Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
pino píše:Řešil jsem s RB reklamaci... Přišel výpis a vypočtena splátka, dotazuju se na infolince, zda ji mám platit, když mám disponibilní zůstetek v IB vyšší než je rámec. Ano zaplaťte. Odpovídám, jste si tím jista ? Chvíle mlčení, konzultace a tentokrát odpověď: ne, neplaťte. Při splatnosti splátky se samozřejmě naúčtovaly úroky. Reklamace. Do dvou dnu telefonát z reklamačního, že na infolince mi podali špatnou informaci a splátku jsem platit měl, nicméně úroky mi vracení a omlouvají se. Dotazuji se tedy reklamačního, že mám stále vyšší disponibilní zůstatek než rámec, zda opravdu mám platit ? Za půl hodiny telefonát z reklamačního zpět, že platit mám, protože systém v IB zobrazuje špatný disponibilní zůstatek. Ale že už to spočítali a přepsali a že už ten zůstatek ponížili a že je vše ok... Když jsem veškeré transakce a splátky hodil do excelu, tak jsem na číslech a zůstatcích, které nyní vidím v IB, takže konec dobrý. Ptal jsem se samozřejmě, jak jako špatně disponibilní zůstatek, v tu chvíli ale už mlžili ... Jedná se o KK Life plus KK Life nálepka, kde byly i nějaký refundace od obchodníků.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků