Stránka 14 z 48

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 10:47
od Slavek69
Co se týká OVB a toho, že prodělali, to je běžné riziko finančního trhu. Já například dojel na kampeličky, jiní zase na Pioneer atd. Mohl bych pokračovat do nekonečna.
marvertin, jestli nechcete nic prodávat, je to vaše věc, jen tady pak nefňukejte, že je MLM špatný. Jen vy v něm hold, nemáte co dělat. Běžte vyrábět do fabriky, abychom měli my, kteří prodávat chceme, co prodávat a na čem vydělávat.
Obecně platí, že úspěšní lidé v MLM jsou sportovci jsou soutěživí, umí i prohrávat atd.), bývalí manageři (mají ty správné návyky) a hlavně mladí lidé, kteří ještě nemají zparchantělé návyky a jsou přizpůsobiví. Nedělá jim problém vzdělávání. Lidé kolem čtyřicítky a výše, mají většinou špatné pracovní návyky a hlavně neradi slevují se svých stereotypů (každý víkend vypadnout na chalupu a to už v pátek hov.. dělají, dělat svých 7,5 a šlus atd.). Nejsou vhodní ani do MLM ani do zaměstnání. Mám s tím mnoho zkušeností, většinou špatných.
To, že jste byl neúspěšný i v OVB svědčí jen o tom, co jste zač. A jestli jste byl zesměšňován, tak jestli jste tam plácal podobné kraviny jako tady, tak se ani nedivím. Vám a vašemu myšlení se musí člověk buď smát, nebo plakat. Lidé se raději smějí, tak se jim nedivte.
Snažíte se přesvědčit zkušenější a úspěšnější o tom, že to nejde? To snad neee. Oni ví, že to jde a dokonce ví, jak na to. Vy je nechcete poslouchat a pak si stěžujete? Nelíbí se vám plánování, prodávání, vzdělávání, změna špatných návyků, tak se nedivte, že takto trpíte.
Mimochodem, jak vypadá váš život bez plánování a s Vašim myšlením. Dle toho, že vymetáte neúspěšně jedem MLM za druhým, tak to asi moc slavné s práci a příjmy nebude. Že jsem se trefil?

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 10:53
od marvertin
Na dobu mezi mými/vašimi dvěma úspěšnými sponzoringy má vliv moje/vaše aktivita, s tím souhlasím. Ale obecně doba mezi dvěma sponzoringy průměrného distributora je dán exponenciálním rozložením se střední dobou 40 let.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 10:56
od SP
marvertin píše:Není divu, že po 30 letech je stále koho sponzorovat. Podívejte se kolem sebe a spočítejte lidi mezi 18 a 48 lety. Těch ale je, že?
Postavte nový rybník a dejte do něho několik párů ryb. Po určitou dobu bude počet ryb růst, ale na nějaké úrovni se zastaví a bude víceméně další desítky let stejný. A to je saturace. Chápete? A chcete snad říct, že se nové ryby v rybníce už nerodí?

Ja o voze a Vy o koze. Dobra, tak Vam to reknu primo: saturace, jak ji definujete Vy, nema zadnou vypovidaci schopnost o tom, zda bude ci nebude v budoucnu mozne sponzorovat. Capito?
Saturace ve smyslu, ze uz neni koho sponzorovat, proste nenastane. A to se doctete i v zaznamu FTC vs. Amway.
Prestante uz laskave pouzivat vzite terminy v zavadejicich souvislostech. Pokud se bavime o saturaci, rekneme si nejprve, proc se o ni bavime. Pokud to totiz ma byt dukaz toho, ze v budoucnu nebude koho sponzorovat (nebo ze to bude cim dal tim tezsi), pak se jedna o saturaci ve smyslu, v jakem ji pouzivam ja, a ta jednoduse nenastane. Tecka.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 10:58
od marvertin
Slavek69: Ne že prodělalo OVB, tam někdo těžce vydělal. Ale prodělali ti klienti, kteří se nechali ukecat, kam mají investovat. Jak byste se cítil, kdybyste v dobré víře svým známým radil, kam investovat a pak by o to všichni přišli? A na dalším setkání slyšel, jak investování s nimi je bezpečné, protože 40 let neměli žádný problém?

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 10:59
od SP
marvertin píše:Na dobu mezi mými/vašimi dvěma úspěšnými sponzoringy má vliv moje/vaše aktivita, s tím souhlasím. Ale obecně doba mezi dvěma sponzoringy průměrného distributora je dán exponenciálním rozložením se střední dobou 40 let.

Toto cislo ma asi tak stejnou vypovidaci schopnost jako prumerny prijem vsech lidi na zemekouli vcetne zemi tretiho sveta. Vlastne jeste mensi. Vy totiz porad uvazujete tu hodnotu 40 let, kterou jste si vycucal z prstu.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:06
od marvertin
SP: Opět plácáte nesmyly.
- Vždy bude koho sponzorovat, protože se lidé rodí a umírají.
- Sponzorování nebude ani lehčí ani těžší než teď, bude stejně těžké jako teď, protože už nastala saturace.
- Pravděpodobnost, že někdo někoho nasponzoruje se řídí exponenciálním rozložením se střední dobou 40 let.

Vy možná slovu saturace nerozumíte, ale budete se divit, používá se v mnoha oborech. Jste chemik. Takže nasycený rostok, to je také saturace, ne? A znamená to snad, že daný konkrétní atom nemá šanci do roztoku vstoupit?

Prostě v MLM nastává staturace tehdy, kdy neroste počet členů sítě, to však neznamená, že další nevstupují, protože někteří jiní odcházejí. A je to jiný typ saturace než v pyramidových hrách, tak si to nepleťe.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:07
od SP
Slavek69 píše:Obecně platí, že úspěšní lidé v MLM jsou sportovci jsou soutěživí, umí i prohrávat atd.), bývalí manageři (mají ty správné návyky) a hlavně mladí lidé, kteří ještě nemají zparchantělé návyky a jsou přizpůsobiví. Nedělá jim problém vzdělávání. Lidé kolem čtyřicítky a výše, mají většinou špatné pracovní návyky a hlavně neradi slevují se svých stereotypů (každý víkend vypadnout na chalupu a to už v pátek hov.. dělají, dělat svých 7,5 a šlus atd.). Nejsou vhodní ani do MLM ani do zaměstnání. Mám s tím mnoho zkušeností, většinou špatných.

Pod pod tohle se podepisuji i ja. :D
Slavek69 píše:To, že jste byl neúspěšný i v OVB svědčí jen o tom, co jste zač. A jestli jste byl zesměšňován, tak jestli jste tam plácal podobné kraviny jako tady, tak se ani nedivím. Vám a vašemu myšlení se musí člověk buď smát, nebo plakat. Lidé se raději smějí, tak se jim nedivte.

Podepisuji 2x. :D :D
Slavek69 píše:Snažíte se přesvědčit zkušenější a úspěšnější o tom, že to nejde? To snad neee. Oni ví, že to jde a dokonce ví, jak na to. Vy je nechcete poslouchat a pak si stěžujete? Nelíbí se vám plánování, prodávání, vzdělávání, změna špatných návyků, tak se nedivte, že takto trpíte.

Podepisuji 3x. :D :D :D

Slavek69: Zkuste si precist ty nebetycne kraviny, ktere o MLM pise marvertin v diskuzi o Amway. To je takova legrace, ze Vas to rozbreci. :D

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:12
od SP
marvertin píše:SP: Opět plácáte nesmyly. Blablablablablablba.

TAKZE SI TO SHRNME, JEDINY ZAVER Z CELE NASI DLOUHE DEBATY O SATURACI JE TEN, ZE LIDE, KTERI VSTUPUJI DO BUSINESSU DNES, MAJI STEJNE SANCE JAKO TI, CO VSTOUPILI PRED NEKOLIKA LETY A STEJNE SANCE JAKO TI, KTERI VSTOUPI TREBA ZA 50 LET. A TO, ZDA BUDETE CI NEBUDETE USPESNI, ZALEZI V MLM NA VASI AKTIVITE. ZE TO ALE TRVALO, NEZ JSTE TO UZNAL! :D ;-]
MNE SE TENTO SYSTEM LIBI, LENOCHUM SE ZPRAVIDLA BUDE LIBIT MENE. PRAVDA JE, ZE SLOVO AKTIVITA (NEBOLI CESKY PRACE) SE OBVYKLE NELIBI ZASTANCUM KOMUNISMU, COZ, JAK VYPLYNULO Z NASI DISKUZE, JE EVIDENTNE VAS PRIPAD. ALE TO UZ NENI MUJ PROBLEM, ALE VAS.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:17
od Slavek69
Jestli o tom víte víc, jak to tehdy bylo, tak také dobře víte, že tehdy naletělo samotné OVB. Všechny firmy prošli určitým vývojem. Když budete podnikat sám, také můžete zaznamenat ztrátu. Mimochodem, ztráta OVB v této kauze je zanedbatelná, proti obratům, které vytváří. Počet spokojených klientů je daleko vyšší, než těch, kteří na této věci prodělali. Ten kdo investuje, musí počítat se ztrátou. Mezi mírou rizika a zisku existuje přímá úměra. To jsem vždy svým klientům říkal a neměl jsem pak problém, když prodělali. Klienti jsou svéprávné osoby a musí sami uvážit, jestli ztrátu unesou nebo ne. Pokud je Váš kolega na toto neupozorňoval, tak si může za následky sám, protože buď to dělal záměrně s vidinou výdělku a nebo nebyl dostatečně vzdělaný a pak měl prodávat PP, SS, KŽP, ÚP a nestrkat nos do investování. Dnes už je to tak, že pokud chcete radit lidem, jak investovat, musíte mít glejt ČNB.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:18
od SP
Marvertin: Radeji neplacejte o necem, o cem nevite vubec nic. Pojem lokalni koncentrace (zadny roztok totiz neni dokonale homogenni) Vam je evidentne cizi, stejne jako treba pojem presyceny roztok. A to uz vubec nemluvim o zavislosti rozpustnosti na rozpoustedle, rozpoustene latce, teplote, prip. tlaku.

Vy se kouknete na roztok hydroxidu vapenateho v ethanolu pri -20°C a reknete: vice soli se tam uz nerozpusti. A ja pouziji jine rozpoustedlo - vodu (zmenim nazory sveho okoli na MLM) a hle, najednou se tam te soli vejde vice. A Vy reknete, ale ted uz se tam fakt vic nerozpusti - a ja zvysim teplotu (namotivuji organizaci) a rozpustim jeste vice. A Vy pak reknete, a ted uz to fakt nepujde. A ja zmenim tlak (zvysim aktivitu). A Vy reknete, ze ted uz to nejde. A ja zmenim latku na sacharozu (pridam odmeny do marketingoveho planu)...
Celou dobu tvrdite, ze to nejde a ja vydelavam penize. Jeden z nas je hlupak. Hadejte, kdo to je. :D
A dalsi vtip je v tom, ze cela tato analogie by se vztahovala na MLM, kdyby nastala situace, ze vsichni lide jsou v MLM jiz zapojeni a nove narozeni lide by nahrazovali ty umirajici. V praxi se kazdy MLM (ostatne jako prakticky kazdy obchod) pohybuje HLUBOKO POD touto teoretickou hranici, takze je tu vzdy prostor pro to, aby skupina aktivnich lidi v MLM mohla rust (v nasi analogii je to vyssi lokalni koncentrace), zatimco u tech linych skupina neroste (nizsi lokalni koncentrace).

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:38
od SP
Slavek69 píše:Klienti jsou svéprávné osoby a musí sami uvážit, jestli ztrátu unesou nebo ne.

Ojojoj. Ted jste opet marvertinovi slapl na kuri oko. :D To jste jeste nepochopil z jeho "vykladu", ze klienti jsou nesvepravne manipulovatelne ovce, ktere zli osklivi OVBubaci zmanipulovali a ony prodelaly, a ze marvertin byl zrozen proto, aby mohl ochranit svet pred timto zlem? ;-] :D :D :D :D :D Vzdyt prece klient nema pravo rozhodovat se sam za sebe. Od toho je tu prece marvertin, ktery na zaklade svych dlouholetych (ne)zkusenosti vi nejlepe, co je pro nej dobre! :shock:

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 11:52
od Slavek69
marvetinovo přesvědčení přímo souvisí s dobrým vztahem k létům minulým, kdy tady totálně vládli komunisti. Ta doba je mu blízká, tak se nedivme jeho názorům. Třeba by mu to i vyhovovalo, kdyby to zase takto bylo. Mohl by se více realizovat a učit ovce býti svobodnými.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 12:17
od marvertin
SP píše:blabla ... SE OBVYKLE NELIBI ZASTANCUM KOMUNISMU, COZ, JAK VYPLYNULO Z NASI DISKUZE, JE EVIDENTNE VAS PRIPAD. ALE TO UZ NENI MUJ PROBLEM, ALE VAS.

Žádám Vás, abyste mi nevsouval do úst, něco co jsem neřekl, nevyvozoval z toho žádné závěr o mé osobě a nemanipuloval čtenářem.
Napsal jsem: "Ostatně myšklenka komunismu je také hezká, ne? A jak to vypadalo a ještě někde vypadá v praxi?"
1. Napsal jsem, že "MYŠLENKA je hezká", tedy fakt. Kdybych chtěl vyjádřit svůj postoj k tomu, tak bych napsal, že "se mi líbí".
2. A také jsem připojil druhou část větu.

Takže nejsem zastáncem komunismu v tom smyslu, v jakém se to zde snažíte čtenářům namluvit. Mladá gnerace má díky propagandě zcela mylné představy o čem slovo komunismus je a spoju ho s obdobím 1948-1989 a vy se z tohoto omylu snažíte těžit a zdiskreditovat mě.

Takže jaká je myšlenka komunismu?

"Každému podle svých možností a keždému podle jeho potřeb."
Znamená to, že lidé pracují dobrovolně, s láskou a bez nároku na odměnu. Práce je baví a pokud ne, tak tu práci nedělají, ale dělají něco jiného. Žádný člověk nevydrží dlouho bez práce, důležité však je, aby měl práci pro něj zajímavou. Odpornou práci dělají stroje. Na druhé straně si lidé mohou, čemu hrdlo ráčí, protože naprosto všeho je dostatek. Všichni lidé jsou zdraví, veselí, usměvaví, šťastni.

Může se to někomu nelíbit? Ano může. Pouze nepřejícným a pyšným jedincům, jejichž hlavní uspokojení vidí v závisti jiných lidí jim. Závist je s komunismem také neslučitelná, protože není co závidět.

S komunismem jsou neslučitelné peníze. MLM však v komunismu může velmi dobře fungovat, určitě lépe než v kapitalismu.

Komunismus nemá nic společného s diktátorskými režimi dvacátého století, kromě toho, že si tyto režimy slovo "komunismus" neoprávněně brali do úst. Komunismus na zemi nikdy nebyl, nikdy jsme k němu nekráčeli a bohužel v brzké době ani nikdy nebude.

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 12:22
od marvertin
Pokud ztráta OVB byla zanedbatelná, proč ji tedy nenahradili klientům?

Re: Síťový Marketing

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 11. 2008 12:28
od marvertin
SP píše:Marvertin: Radeji neplacejte o necem, o cem nevite vubec nic. Pojem lokalni koncentrace (zadny roztok totiz neni dokonale homogenni) Vam je evidentne cizi, stejne jako treba pojem presyceny roztok. A to uz vubec nemluvim o zavislosti rozpustnosti na rozpoustedle, rozpoustene latce, teplote, prip. tlaku.

Vy se kouknete na roztok hydroxidu vapenateho v ethanolu pri -20°C a reknete: vice soli se tam uz nerozpusti. A ja pouziji jine rozpoustedlo - vodu (zmenim nazory sveho okoli na MLM) a hle, najednou se tam te soli vejde vice. A Vy reknete, ale ted uz se tam fakt vic nerozpusti - a ja zvysim teplotu (namotivuji organizaci) a rozpustim jeste vice. A Vy pak reknete, a ted uz to fakt nepujde. A ja zmenim tlak (zvysim aktivitu). A Vy reknete, ze ted uz to nejde. A ja zmenim latku na sacharozu (pridam odmeny do marketingoveho planu)...
Celou dobu tvrdite, ze to nejde a ja vydelavam penize. Jeden z nas je hlupak. Hadejte, kdo to je. :D
A dalsi vtip je v tom, ze cela tato analogie by se vztahovala na MLM, kdyby nastala situace, ze vsichni lide jsou v MLM jiz zapojeni a nove narozeni lide by nahrazovali ty umirajici. V praxi se kazdy MLM (ostatne jako prakticky kazdy obchod) pohybuje HLUBOKO POD touto teoretickou hranici, takze je tu vzdy prostor pro to, aby skupina aktivnich lidi v MLM mohla rust (v nasi analogii je to vyssi lokalni koncentrace), zatimco u tech linych skupina neroste (nizsi lokalni koncentrace).

Vy ale manipulujete z okolím. Zvyšujete teplotu, zvyšujete tlak, měníte rozpouštědlo. To se pak rozpouští. Ale ono to zase vychladne a hydroxid se Vám *****áží. A jednou se stejně do nějakého limitu dostane a víc toho hydroxidu vápenatého nerozpusíte, ani kdybyste se rozkrájel. Nebo mně snad chcete říct, že donekonečna budete měnit podmínky? Teoretický limit existuje. A existuje i praktický třeba jen ten, že ten sud s hydroxidem vápenatým nemáte čím ohřát.

A MLM nesjou sice na teoretických limitech, ale na praktických jsou. Důkazem jsou stagnující, případně oscilující velikosti sítí. A Vy to moc dobře víte.