ja jsem to neresil nic jsem jim neposlal a na druhy den jsem mel BU aktivni.
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zajoch10 13. 3. 2018 15:58

ROlda78 píše:jeden by čekal jiný postup, když o něm už všechno ví..
vše kolem Hello! vnímám velice rozpačitě (kulantně řečeno)


Taky jsem se podivovala a bylo mi sděleno, že pokud je to takto na dálku, musí si vše ověřovat na jakýkoliv nový produkt. Pokud bych přišla k nim na pobočku že by to bylo jiné.
Zajoch10
Návštěvník

Odeslat příspěvekod octaviampi 13. 3. 2018 16:03

Jsou velmi sympatičtí, jednak měsíčně přídavky na cestování, teď už i na benzin.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 13. 3. 2018 18:51

Jsem téhož názoru. Hello je fajn ....
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod LorcanToG 13. 3. 2018 19:56

Suky. píše:No to jsem si dal, přestože mám u nich KK chtějí znovu občanku, druhý doklad a snad i ověřovací platbu.

A nahrávání dokumentů probíhá přes doménu cetelem.cz
No nevím, Hellobank...



No, na tvém místě bych se na to ještě jednou pozorněji podíval. Já jsem si zakládal BÚ kvůli pětistovce na PHM a nejdříve jsem se taky zděsil, co to po mě všechno nechtějí (taky jsem u nich měl nejdříve KK). Jenže nakonec se ukázalo, že stačí nahrát naskenovanou občanku. Žádné skenování řidičáku ani ověřovací platba.
Poukázka na PHM pak přišla v pořádku esemeskou, takže za mě s Hello bank zatím spokojenost, ten nepodařený start na začátku tohoto roku je za 700,- Kč na PHM zapomenut ;-)
LorcanToG
Návštěvník

Odeslat příspěvekod barnyss 16. 3. 2018 10:05

Moje aktuální zkušenost s použitím KK býv. Cetelem (dnes HB!) na booking.com:
v mém případě (platba předem) nešla karta použít, po zadání kompletních platebních údajů karty a úspěšném dokončení rezervace mi po cca hodině z booking.com přišel email:
"Upozornění: Zamítnutá karta – aktualizujte platební údaje. Ubytování xxx nemohlo zpracovat údaje Vámi poskytnuté platební karty. Pokud si svůj pobyt chcete zajistit, aktualizujte prosím během následujících 12 hodin údaje platební karty nebo přidejte novou kartu. "
Po novém zadaní platebních údajů z téže karty se to celé zopakovalo.
Takže jsem zadal platební údaje jiné karty (Revolut, který jsem nabil tou Cetelemkou) a je to v pořádku.
V Revolutu bylo možné sledovat, jak proces plateb (v mém případě "platba předem") probíhá: napřed booking.com zablokuje částku 0,- EUR (opravdu nula) a poté si hotel stáhne plnou částku uvedenou v rezervaci.
barnyss
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků