FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Kreditní karty Raiffeisenbank |
---|
powery - Nadšenec |
11. 1. 2018 08:37 |
Taky mám spící IB. Neřeším to.
|
Poslední příspěvek |
Lafayette16 - Diskutér |
11. 1. 2018 09:14 |
Tak další výpis v IB (k jiné kartě) - stejný problém.
Věrnostní prémie Za dané období Vám připisujeme věrnostní prémii ve výši: 0,00 Kč Věrnostní prémie je připisovaná pro karty STYLE a DE LUXE Asi mají v IB špatnou šablonu na výpisy. Předpokládám, že výpis, který přijde emailem, bude OK. |
drkarel - Inventář |
11. 1. 2018 09:38 |
A když se podíváš na ten předchozí výpis v IB teď, není už v pořádku?
|
Lafayette16 - Diskutér |
11. 1. 2018 09:49 |
Dobrá otázka! Když se podívám teď na ten výpis, který v pondělí byl špatně, tak je v pořádku!
Dneska je špatně ten dnešní (k jiné kartě), takže ten bude v pořádku asi taky až po poslání emailem... |
drkarel - Inventář |
11. 1. 2018 11:31 |
Takže chyba je v tom, že se díváš moc brzo. Pravděpodobně odměny zaúčtovávají v průběhu dne, ovšem proč v mezidobí uvolní ten výpis, mi úplně jasné není. Tipnul bych si, že výpis bude v pořádku už zítra (možná i v nějakém okamžiku dnes).
|
Klient ps - Poslední varování |
11. 1. 2018 12:07 |
Holky a kucí v RB už mají pořádek. Třetí bonus 2000,- jsem na Mall nezískal.
Nemáte někdo prosím po ruce výpovědní formulář na kreditní karty RB? |
Lafayette16 - Diskutér |
11. 1. 2018 13:52 |
drkarel píše Takže chyba je v tom, že se díváš moc brzo. Pravděpodobně odměny zaúčtovávají v průběhu dne, ovšem proč v mezidobí uvolní ten výpis, mi úplně jasné není. Tipnul bych si, že výpis bude v pořádku už zítra (možná i v nějakém okamžiku dnes). Tak výpis jsem dostal mailem dnes! A samozřejmě je v pořádku. Takže když se podívám moc brzo, tak vidím výpis v jiné šabloně, kde jsou odměny nula... |
alfabetagama - Mírně pokročilý |
11. 1. 2018 15:26 |
Nedaří se mi najít nic smysluplného na Aukru za 4 x 500Kč od nové Style karty, jestli o něčem víte a máte PayU, prosím o typ do SZ. Sám PayU na Aukru mám, ale jinak to tam není moc rozšířené.
|
rippe - Návštěvník |
11. 1. 2018 15:41 |
Kdyz mas payu, tak si zalos fiktivni ucet a z nej proved nakup za 2000 Kc u sveho uctu a zaplat poukazkami. Nebo to tak nejde?
|
alfabetagama - Mírně pokročilý |
11. 1. 2018 16:03 |
Fiktivní účet bych určitě nezakládal. A nejsou to poukázky, ale platí se přímo Style kartou
jako platba na netu, po 30 dnech to vyhodnotí RB, jestli to bylo za PayU na Aukro a posle 4 x 500 Kč na kreditní účet ke kartě. Těžko bude dovolené a nehlídané platit za vlastní aukci vlastní kartou... |
rippe - Návštěvník |
11. 1. 2018 16:10 |
Tak toho bych se tedy nebal, v popisu pletby bude pouze neco jako "payu aukro".
|
Mimonik - Nadšenec |
13. 1. 2018 01:40 |
Normálně na jednom účtu co jsem tam měl dlouho jsem zapnul payu a z fiktivního koupil za poukázku, žádná věda.
|
neosobně - Nadšenec |
15. 1. 2018 17:39 |
Dneska jsme zkoušel v bankomatu dotazem na zůstatek, zda je KK RB už skutečně neplatná a milou zlatou KK mi bankomat čsob sežral a už nedal zpět ani po dobrém či zlém. Prý "neplatná karta, obratte se na svoji banku"...))) Naštěstí mám písmené potvtzení o zrušení karty od RB, kdyby ten jejich šmejdskej systém náhodou nějakému podvodníkovi od služby doplnování bankomatů dovlil moji kartu nějak zneužít...
Rušení KK RB byla předtím také pěkná reklamační anabáze, celkem jsem musel reklamovat 2x, napřed i po více jak měsíci od výpovědi stále platnou KK a poté ještě po zrušení karty ani po 14 dnech se neráčili poslat stále přeplatek... )) |
DrumSession - Diskutér |
17. 1. 2018 02:06 |
Rušil jsem karty see str.210
- volal jsme na info linku => neumíme vyřídit, zajdi si na pobočku - pobočka => neumíme vyřídit na místě, tak podpis o zrušení => ale někdo se ozve z info linky - volal jsme na info linku, ověření pár dní před konečným termínem => neumíme vyřídit - sami ozvali z info linky, ale až 1den po ukončení (přesně po 31D po podpisu zrušení), zda mám zájem řešit KK? Zopakoval jsem dotaz, zda je možná bezpoplatková retence, ale že karty jsou 1D out. Říkal že určitě ano! A že to zjistí a do 2h zavolá obratem zpět. Již několik dní ticho... Že by někde někdo něco prošvihl? Nebertet to jako kritiku, ale jako exKlientskou inspiraci, jak "něco" zlepšit. |
wingsd - Mírně pokročilý |
22. 1. 2018 11:03 |
Mám nově vydanou RB mall+ jsme obdržel 2000 Kč kupon do mallu, nyní mi do mailu přišlo, že se zase mění podmínk-asi se mě uplně netýkají, ale nezajímá mne to a nechci to zase študovat.
Je možné ukončit z důvodu změny podmínek KK a zárovneň neporušit podmínku nezrušení KK mall do 6 ti měsíců? |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 320 Další stránka Stránka 213 z 320 [ Příspěvků: 4800 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |