Má smysl podnikat v Amway?

Vše o této přímé formě prodeje

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod 4honza 27. 5. 2008 10:32

Matik:

Ze NVP nejsou zamestnanci vim a z pohledu samotne firmy Amway, ktera v cca 30 zamestnancich dokaze udelat 300milionu obrat je vysoce nadprumerny vysledek - 10milionu per zamestnanec. Z pohledu distributoru Amway, kdyby fungovala jako jedna firma, by to byl pomerne spatny vysledek s vysokymi narokem na mzdove naklady (zamestnanec v Tescu udela obrat tak 2 miliony).
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod provider 27. 5. 2008 10:36

4honza : zamestnanec Tesca takovyto obrat opravdu neudela...on nic nenabizi....pokladni pouze namarkuej to co si zakaznik v kosiku prinese... zasobovac nic nevytvori,protoze dodava jen zbozi do regalu,v tescu vlastne nikdo netvori zadne hodnoty....oni jen jsou placeni za to ze tam jsou a svym zpusobem ma tesco jen par zamestancu stejne jako amway...s tim rozdilem ,ze u amway lide opravdu svym pricinenim tvori obrat ;-)

tezko uvidime pokladni jak chodi mezi regaly a dava vam podrobne informace o zbozi stejne jako zasobovaci a jini...nemluve o tom ,ze to jsou povetsinou jen brigadnici ,aby tesco usetrilo...vite kolik je prumerny plat u kasy?...a vy trvrdite ze takovy clovek udela obrat 2.000.000?,,,dekuji ale pokud v amway udelate obrat 2.000.000 jako jednotlivec...dostanete 100% mnohem mnohem vice nez pokladni ktera podle vas ten obrat tvori :-D :D
Naposledy upravil provider dne 27. 5. 2008 10:40, celkově upraveno 1
provider
Návštěvník

Odeslat příspěvekod 4honza 27. 5. 2008 10:38

provider:

Odpovidal jsem Matikovi, ktery mi dal jako jediny odpoved na dotaz ohledne nejakych cisel - navic ja jsem tu vubec nepsal nic o tom, jak je tezke nekoho zasponzorovat (kdyz v tom nemam zadnou osobni zkusenost, ani se tomu nehodlam venovat).

Ja se tu ptal na cisla, ohledne poctu zasponzorovanych lidi a pak odpovidal ohledne te zaloby na Amway v UK, kde jsem nesouhlasil s SP, ze Amway vyhrala, ale ze diky tomu, ze se podridila Amway britskym zakonum a napravila, co bylo predmetem te zaloby, tak bylo rizeni zastaveno.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 27. 5. 2008 10:48

provider píše:4honza : zamestnanec Tesca takovyto obrat opravdu neudela...on nic nenabizi....pokladni pouze namarkuej to co si zakaznik v kosiku prinese... zasobovac nic nevytvori,protoze dodava jen zbozi do regalu,v tescu vlastne nikdo netvori zadne hodnoty....oni jen jsou placeni za to ze tam jsou a svym zpusobem ma tesco jen par zamestancu stejne jako amway...s tim rozdilem ,ze u amway lide opravdu svym pricinenim tvori obrat ;-)

tezko uvidime pokladni jak chodi mezi regaly a dava vam podrobne informace o zbozi stejne jako zasobovaci a jini...nemluve o tom ,ze to jsou povetsinou jen brigadnici ,aby tesco usetrilo...vite kolik je prumerny plat u kasy?...a vy trvrdite ze takovy clovek udela obrat 2.000.000?,,,dekuji ale pokud v amway udelate obrat 2.000.000 jako jednotlivec...dostanete 100% mnohem mnohem vice nez pokladni ktera podle vas ten obrat tvori :-D :D


Abych se presneji vyjadril - prumerny obrat na jednoho zamestnance Tesca je 2 miliony (obrat cca 20 mld, 10tis zamestnancu). Kazdy samozrejme k tomu obratu prispeje i ten pokladni, protoze kdyby tam nebyl, tak by firma asi nevyinkasovala zadne penize. Kolik bere pokladni me je vcelku jedno, to je problem mezi nim samotnym a zamestnavatelem, me zajima jako zakaznika pomer ceny a kvality zbozi (do ktereho se treba mzdove naklady promitaji) a zda danou vec potrebuji. Nicmene vase teorie o tom, ze v Tescu nikdo netvori zadne hodnoty je vedle - ten kdo nedokaze vytvaret zadnou hodnotu (nikoliv nutne financni), tak tezko muze byt financne ohodnocen (ledaze by kradl nebo podvadel).
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Matik 27. 5. 2008 10:53

Jen pro zajímavost obrat hlavního konkurenta Amway tedy firmy
Procter & Gamble Materials Management CzechRepublic s.r.o.
byl za rok 2006 9 549 246 000 Kč (srovnej s cca 300 000 000 Kč obratu Amway za 2006). Takže je tu velmi slušný prostor pro růst.
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Matik
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod provider 27. 5. 2008 10:58

ted uz aspon dava vase myslenka smysl...nerikam ze muis krast ,ale predtim jste to polozil tak,ze i clovek u kasy je vlastne aktivne zapojen do nabidky zbozi a vzhledme ktomu ze jste uvedl priklad na tescu,tak se tomu nedalo vyhnout a takto ste si nabehl....jinak pomer stalych zamestnancu ku brigadnikum v Tescu je opravdu trosku vyrovnany a jiste vite jak se asi pohybuji...ale opravdu nechapu jak se do kvality vyrobku v tescu promitne mzda ..to uz pak muzeme rikat ze kdyz ucitelum pridate ,tak budou deti chytrejsi
provider
Návštěvník

Odeslat příspěvekod SP 27. 5. 2008 11:11

Zminim jeste jednu zcela zasadni vec, ktera trochu pomuze osvetlit, jak je to s tim tak casto diskutovanym "malym" obratem na jednoho distributora v tzv. "srovnani" s jinymi firmami. Snad Pokud jsme tedy uz vsichni pochopili, ze pro jakekoli vypocty prumeru apod. musime uvazovat pouze AKTIVNI distributory, nabizi se samozrejme otazka, zda je tento obrat alespon srovnatelny s jinymi firmami.

A zde se kritici dopousteji jedne z nejvetsich chyb: zatimco v ramci Amway uvazuji cestu vyrobku k zakaznikovi (tj. uvazuji vsechny lidi, kteri se na obchodu podileji), v ramci konkurencnich firem uvazuji pouze jeden stupen (cestu od vyrobce k prvnimu odberateli), pricemz jiz nepocitaji, ze na vyslednem obchode (nez se vyrobek dostane k zakaznikovi) se dale bude podilet i velkoobchod a maloobchod.

Takove zavadejici srovnani pak vypada treba nasledovne:

Amway: pocet aktivnich distributoru 4000 (cislo prevzato, nemusi byt nutne spravne, ale jak si ukazeme, vubec to nebude podstatne), obrat 300 milionu, tj. prumer na jednoho je 75,000Kc/rok a to je podle kritiku malo.
Konkurence: pocet zamestnancu 250, obrat 3 miliardy Kc, tj. prumer na jednoho je 12 mil. Kc na zamestnance za rok. A z toho - podle kritiku - vyplyva, ze Amway je nesmysl.

Jenze! V techto dvou pripadech srovnavame nesrovnatelne! Zatimco v pripade Amway delime obrat poctem zakazniku firmy Amway (distributori jsou zakaznici), v pripade druhem delime obrat poctem zamestnancu, kteri prodavaji.

Co myslite? Kdybychom zapocetli vsechny lidi, kteri se podileji na tom, ze se zbozi konkurencni firmy dostane az ke konecnemu zakaznikovi, k jakemu cislu byste dosli? Vsichni prodavaci v cele Ceske republice, kazdy maly kramek, kde se da koupit alespon 1 vyrobek teto firmy, ty vsechny bychom museli pocitat, kdybychom trvali na tom, ze budeme srovnavat hodnotu, kterou dostaneme, pokud obrat firmy Amway vydelime poctem distributoru.

Abychom tedy mohli vysledne hodnoty porovnavat, museli bychom v pripade Amway vydelit obrat poctem zamestnancu, tj. 26, pak dostaneme 11,5 mil. Kc/zamestnance. A to uz nevypada tak strasne, ze?

V opacnem pripade bychom museli znat pocet odberatelu (podnikatelu a dalsich zakazniku), kteri nakupuji primo od konkurencni firmy - a ten my nezname. Z toho duvodu nemuzeme srovnani provadet na zaklade poctu distributoru, ale jen na zaklade poctu zamestnancu.

Jakekoli jine srovnani je manipulativni.

Srovnani s Tescem je samozrejme opet ucelove, protoze Tesco prodava zbozi tisicu nejruznejsich znacek. Da se tedy rici, ze kazdy prodavac je tzv. "part-timer" - coz znamena, ze pokud se budeme na jeho cinnost divat ocima dodavatele (treba P&G), prodava tento prodavac vyrobky P&G na castecny uvazek (jelikoz prodava i dalsi znacky). Tudiz v tomto pripade nemuzeme srovnavat prodeje celeho Tesca, ale pouze prodej urcite znacky.

Jinak receno, pokud bychom chteli opet srovnavat s Amway (mam na mysli ono deleni obratu poctem distributoru), museli bychom nejprve ze sortimentu vybrat pouze jednu znacku, zjistit nakupni ceny Tesca (tj. prodejni ceny jejich dodavatele), spocitat, kolik Tesco za toto zbozi svemu dodavateli zaplatilo zaplatilo (analogie obratu firmy Amway) a posleze vydelit tuto hodnotu celkovym poctem zamestnancu Tesca.
Naposledy upravil SP dne 27. 5. 2008 11:57, celkově upraveno 4
SP
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod 4honza 2. 6. 2008 15:21

Pokud tvrdite, ze v pripade Amway delite poctem zakazniku, vyplyva z toho, ze zakazniku Amway v CR je 4000? Ne, to neni pocet zakazniku Amway, ale je to pocet lidi, kteri se podili na zisku z prodeje jako posledni clanek mezi vyrobcem a zakaznikem.

To srovnani ma svuj jisty smysl. Ukazuje, ze krome pomerne vysoke marze posledniho clanku retezce je pomerne maly obrat zbozi ve srovnani s konkurenci. Obchodni retezce pro normalni druhy zbozi nakupuji primo od vyrobce, takze uz nezivi v distribuci nikoho dalsiho.

Tesco nebo Globus prodava vyrobky ruznych znacek, aby snizilo naklady na prodej jednoho vyrobku, zvysilo svuj obrat, potazmo svuj zisk. Pro bezne druhy zbozi je to efektivne postaveny obchodni model a dokaze se uzivit jako prodejce ruzneho druhu zbozi s nizsi marzi nez prodejce Amway vyrobku. Muze napr. prodavat potraviny, kde je marze kolem 10%.

To porovnani je tedy predevsim o efektivite prodeje koncoveho clanku. A ten hraje v cene pro bezne vyrobky roli. U luxusniho zbozi ale napriklad takovou roli nehraje, tam je daleko vyssi cena za ziskani noveho zakaznika...
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SP 2. 6. 2008 19:59

Ale kdepak, spatne jste to pochopil. Samozrejme, ze koncovych zakazniku je vice. Musite rozlisovat dva rozdilne pojmy - zakaznici z pohledu firmy Amway (tj. distributori) a zakaznici z pohledu distributoru (tj. koncovy zakaznik - retail customer).

Ja jsem poukazoval na nerelevantnost srovnani, kdy v pripade Amway delime obrat firmy Amway poctem distributoru, tj. zjistujeme, za kolik prumerny zakaznik firmy Amway (distributor) u ni nakoupi zbozi. Tuto hodnotu nemuzeme srovnat s hodnotou, kterou obdrzime, kdyz obrat konkurencniho obchodu vydelime poctem odberatelu pouze v prvni urovni, protoze v tom pripade uvazujeme u konkurence jen cast cesty zbozi od vyrobce k zakaznikovi, zatimco v pripade Amway uvazujeme vsechny lidi, kteri se na vyslednem obchodu podileji. Abychom mohli srovnavat, museli bychom v pripade klasickeho obchodovani zapocitat vsechny meziclanky, tj. vc. velkoobchodu a maloobchodu. Jinak vyjde nesmysl. A uz vubec nic nam nerekne, pokud bychom delili obrat poctem zamestnancu.

Pro lepsi ilustraci dejme tomu, ze obchodovani Amway v porovnani s "klasickym" obchodovanim vypada takto:
Amway - distributor - zakaznik
Vyrobce - velkosklad - maloobchod - zakaznik (hodne zkracena verze)

Dejme tomu, ze aktivnich distributoru Amway budou 4000. Techto 4000 distributoru se postara o to, aby se zbozi firmy Amway v hodnote 300 mil Kc dostalo ke koncovym zakaznikum.

A jak je tomu v pripade konkurencniho obchodu? Je jasne, ze pro srovnani nelze pouzit pocet zamestnancu (v tom pripade bychom museli obrat firmy Amway delit rovnez poctem zamestnancu, nikoliv poctem distributoru).
Pokud chceme srovnavat srovnatelne, musime znat pocet velkoskladu, ktere od vyrobce odebiraji. Jenze zde cesta vyrobku nekonci. Dale totiz musime uvazovat i vsechny maloobchody, ktere ze vsech techto velkoskladu odebiraji. A samozrejme, pokud je retezec delsi, musime uvazovat vsechny dalsi meziclanky. Tj. i kdyz na prvni pohled muze vypadat obrat konkurencniho vyrobce vetsi a prumerny odber na 1 odberatele (v tomto pripade velkoskladu) je v porovnani s Amway vyssi, pokud bychom zapocetli vsechny ostatni meziclanky, dospeli bychom ke srovnatelnym hodnotam. Rozdil neni dany tim, jak je firma "schopna" nebo "vykonna", rozdil je dan pouze systemem obchodovani, kdy mensi pocet clanku v prvni urovni (velkosklad) a vetsi pocet clanku v druhe urovni, prip. v dalsich urovnich (az po maloobchod) je u firmy Amway nahrazen velkym poctem clanku pouze na prvni urovni (distributori). Abyste me nechytal za slovo, dodam, ze vyse uvedene plati pro "klasicky" zpusob obchodovani. Pro hypermarkety apod. viz nize.

K Vasemu srovnani s Tescem: pointa meho prispevku byla jinde. Spocivala v tom, ze nemuzete vzit celkovy obrat Tesca (v prodejnich cenach pro zakazniky), vydelit ho poctem zamestnancu Tesca a tuto hodnotu srovnat s obratem jedne znacky (v prodejnich cenach Amway, tj.v nakupnich cenach pro distributory) vydelene poctem distributoru. Takove srovnani je zavadejici hned dvakrat. Zaprve v tom, ze srovnavate obrat celeho Tesca (vc. bananu, alkoholu, cigaret...) s obratem vyselektovaneho sortimentu jedne znacky (drogerie, potravinove doplnky, kosmetika). Neni zadnym prekvapenim, ze v tomto pseudosrovnani Tesco "zvitezi". Zadruhe je toto srovnani zavadejici v tom, ze zamenujete nakupni ceny distributoru (ktere jsou nizsi nez jejich prodejni ceny) s prodejnimi cenami Tesca.

Takze jak lze srovnavat? Jednoduse - musime srovnavat srovnatelne:

Srovnani 1:
Obrat firmy Amway / poctem zamestancu.
v.
Obrat jineho vyrobce se stejnym sortimentem / pocet zamestancu.

Srovnani 2:
Obrat firmy Amway / poctem distributoru.
v.
Obrat jineho vyrobce se stejnym sortimentem / pocet vsech meziclanku, pres ktere se zbozi dostane az ke koncovemu zakaznikovi.

Srovnani s Tescem provest nelze, museli bychom totiz znat obrat odpovidajici skupine vyrobku, jez jsou ekvivalentni tem, ktere distribuuje Amway. Jedine relevantni srovnani by pak bylo:
Obrat tohoto sortimentu v prodejnich cenach Tesca / pocet zamestancu Tesca
v.
Obrat distributoru (v maloobchodnich cenach) / pocet distributoru.

To tu ovsem nikdo neudelal.

Ted urcite namitnete: ale to je zavadejici - zamestanec Tesca ma vyssi vykon, protoze neprodava jen jednu znacku. Neni to zavadejici, protoze stejne tak vetsina distributoru Amway dela tento obchod "na vedlejsak". Z tohoto pohledu i zamestnanec Tesca neni z hlediska jedne znacky zamestanec "na plny uvazek" (prodej jedne konkretni znacky mu zabere pouze cast pracovni doby). Je to tedy z pohledu prodeju jedne znacky take prace "na vedlejsak".
Naposledy upravil SP dne 3. 6. 2008 10:09, celkově upraveno 5
SP
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod SP 2. 6. 2008 21:31

4honza píše:To porovnani je tedy predevsim o efektivite prodeje koncoveho clanku. A ten hraje v cene pro bezne vyrobky roli. U luxusniho zbozi ale napriklad takovou roli nehraje, tam je daleko vyssi cena za ziskani noveho zakaznika...


Efektivita prodeje koncoveho clanku? Uvedomujete si vubec, co srovnavate? :roll:
Distributori jsou podnikatele, kteri s naprosto minimalnimi naklady mohou mit obrovsky mezinarodni business. Napr. Dexter Yager podnika v nekolika desitkach zemi na svete a stejne tak spousta dalsich Diamantu. Zalozeni "nove pobocky" je stoji papir, tuzku a cas, mozna nejakou dopravu na misto. A souprava je v prepoctu stala priblizne stejne penize jako nas tady.
A ted si vemte, ze si budete Vy chtit otevrit obchodni dum. Uvedomujete si, kolik nakladu s tim budete mit? Kolik zamestnancu budete muset najmout? A hlavne: kolik zakazniku Vam do toho jednoho obchodu bude jezdit nakupovat, kdyz na druhem konci mesta maji jiny obchod? Jiste, Vy namitnete, ze si muzete otevrit vice pobocek. Ano, muzete. A budete muset najmout dalsi zamestnance, bude Vas to stat dalsi naklady, atd.
Kdyz uz jste tak pohrouzen do cisel a statistik, mozna byste si mel uvedomit, ze samotny obrat je Vam k nicemu. Na strane druhe totiz stoji naklady. A teprve po jejich odecteni od vynosu (obratu) dostanete hruby zisk, prip. ztratu. :pozor Hadejte proc odesla z ceskeho trhu Delvita?
cituji z http://www.novinky.cz/clanek/100728-del ... dejen.html
"Obchodní řetězec Delvita loni prohloubil ztrátu na téměř 839 miliónů korun ze 185 miliónů v roce 2004. Neuhrazená ztráta Delvity z minulých let na konci loňského roku činila dalších 1,75 miliardy korun. Tržby Delvity za prodej zboží loni meziročně klesly zhruba o 470 miliónů na 8,4 miliardy korun." :pozor
A Delvita neni sama: Julius Meinl, Carrefour, Edeka odesly take.
"Efektivita" prodeje? :tleskani Hmmm. :hm
Naposledy upravil SP dne 3. 6. 2008 09:56, celkově upraveno 1
SP
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod SP 2. 6. 2008 22:06

No a kdyz uz si tak pekne povidame, mam tu pro vsechny dalsi zajimavost ohledne Amway businessu:

http://www.prweb.com/releases/2008/5/prweb966734.htm

Pro neangličtináře: Quixtar North America / Amway Global se umístil na vrcholu žebříčku online prodejů v kategorii Health & Beauty s podilem 35%! Podle "Top 500 Guide to the Web" publikovaného magazínem Internet Retailer, se firma drží na prvním místě v této kategorii již pět po sobě jdoucích let a v celkových online prodejích je na 26. místě.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
SP
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod pestounka 3. 6. 2008 13:46

Konkurence mezi distributory?Ale ano,podivejte se o par stranek dal,jak to chodi v AMWAY.Pan SP to pekne vysvetlil na me jako na prikladu.Nekdo konkurence je a nekdo neni.Kdybych na vesnici konkurenci mela,tak bych se na to vykaslala a brala bych od konkurence.Nemusela bych kvuli dobremu prasku na prani vstupovat do AMWAY.A vesnice je mala a ja jsem clovek prejici.2pani tady delaly HERBA LIFE a to byste neveril,co to bylo za pomluvy a vypady.
Jinak,ja udelala druhou objednavku po 200 bodech.Jsem poctivec,takze utracim,abych vyzkousela kvalitu.Jmeno si kvuli par korunam nezkazim.Koupila jsem i thermohrnek pro maminku od NUTRILITE.Bylo mi dost trapne,kdyz jsem vybalila zbozi a na hrnku nalepka MADE IN CHINA.Tak jsem si rikala,ze to budou mit treba ohlidany a kvalita bude,ale pri jednoduchem testu,kdy jsem nalila do hrnku vodu a polozila ho,tak pri zavrene zaklopce na piti tece.Pro me je pomer ceny a kvality hodne dulezity.Nevidim rozdil od hrnku v supermarketu ,krome toho,ze hrnek je v AMWAY drazsi.
Nesnim o zadnem super obchode a skvele budoucnosti s AMWAY,ale sortiment mi jaksi proridava,kdyz se zameruji na pomer kvality a ceny.Prasek do mycky taky ne a ne myt.Jeste mu davam sanci,ale uz nevim,jaky figl.
pestounka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod SP 3. 6. 2008 15:05

Vidite, a u me se deje pravy opak. Kdyz se zamerim na pomer kvalita vs. cena, tak mi da hodne prace, abych mezi konkurenci nalezl alespon stejne kvalitni vyrobek.
Mozna to bude tim, ze o tech vyrobcich neco vim, takze je i umim pouzivat, prip. se umim vyvarovat nejcastejsich chyb, ktere lidi pri jejich pouzivani nekdy delaji. ;-)
Ale jak rikam, pokud Vam jakykoli vyrobek nevyhovuje, vratte ho a dostanete penize zpatky. To neni o tom, ze byste si mela "zkazit jmeno". Je to o tom, ze firma tak bude mit zpetnou vazbu a pri vetsim poctu nespokojenych zakazniku bude mit sama zajem o vylepseni slozeni, tak, aby pocet nespokojenych zakazniku byl co nejmensi (proto se tomu take rika zaruka spokojenosti).
Na druhou stranu, pokud mohu mluvit z osobni zkusenosti se zakazniky, vetsina pripadu, kdy nekdo neni spokojen s vyrobkem, je zapricinena nespravnym pouzitim. Pro priklad nemusime chodit daleko: ucel termohrnku je, aby udrzel teplotu napoje po delsi dobu nez obycejny hrnek. Ovsem to neznamena, ze by snad musel byt vodotesny. Nejcasteji se termohrnek pouziva tak, ze si ho vezmete treba s sebou do auta, postavite si ho do drzaku a upijite za jizdy. Zaklopka funguje tak, aby z hrnku "necakalo" a zaroven pri jejim zaklopeni napoj dele udrzi svou teplotu. Vas cely problem lze shrnout do jednoho: spletla jste si termohrnek s termoskou. A to je cela veda. A k prasku do mycek - o "figl" si reknete sponzorske linii. Kdyz budou vedet, poradi Vam, kdyz nebudou, at si to najdou, jsou za to placeni. ;-) No, popravde, ono se o zadny figl vlastne nejedna...
A jeste se vyjadrim k te konkurenci, protoze vidim, ze muj pristup je Vam trnem v oku. Priznavam, kdyby se zeptal soptik21, Deria, nebo i nekteri dalsi, odpovedel bych. V cem je tedy rozdil? Snad v te (nenapadne) zmince o Ecoveru, kdy se nejdrive dozadujete srovnani a kdyz odmitnu, behem chvile uz ho mate obstarane a nezapomenete nam to s patricnym durazem sdelit. Snad to bylo v tonu, kterym byly Vase prispevky psany. Snad v dvojsmyslnosti toho, co jste psala. Snad v ironii, kterymi byly doslova prosakle Vase dalsi prispevky. Snad v naznacovani, ze snad odpiram Vasim detem zdravy zivot. Vyberte si.
V pripade soptika21 bych odpovedel i proto, ze mame spolecneho uplina. V pripade Derii tomu tak sice neni, ale i tak by se odpovedi dockala. V obou techto pripadech bych z toho sice nemel zadny financni prospech, ale odpovedel bych jim. A vite proc? Protoze u techto lidi mam jistotu, ze tyto informace neprekrouti. U Vas tu jistotu, prominte, nemam. Demonstrovala jste to jasne v dalsi diskuzi, kterou jsme spolu vedli o konzervantech.
SP
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod Matik 4. 6. 2008 06:48

SP:Jen takový detail, toho společného uplina se soptikem21 asi znáte osobně, ale pokud celá distribuční síť leží pod jedním distributorem, který je vlastně uplinem pro všechny, musíte mít společného uplina i s Derii, jen třeba ho neznáte a nevíte, kdo to je. Libovolní dva crosslini by měli mít vždy nějakého společného uplina.
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Matik
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SP 4. 6. 2008 07:20

Ano, samozrejme mate pravdu. Bylo to tak mysleno - spolecneho uplina se soptikem21 znam osobne, spolecneho uplina s Derii ne. Pokud dobre odhaduji, tak Deria patri do nektere z nemeckych skupin, takze nejblizsi spolecny upline (pokud se nepletu) je Crown Ambassador Charlie & Elsie Marsh, coz byl mimochodem prvni Trojity Diamant (1969) a Crown (1970) na svete.
Vsichni distributori maji de facto spolecneho uplina - Jsou jimi Neal & Charlotte Maaskant, resp. jejich dedici, protoze tito dva lide jiz dnes neziji. A presto jejich business dodnes vydelava nezanedbatelne penize (toto disributorstvi dosahlo urovne Zakladatelskeho smaragda).
SP
Dočasný BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků