Hlásím negativní zkušenost s touto bankou. Když jsem si byl někdy 14 dní zpátky zakládat SÚ HIT, tak v podstatě jediné, na co jsem se ptal bankéřky, která se mnou účet zakládala, bylo:
1) Jaké jsou podmínky pro "bonusové" úročení, respektive těch 0,8 % p.a., což by měl stačit měsíčně 1 převod na účet/z účtu
2) Jestli je účet naprosto bezpoplatkový - Bylo mi odpovězeno, že ANO!
Ptal jsem se záměrně na tuto informaci, abych nemusel studovat dlouhosáhlé obchodní podmínky, protože to byla v podstatě jediná informace, která mě zajímala k tomu, abych účet mohl začít bez problémů využívat.
Jaké bylo potom překvapení, když o pár dní později mi byl naúčtován poplatek 9 CZK za převod ze SÚ HIT! Po tom, co mi bylo sděleno na pobočce, jsem předpokládal, že vyřídit reklamaci tohoto poplatku bude jenom formalita. Inu nebyla! Psal jsem na jejich infolinku, že jak je možné, že na přímý dotaz uvádějí jejich pracovníci na pobočkách lživé informace, mi jenom odpověděli, že "kvůli absenci záznamových zařízení na pobočkách není možné mé tvrzení potvrdit". A já žil doteď v přesvědčení, že regulovaná banka v ČR není orientální tržiště. Inu, jak se říká, pro dobrotu na žebrotu! Mohl jsem si peníze ze SÚ HIT převést na běžný účet a z běžného účtu pryč a měl bych to zadarmo, co na tom, že bych tím zbytečně přidělal starosti, jak sobě, tak i bance tím, že bych místo jednoho převodu, zadal zbytečně dva?! Nás to nezajímá, pravidla jsou pravidla a na pobočkách se klientům běžně lže, tak si na to zvykejte! Přemýšlím, jestli neposlat podnět/stížnost na ČNB? Samozřejmě, že mi nejde o těch 9 CZK, ale o princip... Jak si proboha banka na svých pobočkách může dovolit klientům do očí lhát?!