Zdravím,
chci se zeptat na nějaký osvědčený postup ohledně reklamace zboží.. na běžný vzor reklamačního protokolu to asi není..
koupil jsem 3 typy montérek, z toho pouze jeden nevyhovuje a to z důvodu že jsem v objednávce klad důraz na to, že loga musí být sítotiskem nanášeny minimálně dvěma nátěry a u té jedné řady (1/3 zakázky) to zjevně nanesli jen jednou a taky to po zásluze ještě před vypráním za jeden den popraskalo.. kdybych tomu v objednávce nevěnoval pozornost a nekladl si to za podmínku, tak nic neřeším.
Doklad co mám je jen jedna faktura s jedním konečným číslem, za celou objednávku.. do firmy co to dělala jsem už volal, ZATÍM se k tomu stavěj celkem rovně a chtějí abych jim ty jedny popraskané montérky poslal, ale jsem nervózní, co bude dál.
Než jim to pošlu, tak bych k tomu měl asi připojit i nějaký povídání? Co jim k tomu napsat? Co dělat když se začnou případně cukat?