Škola?

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod asus71 6. 3. 2013 21:44

Půjdu na to upřímně chci jen radu do života ! Je mi 19 let

Ve svém životě chci podnikat to je můj cíl

Co umím? Umím šíleně dobře s výpočetní technikou,umím dost dobře ovlivňovat lidi,umím dobře komunikovat,umím dobře obchodovat,baví mě práce s lidmi,mám vůdčí schopnosti dokážu lidi motivovat a teď můj problém

To co studuji se proměnilo v peklo,jsou státní maturity učitelka si na náš obor zasedla a nejsem studijní typ upřímně školu studuji jen kvůli mé mamince abych ji nezklamal
V současnosti po mé mamince nechci žádné peníze,cokoliv chci tak si na to vydělám nemám problém vydělat i 20 tisíc za měsíc

Takže zeptám se má cenu studovat něco co mě nebaví? když vím že maturitu neudělám? Co můžu dělat v mých možnostech.Nechci říct,že by mě škola nebavila,ale pardon když tam v 8 přijdu a učitel si pije kávu a ve 2 jdu domů tak je to promarněný čas,učitel nám do teď 3 ročník nedal povinnou četbu k maturitě,takže si radši místo hodiny čtu knihu o financích apod
Dá se uživit bez školy? Moje srdce mě říká,že mám cestovat,že mám poznávat svět,ale celé moje okolí mě říká STUDUJ A PAK JDI PRACOVAT

Fakt nevím,jestli se na to školu nemám vykašlat a věnovat se sobě a sám se učit cestovat po světě a nebo trpět,nerozvíjet se s tím,že maturitu neudělám.
Co si o tom myslíte vy? Vím,že vzdělání je důležité,ale specifické chci něco co opravu do života využiji a promění se to v peníze nebo v cokoliv,nechci se učit něco co za 2 roky můžu zapomenout.
asus71
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gotesák 6. 3. 2013 22:06

Obávám se, že pořádku v hlavě pomocí internetového diskuzního fóra nedocílíš.

Moje rada i tak zní: Dodělej školu, ať je jakákoli.
Život je příliš krátký na to, aby člověk chodil do práce.
gotesák
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 6. 3. 2013 22:31

asus71 píše: