Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jichaj 14. 10. 2018 18:35

25kc z kazde spotrebovane MWh
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod D.roak 15. 10. 2018 14:20

je zajimave ze Skauti. Uvadili na svych strankych ze maji 10.000 odberatelu mely vzdy lepsi ceny nez aukce Dtest, kde bylo registovano 44000, coz o mnohem, vice nez maji skauti a prece meli skuti lepsi ceny
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 15. 10. 2018 14:55

Ani se tomu nedivím. DTest vystupuje strašně agresivně, jakákoliv firma, která s nimi bude mít co do činění ví, že jakákoliv chyba bude pekelně pranýřována. Proto se do jejich aukce mobilních tarifů nepřihlásil žádný ze standardních operátorů - tady prostě nemohli vyhrát.
Možná, že tak k nim přistupují i dodavatelé energií.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas1107 15. 10. 2018 15:47

Velci operatori se neprihlasili do zadne aukce, ktera kdy byla poradana, takze za tohle DTest nemuze
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod D.roak 15. 10. 2018 18:35

já se aukce D test ucastil vsech a vytezna byla pro me uspora par korun
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jichaj 15. 10. 2018 21:16

D.roak píše:je zajimave ze Skauti. Uvadili na svych strankych ze maji 10.000 odberatelu mely vzdy lepsi ceny nez aukce Dtest, kde bylo registovano 44000, coz o mnohem, vice nez maji skauti a prece meli skuti lepsi ceny


realne bylo ale prevedeno cca 1/3,pokud si pamatuju..a provize byla asi taky vetsi..
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod D.roak 15. 10. 2018 21:31

no ale i ta1 tretina prevedenych je vic nez maji skauti
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ripper6 23. 10. 2018 15:02

Me by zajmalo, jestli tam u Skautu je pristup online? Tedy pro spravu uctu, pripadne u toho dodavatele ktery vyhraje? :)
Treba ano zde to vidim viz

https://www.yello.cz/cs/me-yello-login/

ale jestli tam potom ma clen skautu pristup pro spravu :)
Pripadne zmeny zaloh. Vzdy jsem to resil, ze me treba predepsali zalohy az moc vyssi a ja je chtel jine, mohl jsem je online tak zmenit.
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Markil 23. 10. 2018 17:26

Pokud Yello přístup má, tak by to snad mohlo jít. Ale jistě to nevím, protože Centropol online přístup neměl a před Centropolem jsem ještě u Skautů nebyl. Nevidím ale důvod, proč by to měli omezovat, když ten systém mají a ušetří jim to práci se zákazníkem. Co se týká nastavení záloh, tam mi to nevadilo, stačil mail či telefonát na Centropol. Vadilo mi spíš, že nevidím, zda chodí mnou poslané platby. Kdybych např. udělal nějakou chybu v zadání trvalého příkazu, aby to nějakou dobu, než se ozvou, že nemají platby, nechodilo někam jinam... Jinak i když jsem vždy online přístup vyžadoval, mi to vlastně ani nakonec nechybělo. Ono když to je s perspektivou roku, dvou a pak zase jiný dodavatel, to ani moc jiný význam, než kontrolu plateb, nemá :-D
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ripper6 23. 10. 2018 17:55

Markil: a s vracenim preplatku / zauctovani to neni problem? :) Vse spravne? Kontrola plateb ano ale ma to vyznam treba v zalohach. Treba pro rok 2018 budu platit 1400kc / mesic.
Jenze pro rok 2019 dle svoji spotreby ja rohodnu ze chci platit 1300kc / mesic, tak aby to nebyl problem a slo to snadno zmenit :)

pozn. driv se me stalo ze po me urad chtel papirove vyuctovani a nebo dokonce jsem musel s papirem na PRE, kde bylo treba dat razitko. Coz si neumim predstavit, tento proces pro urad vyresit s nejakou firmou uplne mimo, co funguje treba jen online. Doufam ale ze doba pokrocila i kdyz v CR nevim nevim :hm
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Markil 23. 10. 2018 18:40

Razítko jsem nikdy nepotřeboval, ale asi bych požádal o zaslání poštou. Vše má své pro a proti.
Co se týká vyúčtování, prostě ho Centropol poslal (šlo si vybrat zda mailem nebo poštou) a přeplatek asi 800 Kč mi v daném termínu dorazil na účet. Jak to bude u Yello, nevím. Nicméně při problémech s dodavatelem máš možnost požádat o pomoc TGI a kdyby ani ti nepomohli, tak koordinátora Skautské energie u Skautů. Takže o to bych se nebál. Spíš kdyby ten dodavatel zkrachoval, mohl by být problém, proto si nemyslím, že je úplně jedno, kdo je dodavatel. Jenže ono to určitě není jedno ani těm Skautům, takže zase tak velké obavy tu nemám. Podle mě je to ideální volba pro lidi, kteří tomu moc nerozumí nebo se o to nechtějí moc starat. Cenu budou mít dlouhodobě už z principu fungování Skautské energie když ne nejvýhodnější tak jednu z těch nižších a smlouvy za ně řeší Skautská energie a tam asi moc nehrozí, že by najednou začali být z principu nesolidní. Spíš mám zkušenost opačnou tj. dobře poradili i ve svůj neprospěch.
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod dr._lukas 24. 10. 2018 15:38

Tak já mám letos se Skauty, potažmo Centropolem, vcelku zásadní problém. Při odečtech pracovníkem distributora došlo k chybě a mám ve faktuře o 300 kWh méně, než je skutečný stav..Na mé reklamace nereagují kladně, odečet distributorem je pro ně směrodatný a protože skutečná hodnota je vyšší a ne naopak, tak se ani nové faktury nedočkám..Naštěstí v prosinci s těmi dementy končíme, ale nedokážu si představit, že bych byl zákazníkem takovéto společnosti, kdyby smlouva platila např. i pro další rok a samozřejmě za vyšší ceny!
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 24. 10. 2018 16:14

Tak to to nauctuji za dva měsíce, nevidím vůbec žádný problém.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod tomaslany 24. 10. 2018 16:25

Nauctuji, az zvysi cenu. :D
tomaslany
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 24. 10. 2018 16:51

dr._lukas píše:Tak já mám letos se Skauty, potažmo Centropolem, vcelku zásadní problém. Při odečtech pracovníkem distributora došlo k chybě a mám ve faktuře o 300 kWh méně, než je skutečný stav..Na mé reklamace nereagují kladně, odečet distributorem je pro ně směrodatný a protože skutečná hodnota je vyšší a ne naopak, tak se ani nové faktury nedočkám..Naštěstí v prosinci s těmi dementy končíme, ale nedokážu si představit, že bych byl zákazníkem takovéto společnosti, kdyby smlouva platila např. i pro další rok a samozřejmě za vyšší ceny!

To bych neresil, pokud je to chyba ve prospech tebe jako zakaznika, zaplatis min neni co resit. Je to problem smejdu - coz Centropol u me je.
Horsi je situace, pokud mas zaplatit vic diky chybe a je problem se nekde dovolat, to je proc jsem to tak blbe resil a ptal se. Preci jen alespon me uplne jedno neni jakyho mam operatora, ISP, kdo me tu vec dodava.

Sice do telefonu vsude reknou ze to nepoznas, staci podepsat a zejtra prece se probudis a jedes dal ne? ;-)
Jenze az se ma neco resit, potom se to krasne pozna jak to kde funguje.
U tohodle nemam tak zkusenosti... ale rozdil u ISP treba internetu bych ti mohl napsat romany a je to taky stejny... porad dodavka nake sluzby domu aby to slo :-)
ripper6
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků