Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Delitzsch 18. 5. 2018 18:20

ČSOB platby do 12 hod. jsou připsány v ČS vždy stejný den. Možná je zdržení kvůli větší částce, je třeba čas na ověření platby.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod tx999 18. 5. 2018 18:48

Pokud je to neobvykle velka castka ci nejaka jina anomalie, tak to skutecne muzou proverovat a platbu nejakou dobu pozdrzet.
tx999
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod S474N 18. 5. 2018 18:48

Jeste se s dovolenim vratim k tem energiim. Taky jsem si rikal, ze bych to pres EP hodil, ale zaskocila me jedna vec.

Kdyz nahlednete do ceniku EP k plynu, tak sice v rocni spotrebe nad 7,56 do 15 MWh zaplatite 730 Kc (proti beznemu ceniku CS, kde je 837 Kc), ale paradoxne klient EP musi platit mesicni poplatek 90 Kc, zatimco bezny klient CS to ma ZADARMO!?!?!

U elektriny je zvyhodneni nejakych 30 Kc na MWh.

Nakonec, kdyz jsem videl cenik skautu, tak nebylo fakt co resit:
:arrow: https://www.skautskaenergie.cz/ceniky/cenik/

Rocne realne usetrim nekolik tisicovek i proti celymu slavnymu EP.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 18. 5. 2018 19:03

Prologer v pátek 18 května píše:ČSOB odesílá do 12h,cs připisuje hned. Ejpoudeji zítra to máš.

Tak to chci idět :hm

-- 18. 5. 2018 20:05 --

MarKom píše:Volalo se i do ČSOB, tam problém nebyl, paní potvrdila že platba od nich ráno odešla. Ostatní souběžně zadané platby byly již dopoledne připsány na příslušných účtech. Já vidím problém u Spořky.
Tak když ti to do půlnoci nepřipíšou, tak reklamuj o úrok z prodlení (nejprve banka, pak FA), za nějakých 70 Kč za každých 100 tisícovek, pokud to připíše banka až v pondělí to už smysl má. ČSOB podle svých podmínek odeslání v den D garantuje (ČS zase platbu musí připsat neprodleně podle zákona o platebním styku), takže opora pro takový požadavek existuje: https://www.csob.cz/portal/documents/10 ... i-styk.pdf
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod audiobullys 18. 5. 2018 20:25

Pokud není chyba někde v konstantním symbolů, tak platbu musela zadržet ČNB přes kterou to přes den chodí, případně si to čs stáhla ale nepřipsala z důvodu neobvykle vyšší částky. Jestli to je nad 250 000 Kč tak budou chtít dolozit původ peněz.
Jinak co se týče marketingového souhlasu - gdpr, tak dneska jsem byl v jedny bance a paní že je to nařízení ze zákona a že jim musim udělit souhlas.
Povídám paní To asi těžko, banka a já máme spolu obchodní vztah, takže údaje si můžete zpracovávat jaký chcete, ale tady na formuláři máte že dávám souhlas bnp paridas, Generali, NN investment a dalším uvedeným někde na webu banky :-) a data o mě budete sbírat ze sociálních sítí a z navštívených webu přes cookies - co je vám do toho na jaký weby chodím ? Prostě nemusím vám dávat souhlas.
Jj já vás do ničeho nenutím, nemusíte to podepisovat, ale nebudeme s Vámi moci komunikovat . - neboli vlastně řekla nebudou moci vám volat z Generali s nabídkou pojistek a z dalších firem.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod MarKom 19. 5. 2018 00:15

Tak potvrzuju, před 21:00 již bylo připsáno. Zřejmě tam hrála roli ta vyšší částka.

Přesto to moc nechápu, velkou částku si představuju řádově miliony a ne pár stovek tisíc, navíc šlo o konto Erste Premier. Aby na každýho takovýho za chvíli nekoukali jak na zloděje. :/

Díky fremantle za poznámku, třeba se bude někdy hodit. A čekat už nemusíš ;-)
MarKom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 5. 2018 05:59

audiobullys: Přesně tak. K vlastní činnosti žádný souhlas nepotřebují, nakládání s osobními údaji jim povoluje zákon. Vše, na co potřebují souhlas, klienta povětšinou vůbec nezajímá, až je mu to otravné.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod MekliCZ 26. 5. 2018 21:59

Ahoj, může se prosím nějaký OSVČ, který má u ČS podnikatelský účet podělit, jestli ho vidí nebo nevidí v Georgovi? Na webu píšou a všichni tvrdí, že George zatím umí jen produkty založené na rodné číslo té dané osoby. Ale u OSVČ se IČ = RČ, takže mi přijde logické, abych účet viděl. Hodlám zakládat Bankovní Identitu, čímž přijdu o Servis24, ale potom hodlám zakládat i podnikatelský účet, a rád bych k němu měl přístup přes net.
MekliCZ
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Zedna1 30. 5. 2018 16:05

25.5.2018
George startuje naostro. Spořitelna spouští nové bankovnictví pro 1,5 milionu lidí
https://www.mesec.cz/clanky/george-star ... ionu-lidi/
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 6. 6. 2018 16:45

Máte někdo představu, kdy se bude dát používat "George klíč" jako dvoufaktor? V Servis24 ani George (web) to nic nenabízí.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 8. 6. 2018 13:03

Na George klíč bude možné přejít v momentě, kdy tě ČS definitivně zmigruje na George a uzavře ti přístup do Servis 24.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 8. 6. 2018 15:16

Tak jsem zkusil George zase po pár měsících otevřít. Opravdu zajímavý.
Kliknu na kreditku - tam na mě vyskočí, že jsem do 4.6. povinen zaplatit nějakou minimální splátku. Přitom je 8.6. a kreditku jsem ke konci května splatil. V té souvislosti tam něco dohledat je prakticky nemožné.
Kliknu na historii debetky - tady to je ještě zajímavější. Místo všech operací ukazuje jen korunové, tj. v mém případně prakticky nic.

Když odhlédnu od šíleného designu (třeba se to někomu líbí), tak podobná úroveň funkcionality neodpovídá ani betaverzi. Od IB bych očekával, že bude zobrazovat aspoň pravdivé informace a ne naprosté bludy. Nechápu, že to vůbec pouští mezi lidi, natož pak plánovali nějaký postupný nucený přechod.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod lubik2 8. 6. 2018 16:16

Mě se George celkem líbí, ale co se týče chyb, je to příšerné, opravdu stále beta. Některé funkčnosti zcela chybí (například přístup pro manželku - oproti servis24 nevidí nic), jiné jsou otravující (například nutnost pojmenovat příjemce platby u jednorázových plateb), některé nedotažené (třídění plateb dle kategorií, nelze pracovat se stejnými kategoriemi v případě vratek), některé nepoužitelné ("Moje zdravé finance" - po kliknutí na nabídku trvá i několik minut, než se něco zobrazí). Nefunguje hledání (zobrazí se pouze něco), atd..
Jinak chyba, že karty nezobrazují zahraniční transakce, je nahlášená půl roku ...
lubik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 8. 6. 2018 18:33

Od června prý začnou odpojovat první klienty od původního bankovnictví, neustále přesvědčují klienty, aby používali už jen George, ale ten zatím stále není schopen plnohodnotně nahradit Servis 24. Jak je v ČS obvyklé, selhává koordinace.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 8. 6. 2018 18:52

Zase to, co funguje, je fakt hezké. Mně se dost líbí možnost na dvě kliknutí vidět, jak se výplata nebo nějaká pravidelná platba měnila za poslední rok, a ten souhrnný report z MZF je snad jako jediný v českém bankovním trhu zaměřený na pro klienta užitečné dopady, ne jen neinteligentní koláčový graf „a dělej si s tím co chceš“.

Chybí toho opravdu dost, ale zdá se mi, že tempo doplňování funkcí se za poslední měsíc dost zrychlilo.
fc70
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků