Marvertine, marvertine, a jsme zase u toho. Srovnavate nesrovnatelne (nekompaktni prasek s kompaktnim). Navic, nevim, kdo Vam co mel "narizovat". Pokud me pamet nemyli, distributori jsou podnikatele. Nejsou to zamestnanci, takze firma jim tezko muze "narizovat", aby vedome lhali. A tim mene Vam muze neco "narizovat" Vase sponzorska linie.
Neni pravda, ze z cenoveho srovnani vyjde vzdy lepe levnejsi sunt. Zkuste si do toho cenoveho srovnani zanest i naklady na castejsi cisteni pracky nebo treba naklady na nakup noveho obleceni (ktere samozrejme nevydrzi tolik jako kdyz ho perete v kvalitnim prasku).
Znate rceni, ze nejsme tak bohati, abychom si mohli kupovat levne veci?Zatimco u plazmove televize chapete, ze cena je vyssi nez u klasicke, kvuli tomu, ze se jednalo o novou technologii, jakmile prijde rec na kompaktni prasky, dela Vam potize pochopit, ze i kompaktni prasky byly v dobe, na kterou se odkazujete, novou technologii. Neco mi rika, ze jediny problem je ve Vasi hlave.
Vy pisete: "
Stejně tak lidé kupovali SA8, protože chtěli kompaktní ekologický prostředek a byli ochodni za něj zaplatit, ne aby ušetřili."
Ja tvrdim:
Stejně tak lidé kupovali SA8, protože chtěli kompaktní ekologický prostředek a byli ochodni si ho koupit, protože v porovnání s jinými podobnými prášky za něj ušetřili (pokud ho měli za dist. cenu) nebo ho měli s dodáním až do domu (pokud se jednalo o zákazníky).A konecne: za boty od Wonga mohu dát v konečném důsledku více (nevydrzi tak dlouho) než za boty Adidas a možná si v nich také zničím nohy. Za Trabanta dám méně než za Mercedes a v konečném důsledku mě to také může stát život (crash test na trabant jsem zatím neviděl, ale myslím, že to ani nepotřebuji), takže mně zbude více na jiné věci (které si ovšem vůbec nemusím užít). To je prostě
fakt .
A praní v SA8 se nám vrátilo v menším dopadu na životní prostředí, v méně častých nákupech oblečení, v ušetřených nákladech na vodné a stočné (protože jsme mohli prát bez předpírky) a v menších nákladech na opravu pračky.
Za praní v kompaktních prostředcích (obecně) jsme prostě (před 10 lety) zaplatili víc než za praní v normálních prostředcích (podobně jako jsme platili více za DVD když přišlo poprvé na trh). Prostě to bylo něco kvalitnějšího, s výhodami, kterým někteří rozuměli, jiní ne.
Diletanti (jméno někoho konkrétního si čtenáři jistě sami dosadí), kteří se nezmohli na to, aby si o kompaktních prášcích něco nastudovali a argumentovali výhodami, se snažili obelhat zákazníky a použili ten nejlacinější argument - cenu.
Argumentace, že Vaše zákazníky zajímala pouze cena, je vskutku ubohý. Ano, jistěže je zajímala, když jste nebyl schopen uvést další výhody. Mě by také zajímala především cena, kdybych byl přesvědčen o tom, že mi ten prášek poskytne jinak úplně to samé jako ten prostředek, který jsem do té doby používal.
Je zajímavé, že já jsem nikdy s prodejem SA8 problémy neměl. Naopak - dodnes u mě vedle předpíracího spreje a zubní pasty patří k nejprodávanějším.
Milý pane, není to o tom, že by výrobek byl drahý nebo levný. Je to ve Vás.
Vy jste nebyl schopen prášek prodávat, protože jste o něm nic nevěděl. Ti, kteří o něm něco věděli, s jeho prodejem potíže neměli a nemají. Ó, jaké překvapení!
Mám pro Vás návrh - zkuste to dnes.

Dnes s cenou nebudete mít problém, protože stejně jako u DVD, i u kompaktních prostředků cena klesla - a SA8 není výjimkou. Ceny kompaktních prostředků jsou dnes srovnatelné s cenami jiných kvalitních běžných pracích prostředků. Jenže Vy si určitě najdete jinou výmluvu. Jako třeba tu, že trh je zasycený a dnes je již pozdě... No nic, nemohl jsem si nerýpnout.
