Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jan.za 19. 6. 2018 16:24

@wit.cz: Dík za urgenci. Já volal včera večer, a přesně poukazoval na transakce, které ještě v pátek procházely...

BTW další "novinka": Home Credit sice chodí, ale od minulého týdne nepřipisuje premie, když je placeno přes Curve! :/
jan.za
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 19. 6. 2018 18:22

Mám modrou Curve Prepaid Business, karta MALL nefunguje, karta LIFE funguje. Poslal jsem do RB email s reklamací nedělních a pondělních plateb, na odpověď jsem zvědavý :hm
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod treborit 19. 6. 2018 19:22

Tak me take blokli podkladovou MALL, GBIT funguje a manzelky dodatkva MALL take ... slusny, to vysvetleni me bude take zajimat, ze blokuji nektere platby nekterym klientum (a jinym ne).
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 19. 6. 2018 21:27

Milos píše:Mám modrou Curve Prepaid Business, karta MALL nefunguje, karta LIFE funguje. Poslal jsem do RB email s reklamací nedělních a pondělních plateb, na odpověď jsem zvědavý :hm


Na email mi odpověděli, že prostřednictvím e-mailové komunikace nemůžou zamítnuté transakce prověřit a to z důvodu mé nutné autentizace a následné konkrétní kontroly kreditní karty.
Zavolal jsem tedy na infolinku RB a tam mi člověk řekl, že v systému vidí informaci, že transakce byly zamítnuté ze strany obchodníka. Že karta je v pořádku, je na ní dostatek peněz, má povolené všechny typy plateb a ze strany RB tam nejsou žádné blokace. Viděl tam i tu zamítnutou platbu, která však k jeho údivu následně za 5 minut proběhla (díky GBiT, což jsem mu nijak nevysvětloval). Pokud se prý zamítnuté transakce budou opakovat, mám zavolat znovu. Tak nevím, co si o tom mám myslet :roll:
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod wit.cz 20. 6. 2018 06:29

Že tě na klientským jednodušše vyřídili. Je potřeba říct, že jsou platby zamítnuty z důvodů, které pracovníci na KC nevidí a přinejmenším, aby problém eskalovali na fraud nebo jiné příslušné kartové oddělení. Jelikož platby v minulosti bez problémů běžely, nepochybně muselo dojít k určitému zaříznutí.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlkoslav 20. 6. 2018 07:44

Njn, já jsem říkal, že se to vydavateli podkladové karty nebude líbit.
Akorát nechápu, že jinde ve světě jim to zřejmě funguje (Curve). Je otázka, jaký může mít vydavatel podkladové karty legální důvod platbu blokovat. Imho může mít akorát legální důvod kartu vypovědět (kvůli nedbalostnímu předání bezpečnostních údajů).

Nevím, proč reklamujete u podkladové karty a ne u té, co s ní platíte?
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod jidis 20. 6. 2018 07:49

Logicky protoze s kartami jinych bank ten problem neni?
jidis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlkoslav 20. 6. 2018 07:53

Já vím, že problém je u té podkladové, ale řešit by ho měla Curve - nejspíš právní cestou.
Od Raiffky se reklamující může dočkat akorát toho poukazu na porušení podmínek KK. Vzhledem k držiteli karty jedná Raiffka možná oprávněně. Neoprávněně možná vzhledem k Curve. A to by právě bylo potřeba vyjasnit.
Naposledy upravil vlkoslav dne 20. 6. 2018 07:58, celkově upraveno 1
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod jidis 20. 6. 2018 07:57

To bysme se reseni take nemuseli dozit. Jake poruseni podminek? To by musel porusit podminky i zakaznik, ktery by registroval kartu do paypal, google pay a podobnych sluzeb.
jidis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlkoslav 20. 6. 2018 08:06

Podle VOP - předat někomu identifikační údaje, s výjimkou autorizace konkrétní platební transakce, je tzv. hrubá nedbalost a poskytovatel se při ní zříká odpovědnosti za ztrátu z neautorizované transakce nad 50e (do 50e je spoluúčast).

Plateb PayPal nejspíš není nějak závratné množství, takže to Raiffku tak nepálí. Nebo si na ně možná netroufá.
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod jidis 20. 6. 2018 08:11

Ma tedy pravo zrict se odpovednosti za ztratu, ale nema pravo blokovat platby nebo vypovidat smlouvy.
jidis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlkoslav 20. 6. 2018 08:17

To si nemyslím, to jsou dvě věci za sebou. Já osobně bych nechtěl půjčovat svý prachy hrubě nedbalé osobě.
Blokovat platby právo nejspíš nemá (může být tzv. "opatrná"), ale vypovědět smlouvu nepochybně jo.
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod drkarel 20. 6. 2018 08:29

Vypovědět smlouvu má právo i bez důvodů, jde jen o časový aspekt.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 20. 6. 2018 08:29

těm co to blokli, používali jste nějak hojně GBiT?
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 20. 6. 2018 08:38

těm co to blokli, vytáhli jste z vratek vždy plnou max. částku (500/700 Kč)?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků