Stránka 1 z 1

Vydelky na internetu Novinka, zkusil jste to nekdo?

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 14:53
od businessman
Tak jsem narazil na http://agloco1.wz.cz/ a moc by mi zajimalo, zda to bude fungovat nebo ne. Kdyz jsem cetl filozofii zakladatele, myslim, ze budoucnost to ma, sice nikde neuvadi jak a kam bude posilat penize ale napad je to super . Uz jste nekdo v sytemu? Ja do toho jdu protoze se tam nic nevklada a nic mi to nestoji, tak uvidime :D

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 4. 2007 15:42
od Rop
Jo to je hezké letadlo :-) By mě zajímalo co všechno ten program posílá z vašeho počítače .... :roll:

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 4. 2007 17:01
od Michal P
toto mě pobavilo
Na konci minulého roku (během pouhých 14 dnů své existence!!!) předběhlo AGLOCO ve sledovanosti vyhledávač GOOGLE

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 4. 2007 18:25
od WonDrak
jj, asi home výroba, a ještě hodně povedená :D

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 4. 2007 19:49
od osobne

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 4. 2007 06:22
od PatrikChrz
osobne píše:A co tohle? http://www.play-nkl.de
:arrow: :arrow: :arrow:

Pokud nejde o podvod a je to opravdu NKL, tak je to loterie jako každá jiná. U nás sice není povolena (nejsem si jist jak je to s eventuelním postihem "hráče", "za komančů" hrozilo za účast v zahraniční loterii i vězení), ale v Německu normálně funguje.
Jednou jsem v jejich soutěži (zadarmo přes Internet) vyhrál sluneční brýle :D

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2007 16:30
od businessman
Agloco neni hra ale dobre promakany system, uvidime co v praxi jak to bude. Pokud jim tom vyjde, cemu verim, tak maji dost velkou sanci prolomit to co google

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2007 17:36
od DEEnys
Napad je to dobry, kdyz se koukam na jejich reklamy, tak proc si za to nenechat zaplatit? Tim, ze se kazdy den divam na netu na reklamy platim nekoho jineho. Bude ale tezke domluvit se s firmami na podminkach a na vyplaceni... Castky jsou pomerne vysoke a jestli bude v systemu tolik lidi, s kolika pocitaji, nevim, kde se ty penize budou brat. :)

To Rop: Pyramida to je, na druhou stranu ma obchod pres internet obrovskou budoucnost a jsem zvedav, kde bude za 20 let :)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2007 18:33
od Rop
Problem je ze za dvacet let bude techto "obchodníků s reklamou" na internetu tolik, že ceny budou nízké a výdělky nulové

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 6. 2007 11:23
od Storky
Na toto téma jsem našel článek na netu, zkušenost nemám:

Vydělávání na Internetu - fenomén současnosti
Lucie Svobodová, magazín censored

Internet, jako v pořadí posledně vzniklé, ale prudce se rozvíjející a extrémně významné médium, nabízel vždy obrovské možnosti pro realizaci zcela různorodých nápadů, spolu s možností překvapivě vysokých výdělků.

Ne každý ale dokáže dovést do konce natolik výdělečné projekty, jako je slavný vyhledávač Google (jenž se dokonce stal nejcennější obchodní značkou světa a předstihl i takové velikány, jako je Coca-Cola, Microsoft i Nokia!), či v našich poměrech známý vyhledávač Seznam nápadem osvíceného studenta ČVUT Iva Lukačoviče.

Nicméně, reklama, to byl vždy střed veškerého internetového vydělávání. Prodat reklamu znamenalo získat nijak neomezené množství peněz za (relativně) málo práce. I to se však podařilo jen pár nejschopnějším, kteří dokázali svoje internetové projekty dovést ke skutečným úspěchům a vysoké návštěvnosti. Stále tu však ještě zbývala obrovská příležitost k vynikajícím výdělkům pro širokou veřejnost a zdá se, že neskutečný sen se stává realitou - vydělávání peněz na Internetu se z chiméry či čehosi nedosažitelného stává činností, ve které může zajímavého úspěchu a náležitého finančního ohodnocení dosáhnout zcela každý.

Dnes již klasickým příkladem úspěchu moderních forem reklamy, jako je tzv. "Google Adsense" neboli textová kontextová reklama, organizovaná vyhledávačem Google, je enfant terrible českého Internetu pan Bc. Radek Hulán. Bc. Radek Hulán byl vždy průkopníkem všeho nového a nepoznaného, ovšem s tou zásadní vizí, že vše co dělá, mu musí vydělávat peníze, jak často opakuje. Ačkoliv pan Hulán je s to vydělat slušné peníze i v "mimointernetovém" prostředí, nakonec se zdá, že právě Internet a Google AdSense jsou pro něj způsobem, jak vydělat skutečně nejvíce ze všech činností, kterým se kdy věnoval a věnuje.

Bc. Radek Hulán se nikdy netajil tím, že mu Google Adsense vydělává hezké peníze jaksi zcela "mimochodem" - stačí mít navštěvovaný blog, další fenomén moderní doby, který si může zřídit doopravdy každý a jen na kvalitě obsahu záleží, jakou bude mít příslušná stránka návštěvnost a z toho plynoucí reklamní potenciál. Blog pana Bc. Hulána právě takový potenciál bezezbytku naplnil. Bez ohledu na jistou kontroverznost mnoha příspěvků či pochyby o jejich praktické přesnosti byla návštěvnost blogu natolik vysoká, že vstup do systému Google Adsense začal přinášet stupňující se zisky.

Nyní došlo k zajímavému úkazu - ačkoliv se Bc. Radek Hulán prý zapojil do projektu spíše pro "testování potenciálu" a "získání nějaké té koruny na úhradu nákladů webhostingu", příjmy se začaly každým měsícem zvyšovat. Původně mělo jít o nějakých téměř symbolických 1.000 Kč denně, ale jak šel čas, začalo se v řádu měsíců spekulovat o tom, že se příjmy zvedly nejprve na 5.000 Kč denně a podle posledních informací až k magickým 10.000 Kč denně, což je již více než zajímavý, atraktivní výdělek. Není divu, že tyto lákavé fakty přilákaly k fenoménu internetové reklamy pozornost dalších a dalších zájemců i internetových "guru", schopných technicky zajistit nové projekty, jejichž stěžejním existenčním důvodem je reklama, resp. příjmy z ní.

A tak se dostáváme k dalšímu fenoménu dneška, který má ovšem narozdíl od klasické reklamy tu výhodu, že návštěvnost není jediným klíčem k úspěchu a zisku. Jedná se o tzv. "view, click and involve" systémy, neboli VCI - nejde pouze o shlédnutí reklam a generování "bodů" shlédnutími či kliknutími, ale taktéž zapojení dalších osob do takového projektu. Tím může získat solidní finanční příjem a zároveň zázemí kvalitního projektu každý, kdo o to projeví zájem, bez ohledu na lokaci, věk či vzdělání. Stačí jen osobní počítač a nejlépe pevné internetové připojení, které je již i v ČR standardem.

Nejznámější a nejkvalitnější tyto systémy poslední doby, které si získaly věhlas i v prostředí čs. Internetu, jsou "ADBUX" a "CASH FIESTA". Jejich princip je podobný - nejde pouze o zobrazování a proklikávání reklamy, ale taktéž o zapojení dalších zájemců do systému. Významnou výhodou je to, že kdokoliv, kdo se zapojí do systému "přes vás", stává se součástí vám podřízené struktury v tom smyslu, že jistá část jím resp. jimi generovaných výdělků znamená váš zisk. Zde se VCI systémy jasně inspirovaly tzv. MLM anebo multilevel marketingem, což je fenomén 20. století, místy nenáviděný, ale zjevně funkční, účinný a generující zisky. Protože zde se nejedná o žádný vklad, nelze tyto projekty podezírat z jakéhokoliv pokusu o podvod či obohacení. Registrace do systémů je zcela zdarma, je na vás, zda "přijdete" sami, či přes tzv. "referrera" neboli osobu, která vám systém doporučila. Stejně tak je na vás, či vaše zisky skončí u několika korun či dolarů, anebo se přehoupnete přes tisícové, průběžně se zvyšující částky.

Elitní účastníci těchto systémů neradi hovoří o svých ziscích, natož cestách, jak k nim docházejí. Přece jen jsme v závistivé České republice. Podařilo se však získat anonymní zpověď tří účastníků těchto VCI projektů, kteří dle vlastních slov, náležejí co se zisku týče pouze k "lepšímu průměru". Podle nich si tedy učiňme obrázek o tom, jaké jsou možnosti příjmů u elit těchto projektů...

"Moje současný zisky jsou průměrně 2.000 Kč denně (k 5/07 pozn. aut.) a fakticky jich dosahuju už zcela bezpracně. Nejdřív jsem se snažil zvyšovat návštěvnost mojí webový stránky a získat do svojí struktury co nejvíc lidí, ale teď už to není nutný, byznys jde prostě sám," říká třiadvacetiletý student ČVUT Jiří. Jemu samotnému řekl o projektu ADBUX, jehož je účastníkem, kamarád. "Je ironie, že zatímco kamarád toho nechal a vydělal tak tisícovku, tak já jako původně součást jeho struktury se dostal tak daleko. Když mi začaly chodit první peníze, dal jsem si novou registraci, ale tentokrát bez referreru, pěkně sám za sebe. A vyplatilo se." Že se to vyplatilo, o tom hovoří Jiřího nový BMW 530d před domem a přítelkyně, kterou je jistá známá česká modelka, úspěšná i v zahraničí.

Jiným zajímavým příkladem internetového reklamního úspěchu je muž, spíše by se dalo vzhledem věku říci adolescent, vystupující na Internetu pod pseudonymem MoGoL91, jinak šestnáctiletý učeň Martin z Prahy. U něj se klasicky potvrzuje, že nízký věk nikdy nebyl překážkou možného úspěchu v prostředí Internetu, jak vidíme na příkladu nemála úspěšných podnikatelů, provozujících byznys nuceně na živnostenské listy svých rodičů. "Původně jsem doufal, že si jen přivydělám nějakou korunu na prázdniny a tak," vzpomíná Martin. "Ten projekt tady teprve začínal a stejně jako spoustě jiných mu málokdo věřil". Martin ale jeho potenciálu skutečně uvěřil, investoval pouze svou energii a čas. Jeho instinkt byl správný. Ve svojí struktuře má nyní téměř 4900 lidí, kteří mu generují nyní již skutečně bezpracné zisky. "O penězích se bavím nerad, co funguje dnes, nemusí fungovat zítra a příjmy budou minulostí. Můžu snad ale říct, že pod 100.000 Kč měsíčně se už nedostávám, jak pode mně přicházej noví a noví lidi." Na moji otázku, jak Martin jako mladý člověk využívá tyto příjmy či zda ho nějak psychicky nedeformují, odvětí s úsměvem: "Hodně cestuju a jako málo lidí platím dovolenou i rodičům. Peníze si do polšáře nestrkám, snažím se je znovu investovat. Ať už do vlastního vzdělání, tak si pohrávám s myšlenkou, spustit vlastní VCI projekt, ale se specializací na česká specifika. Kapitál i nápady jsou, mohl by to být úspěch," uvažuje nahlas.

Posledním, koho jsem zpovídala, byl devětatřicetiletý pan Ladislav, jehož příběh je o to zajímavější, že mu nové bezpracné příjmy umožnily odejít ze zaměstnání do předčasného, ale dobře zajištěného "důchodu" a věnovat se pouze dětem a vlastním zálibám. "Kdybyste se mě zeptala ještě před půl rokem, co je to Internet, budu vám povídat něco o Seznamu a emailu. O tom, že něco jako CASH FIESTA existuje, jsem absolutně netušil." Náhoda tomu ale chtěla, že si pan Ladislav jednou právě na zpravodajském portálu Novinky.cz, spojeném se Seznamem, přečetl článek o reklamních systémech a ten ho okamžitě zaujal. "Hned mi bylo jasný, tohle je ono, to musím zkusit. Pak už měly věci rychlej průběh". Pan Ladislav dle svých slov využil toho, že stejně neinformovaných, ale výdelků chtivých lidí jeho věku znal spoustu a přesně oni byli ideálními následovníky jeho vstupu do systému. "Nikdo nelitoval a mám spoustu nových přátel. Stejně jako nikdo neprodělal. Všechny peníze lidem pode mnou přeju, protože, a to je na tomhle systému dokonalý, čím víc vydělaj oni, tím více provize mám já".

Zjevně zase jednou dochází k dějinnému přelomu i v prostředí Internetu a tentokrát se jedná o skutečné, hmatatelné možnosti nemalých až zásadních zisků komukoliv. Jisté je, že kdo stihne nastoupit do rozjíždějícího se vlaku včas, může svůj život nejen změnit a zlepši svou životní úroveň, ale doslova ho obrátit na ruby. I takové případy, jako lidé, co si mohli dovolit skončit v práci, zjevně jsou, jak vidíme na případu pana Ladislava.

Důvodem celého toho zvratu je, že čím více firem uvidí potenciál internetové reklamy resp. armádu jejích hladových konzumentů - domácích uživatelů i účastníků VCI projektů - tím více prostředků do ní budou investovat (jedná se o desetimilióny až stamilióny dolarů každý rok) a zároveň tím více si rozdělí peněz pilní účastníci VCI projektů, jako jsou Jiří, Martin a Ladislav. Ať se již jedná o textovou kontextovou reklamu jako moderní formu, či klasickou bannerovou reklamu, další příval investic lze očekávat velice záhy a s ním i další úspěšné VCI projekty, určené právě teritoriálně diverzifikovaným či jinak specifickým skupinám uživatelů, jako nastínil šestnáctiletý Martin.

Nepřišel čas, vstoupit do rostoucího byznysu ať již jako účastník, organizátor či podnikatel? Rozhodně se zde otevírá další přítomnost pro seberealizaci schopných uživatelů Internetu. Uvidíme v následujících měsících a letech, kam až dosáhne potenciál a rozvoj tohoto nového odvětví a zda se nebude opakovat "internetová bublina", jako v roce 2000.