spoření či investice - 100000,-

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod michal.652 13. 11. 2012 23:26

Ahoj, jsem student, 22let, mám k dispozici cca 110 000,-. Poradíte mi, prosím, kam peníze vložit/rozložit (nevím, je-li vhodné vložit všechny peníze do jednoho produktu/služby)? Spořit či investovat (popřípadě kam)? U spoření jsem našel jedny z nejvyšších úroků u ZUNO a AIR (zde se mi velmi nelíbí zpoplatněné odchozí platby), spořící účet by se mi líbil u banky s BÚ bez poplatků jako má mBank nebo FIO (bohužel jejich úroky na spořících účtech jsou velmi směšné). Dále jsem našel termínovaný vklad u mBank (3,00% p.a. na 3 měsíce). Nevím, jak je to s investicí do zlata (které a kde koupit - jak je to s následným prodejem). Osobně bych byl pro začátek spíše opatrnější - menší riziko, malý, ale jistý zisk. Tyto peníze momentálně nepotřebuji, resp. mohu dát na čas stranou, ideálně bych to viděl jednou za rok se rozhodnout, co s nimi dál. Zatím k nim neustálý přístup nepotřebuji. Děkuji všem za rady.
michal.652
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 14. 11. 2012 03:26

Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor

Odeslat příspěvekod radecekh 14. 11. 2012 05:51

michal.652 píše:Ahoj, jsem student, 22let, mám k dispozici cca 110 000,-. Poradíte mi, prosím, kam peníze vložit/rozložit (nevím, je-li vhodné vložit všechny peníze do jednoho ...

Státní dluhopisy jste prošvihl, ale je to v podstatě jedno. Vražte peníze někam, kde k nim budete moci ne jednou za rok, ale pořád, a na výnos ani tak nekoukejte. Jste mladý, studující, kolem vás se pořád něco děje, a uvidíte, že příležitostí jak zhodnotit peníze potkáte za rok nepočítaně. A pak byste jen litoval, že k penězům nemůžete.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod xmart 14. 11. 2012 10:27