Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
DrumSession píše:Takže IB FIO je pro mě dlouhodobě nejlepší a nejpřehlednější v CZ.
lemming píše:... musel jsem jak trotl příkaz zrušit a znova zadat. Na jejich neschopnost udělat potvrzování přes mobilní aplikaci nadávám pokaždé, když musím zadávat nějaký příkaz a opisovat ten nesmyslně dlouhý potvrzovací kód...
S474N píše:lemming: jen pro zajimavost, zkousel si jim ty napady poslat?
I já souhlasím. Také mám s tím podobné zkušenosti.Zedna1 píše:Souhlasim s MirekM, ze je to naprosta ztrata casu a energie, zcela stejny stav jako v mBank.
Vyzkousel jsem si to na vlastni kuzi.
Ano je to tak. Připadá mi to tak, že možná na centrále ani nemají přímo určené pracovníky pro komunikaci s klienty a proto to řeší přes domovské pobočky. Nyní když jim zisky rostou tak by si snad mohli dovolit něco takového zavést, ale to bychom asi po této bance chtěli trochu příliš moc.Zedna1 píše:Je to zpusobeno velmi nevhodnym zpusobem nastaveni komunikace FIO banky se svymi klienty, protoze komunikace se neresi centralne (s odborniky na centrale), ale vzdy to resi pouze pracovnici domovske pobocky, kteri nejsou technicky zdatni a systemu (na hlubsi technicke urovni) nerozumi, jsou totiz skoleni pouze na odpovidani laickych dotazu od nezkusenych klientu ohledne zakladnich sluzeb.
E-mail na centrálu je fio@fio.cz (https://www.fio.cz/o-nas/kontakty). Kdysi jsem tento e-mail vyzkoušel, ale výsledek stejný jako přes FIO servis v IB tj. bez jakékoliv odezvy.Zedna1 píše:ani centralni emailovou adresu (napr. info@fio.cz)
Banka kde by bylo vše optimální nebo ideální v Česku a možná ani ve světě neexistuje. Všude je více či méně něco co není zcela optimální nebo z pohledu klientu ideální. FIO i přes ty všechny nedostatky považují za jednu z těch lepších v Česku.Zedna1 píše:I presto, ze mam FIO jako svoji hlavni banku k niz jsem presel z mBank, vidim ze ani zde neni vse optimalni (schvalne nerikam idealni).
MBank je už pro mnoho rozumně myslících lidi zcela odepsanou a nepoužitelnou bankou. FIO se prozatím pro ne příliš hodně náročné bankovní klienty už docela dlouho drží na předních místech a proto ani já bych na rozdíl od mBank neměl problém tuto banku komukoliv doporučit.Zedna1 píše:Takze tak jak nyni po zkusenostech kazdeho durazne varuji pred mBank (kterou jsem driv doporucoval),
tak FIO kazdemu doporucuji s tim, ze i tato banka ma sve mouchy, ale celkovy dojem je ve vysledku vyborny.
Na chybějící služby do vzdálenějšího budoucna možná ano, ale na to ostatní bych příliš nedoufal.Zedna1 píše:stale narustajici zisky FIO banky z posledni doby (cisty zisk 500 milionu Kc za prvni pololeti 2018!!), snad to bude mit i pozitivni vliv na nektere chyby/nedodelky/chybejici sluzby do budoucna.
Zedna1 píše:Ve skutecnosti vsechno hazeli primo do kose.
Zedna1 píše:komunikace se neresi centralne (s odborniky na centrale), ale vzdy to resi pouze pracovnici domovske pobocky, kteri nejsou technicky zdatni a systemu (na hlubsi technicke urovni) nerozumi, jsou totiz skoleni pouze na odpovidani laickych dotazu od nezkusenych klientu ohledne zakladnich sluzeb.
Zedna1 píše:Mych mnoho desitek hlaseni pres FIO servis ohledne chyb/nedostatku/pripominek/nametu bylo temer VZDY reseno stylem preposleme to kompetentnim osobam a uzavreno bez vysledku.
To pak nemá smysl mít ve FIO servisu kategorie "Připomínky k Internetbankingu" nebo "Návrhy na zlepšení" když to stejně nikoho v bance nezaujme.JPT666 píše:Podle mě to přeposílají dál akorád to třeba ty nápady nikoho nezaujmou, tak to nepřidají.
Jenže na těch pobočkách toho ale příliš nedokážou.JPT666 píše:Jinak asi většinou všecko co dokážou řeší na pobočce.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků