Stránka 1 z 1

Reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 5. 2012 00:54
od Agramon
Zdravím,
chci se zeptat na nějaký osvědčený postup ohledně reklamace zboží.. na běžný vzor reklamačního protokolu to asi není..

koupil jsem 3 typy montérek, z toho pouze jeden nevyhovuje a to z důvodu že jsem v objednávce klad důraz na to, že loga musí být sítotiskem nanášeny minimálně dvěma nátěry a u té jedné řady (1/3 zakázky) to zjevně nanesli jen jednou a taky to po zásluze ještě před vypráním za jeden den popraskalo.. kdybych tomu v objednávce nevěnoval pozornost a nekladl si to za podmínku, tak nic neřeším.

Doklad co mám je jen jedna faktura s jedním konečným číslem, za celou objednávku.. do firmy co to dělala jsem už volal, ZATÍM se k tomu stavěj celkem rovně a chtějí abych jim ty jedny popraskané montérky poslal, ale jsem nervózní, co bude dál.

Než jim to pošlu, tak bych k tomu měl asi připojit i nějaký povídání? Co jim k tomu napsat? Co dělat když se začnou případně cukat?

Re: Reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 5. 2012 14:16
od Agramon
to jo.. já ale spíš myslel jestli někdo nedoporučí nějaký ofic. postup jak vést reklamaci, pač u mě se nejedná o rutinní zakázku např. jako když reklamujete vadný mobil.. pošlu jim teda jedny ty popraskaný montérky a nezbyde mě nic, než čekat jako to podle vlastní zlovůle vyhodnotí.. pokud teda nikoho nenapadá nic lepšího :)

Re: Reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 5. 2012 17:32
od S474N
A co jako cekas, ze ti nekdo poradi jinyho?

Re: Reklamace

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 5. 2012 21:13
od Agramon
asi nic.. já jen jestli na to není nějakej ofiko formální postup, že bych to třeba proložil nějakým § atd., ale asi ne..