HELP: hele, jako dobrý, ale nemusíš tím zamořovat celý fórum.
Tohle je to, na čem stojí celý business prodeje životního pojištění a investic. Naberou jelimany, které donutí si daný produkt uzavřít (už v tom momentě na nich vydělali) a ti schopnější z nich ještě podojí svoje okolí (rodinu, kamarády). Firmu to nic nestojí (když neprodá, nedostane provizi) a tak jsou všechny inzertní servery takovýchto nabídek plné. Se stačí podívat - finanční poradci a realitní makléři.
Nyní jsou snahy spotřebitelských organizací, aby kdokoliv, kdo kupuje takovýto produkt musel prokázat, že skutečně ví, co kupuje. Samozřejmě prodejci jsou z toho zděšeni - viz např. článek na peníze.cz http://www.penize.cz/podilove-fondy/868 ... pro-chytre protože tím by se celý trh zhroutil (lidí, kteří budou vědět o co jde a přesto si produkt koupí bude míň než prodejců ).