Anonymous píše:Uvadějí se tu různé "argumenty", ze uz je pozdě, kdo začal dřív, je na tom líp a podobné blbosti.
SP tu dal příklad na nekolika diamantech a jejich skupinach, včetnč Jižní Korey a zase to chtel nekdo hodit do pytle ze "kdo začal dřív je na tom lip".....Možná se mílim, ale není náhodou trh v Korey mladší než ten náš??? JKm/quote]
Korejský trh byl otevřen v roce 1991, náš trh v roce 1994, takže jsme sice mladší, ale 3 roky nehrají vůbec žádnou roli.
Např. Leonard Kim vstoupil v roce 6.1.1990 v USA a rok poté, když se otevřel korejský trh, se rozhodl přestěhovat se zpět do Koreje). 1.5.1991 se otevřel korejský trh a v květnu 1992 se Leonard & Esther Kim kvalifikovali jako Rubínoví NVP, v březnu 1994 jako Diamantoví NVP. V roce 2000 už byli Korunní velvyslanečtí NVP, v roce 2001 Korunní velvyslanečtí NVP 100+ (119 nových diamantů v organizaci vytvořených během jednoho fiskálního roku), v roce 2002 dosáhli ocenění FDSA (Founders Distinguished Service Award) 40 FAA a nyní jsou Zakladatelští korunní velvyslanečtí NVP 200+ (hádejte, co znamená ta dvoustovka
). Jen tak mimochodem, při prvním dosažení 40 FAA bodů dostanete odměnu $1,120,000 (na koruny něco kolem 25 milionů). Na to, že tuto odměnu dostali po dvanácti letech (přesněji po 147 měsících) práce to není špatné, ne? I kdyby nedostali nic jiného než tuto jedinou odměnu, rozpočítáno na měsíce by jeho průměrný měsíční příjem činil asi 170000Kč za měsíc. Jenže, cestou na Zakladatelského korunního velvyslaneckého NVP je výkonnostní odměna, leadership bonusy, rubínová odměna, hloubkové odměny, roční profit sharing bonus, smaragdová odměna, diamantová odměna, diamant plus bonus, jednorázové odměny za dosažené kvalifikace, odměny vyplácené v rámci tzv. Sales Incentive Programme, FAA odměny (pokud jsem na nějakou zapomněl, omlouvám se). A nezapomeňme na 30%ní zisk z MO prodeje
, příp. slevu na nákupech. Vtip je v tom, že odměny nenahrazují jedna druhou, ale kumulují se (výjimku tvoří leadership bonus, který nahrazuje výkonnostní odměnu v okamžiku, kdy někdo z Vaší organizace dosáhne 21%).
Proč uvádím právě příklad Leonarda a Esther Kimových? Má to svůj důvod. Když byli Kimovi na rubínové úrovni, jejich obchod (kvůli ekonomické krizi) "spadl" na 12%. V roce 1997 čelila Amway Korea mediální kampani organizované korejskými výrobci čistících prostředků a v této situaci rozhodně nebylo lehké dělat obchod. Našlo se jen "pár" lidí (Kimovi byli mezi nimi), kteří vydrželi a tvrdě pracovali a dnes jsou úspěšní. Přes potíže, které v Koreji byly, jim úroveň Korunního velvyslaneckého NVP trvalo vybudovat jen 10 let a to na trhu, který má jen 45 milionů lidí. Štěstí? Možná. Ale zvláštní je to, že 100% lidí, kteří v tomto obchodu "mají štěstí" se shoduje v tom, že jde jen a jen o počet ukázaných plánů.