Muže mě někdo vyhodit z parkovacího místa?

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod bedrunacz 22. 12. 2008 13:30

Dobrý den,
když na někoho čekám před domem a držím mu parkovací místo, protože vím, že za chvíli přijede. Může mě někdo z toho místa vyhodit, protože tam chce zaparkovat on, a žádné auto tam ještě nestojí? Nebo na to není žádkný zákon a jde pouze o tom, jak se ti dva domluví?
bedrunacz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 22. 12. 2008 14:05

Platí na to zákon silnějšího.
Silnější pes m... :-)
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 12. 2008 14:16

Já jsem jednou takto "ubránil" jako dítě parkovací místo otci. Ono bohatě postačí, když to dotyčnému řekneš a když tam přesto zaparkuje, tak tam zůstaneš stát. Na 90 % si to rozmyslí a odjede (než by riskoval, že mu rozbiješ okýnko, ulámeš zrcátka,...).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor

Odeslat příspěvekod S474N 22. 12. 2008 14:41

bedrunacz: vyhodit te muze, stejne jako ty mu muzes prohnat dlazebni kostku oknem. Je to pouze a jenom o tom, jak se o auto boji.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná

Odeslat příspěvekod cabman 14. 1. 2009 20:47

Kdyby jsi bránil na místě které chci, tak bych na něj pomalu najížděl a cpal bych se tam. Ty tam nemáš co stát protože komunikace (parkoviště) není chodník.

Podle vyhlážky musíš umožnit autu jízdu.

Pokud by jsi neuhl, zastalil bych alspoň trošku na místě a čekal až ti rupnou nervy.