Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 17. 8. 2018 12:32

Nestane. Bohužel. Mám ověřeno osobně, měl jsem business, mám personal a mám jen Rewards.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod jenda_s 20. 8. 2018 17:52

Ahoj,
dnes jsem se pokusil udělat GBiT, skončilo to nějakou chybou. Nicméně na nové kartě vidím blokaci, v curve app jsem transakci stále viděl na původní kartě. A v detailu transakce, že GBiT jde udělat jen jednou. Většinou curve support radil log out a log in, to jsme udělal a potom už v curve app nevidím jedinou transakci.

Nemáte náhodou někdo podobnou zkušenost? Psal jsem na support (jak ohledně GBiT, tak ohledně zmizelých transakcí), ale zatím bez reakce.

Díky
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jujec 21. 8. 2018 08:49

Mám stejný problém, platba mi už nejde přehodit.
Ale díky za tip s odhlášením a přihlášením, po té již byla platba správně přehozená. Aspoň v aplikaci to vidím správně.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod čulibrk 21. 8. 2018 08:58

Curve support se mi 6 dní neozval, a to jim píšu každý den. :-(
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 21. 8. 2018 11:54

Mozna se neozyvaji prave proto.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 21. 8. 2018 13:40

Briti maju system sledovania ludi vymakany a do toho sa pocita aj tento customer support. Ked sme mali problemy s Next, clovek sa nedostal na chat, ked bol prihlaseny. :-)
Myslim, ze vas len vymlcuju, lebo pre nich sme stale odpad...
v kazdom pripade drzim palce a dajte vediet.
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jenda_s 21. 8. 2018 14:04

Tak curve suppoert stále bez reakce, ale problém se vyřešil nějak sám. Transakce se skoro po 24 hodinách opět objevily. A ta přesunutá transakce je správně vidět jen na nové kartě...
Asi zázrak :-)
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod čulibrk 25. 8. 2018 06:22

Tak až po třech týdnech od podání žádosti mi potvrdili, že mi změní "commercial" na "personal".
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 27. 8. 2018 10:41

Tak jsem si omylem vymazal ČEZ kartu z Curve. Při opětovném přidání už kód C-XXXXXX v SMS nepřišel a na infolince nic nevidí, ale prý se ještě ozvou. Nově se pouze strhla a vrátila 1 GBP. To jsem pako. :-( Je ten kod kód C-XXXXXX vidět ve výpisu z účtu ČEZ karty?
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 27. 8. 2018 11:00

Počítám, že by měl být vidět ve výpisu, u všech ostatních karet tam vidět byl.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod HNF-01 27. 8. 2018 12:05

Prováděl jsem dnes 10 GBiT na mKreditku+ a ejhle, jedenáctý už neprošel, blikla podobná nebo stejná hláška jako u RB.
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod rafael58 27. 8. 2018 12:09

čulibrk: zkusil bych zadat ten původní kód z prvního přidání...
rafael58
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod čulibrk 27. 8. 2018 12:20

Jo, je to ten původní, už se mi to jednou stalo u Hello KK. Při 2. verifikaci, žádný kod nepřišel, tak jsme šel do IB Hello BAnk a dal tam ten první a bylo to OK. Tleskám ale ČEZ finančním službám. :tleskani Ráno mi operátorka říkala, že tam nic nevidí, ale že se ozve. Moc jsem jí nevěřil. ........a teď mi přišla SMS s tím kodem C-XXXXXX a částkou 0,56 CZK ... prostě přeposlali tu původní SMS.

EDIT: Tak omyl, netleskám ČEZ finančním službám, ale Curve. :tleskani Ráno jsem napsal dotaz na Curve, co dělat, když jsem ztratil původní C-XXXXXX a nyní mi při opětovném přidání kdysi již zadané karty nepřišel, a Curve provedlo opět mikroplatbu s referenčním kodem C-XXXXXX a částkou 0,56 CZK. o<:)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mareka 28. 8. 2018 06:58

Na Curve kartě (i na vložené Twisto kartě) mi právě naskočila platba - prý jsem před 20 minutami nakoupil lístky.
Problém je v tom, že obě karty leží přede mnou na stole a posledních 36 hodin jsem je nepoužil.
Reklamace na Curve support odeslána, obě karty jsem ihned zablokoval.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 8. 2018 07:14

Dej pak vědět, jak a za jak dlouho se něco změní.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků