FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Unicredit Bank

Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 10:37 Odeslat příspěvek
připisování u-šetřete je k 15. a 30. dne v měsíci, máte to v podmínkách
jinak v IB už je výpis ke KK jehož součástí je sdělení:

Vážený kliente,
dovolujeme si Vás informovat, že z důvodu změny bankovního systému od 9.října 2017 evidujeme technickou chybu, v důsledku které dochází k použití nesprávného kurzu při převodu karetních transakcí z cizí měny na měnu kartového účtu (CZK) – namísto kurzu MasterCard je použit kurz Banky.
K odstranění technické chyby, která má za následek nekorektní přepočet, by mělo dojít nejpozději k datu 25.1.2018, do této doby však bohužel budou transakce i nadále převáděny nesprávným kurzem. Dovolte, abychom se Vám za toto nedopatření upřímně omluvili a ujistili Vás, že veškeré transakce, u nichž byl/bude použit nesprávný kurz, Banka pečlivě monitoruje a k datu 25.1.2018 automaticky zajistí jejich opravu takovým způsobem, abyste jako klient nebyl touto chybou poškozen – z Vaší strany tedy není nutné v souvislosti s použitím nesprávného kurzu zadávat reklamace.
Ještě jednou se velmi omlouváme, děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost a doufáme, že do budoucna budete moci svou kartu opět využívat k plné spokojenosti.
S pozdravem a přáním všeho dobrého v nadcházejícím adventním období
Vaše UniCredit Bank
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 11:03 Odeslat příspěvek
Přesně to samé mám na výpise taky. Výpis k 5.1., vystaven dnes, tedy 10.1. a přejou všechno dobré v nadcházejícím adventním období...


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 11:40 Odeslat příspěvek
Připsali se někomu míle za platby KK?.Mě od listopadu ani ťuk.


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 12:28 Odeslat příspěvek
Reklamoval jsem to, špatně se jim převedly čísla karet u M&M. Je potřeba zavolat do UCB a nechat znovu zadat číslo karty Miles and More.
Taky se mi nic nepřipisovalo, teď už to tam mám.


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 14:36 Odeslat příspěvek
houghs píše
Ani jedno, ani druhé. SIPO je zvláštní služba. Je to pod zvláštní nabídkou, uvádí se jen spojovací číslo a limit. Žádné číslo účtu. Jinak SIPO jsem zrušil asi před 20 lety, nevidím v tom žádnou výhodu.


Dotaz po delší době,ale stejně.Co použít místo SIPO,když v tom nevidíš žádnou výhodu.Mám na něm 7 pravidelných plateb.


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 15:41 Odeslat příspěvek
7x trvaly prikaz/inkaso?


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 15:51 Odeslat příspěvek
To jako mám plyn,elektřinu a další platit trv.příkazy?To mě nepřijde jako jednodušší řešení...


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 16:11 Odeslat příspěvek
Zalozil jsem ucet u SK Unicredit, v mem jmene a prijmeni skladajicim se z "XXXXX ROBERT" jim vypadlo na konci T, vsechny platby odchazeji s majitelem uctu "XXXXX ROBER" , dnes mi odpovedela vedouci pobocky, ze by rada T doplnila, ale ze novy system dovoluje jen uvedeny pocet znaku .... LOL ...


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 16:15 Odeslat příspěvek
Banka roku je jasná... :-D


Offline - Diskutér Profil 
10. 1. 2018 16:33 Odeslat příspěvek
A jako jediná na světě nedovoluje udělat změny v nastavení SIPO.Jde to jen jednou.Podruhé si musí člověk vyřídit nové spojovací číslo,nebo převest účet k jiné bance.Co je jednudušší...

Edit:tak konečně jsem si stáhnul výpis ke KK a co nevidím,naúčtován debetní úrok 362 Kč.Vůbec netuším zač a proč.Podána další reklamace a moje trpělivoast se blíží ke konci :pozor


Offline - Návštěvník Profil 
11. 1. 2018 10:27 Odeslat příspěvek
Těch bugů je poslední dobou opravdu moc, nedá se ani sledovat co funguje/nejde, proč, jak je to napravováno s jakým výsledkem...hrozné.

K u-šetřete: registrace trvá skutečně dlouho-nechápu proč to nejde online, já jsem se musel registraovat 2x a na podruhé po několika týdnech urgovat.
v ušetřete 1% odměny za 12/2017 vidím, v IB ještě ne, ale ještě je brzy...

Užívám aplikaci pro windows mobile a od února ukončí podporu.WM mi velmi vyhovuje, nehodlám přesedlávat.Kvůli jejcih systému přihlašování kdy kod musím vytvořit v aplikaci a pak se přihlásit dávám této bance ještě asi tak měsíc než se dokopu k tomu vše tam zrušit.


Offline - Diskutér Profil 
11. 1. 2018 10:48 Odeslat příspěvek
Mně se až dnes v https://u-setrete.cz/ objevila moje KK, a to jsem se registroval na konci 11/2017. Taky tam už vidím 500,- Kč bonus za platby v 12/2017. .... aspoň malý krok dopředu. :-)


Offline - Diskutér Profil 
11. 1. 2018 11:21 Odeslat příspěvek
Kdyby to nebyli jediní poskytovatelé M&M kreditky v ČR, už jsem taky dávno v tahu :(


Offline - Diskutér Profil 
11. 1. 2018 12:11 Odeslat příspěvek
tramin píše
To jako mám plyn,elektřinu a další platit trv.příkazy?To mě nepřijde jako jednodušší řešení...

SIPO bylo asi fajn, kdyz si banky za kazdy provedeny prikaz nauctovaly treba 10Kc, ale ted v dobe TP zdarma mi to prijde jako zbytecny prostrednik, ktery muze jen prinest problemy. Ty TP jednou nastavis a pokud nedelas zmenu, tak na ne nemusis sahat.


Offline - Diskutér Profil 
11. 1. 2018 13:28 Odeslat příspěvek
Přesně tak, SIPO mělo smysl v době kdy vzniklo, chodilo se to platit na poštu nebo pošťačka obcházela byty a vybírala to. Dnes, kdy máme dostatek bank s vedením účtu zdarma, transakcemi zdarma a přímým bankovnictvím zdarma, je zcela zbytečné do toho zapojovat službu třetí strany, zejména když se jedná o Českou Poštu a ta služba má takové úžasné vlastnosti jako že spoustu věcí nelze řešit jinak než osobně na poště, platby lze předepisovat pouze na základě znalosti spojovacího čísla a když někdo předepisuje platbu neoprávněně, tak jediný způsob je každý měsíc s předpisem jít na poštu a tam nechat platbu vyřadit.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 198  Další stránka
Stránka 173 z 198 [ Příspěvků: 2967 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů