Degiro

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Rop 25. 9. 2021 11:41

Takže jsi FPT prodal. Tudíž se ti to počítá do obratu. Zkrátka a jednoduše - měl jsi věc, která má ISIN a tu jsi vyměnil za peníze = prodej cenných papírů.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 25. 9. 2021 13:01

Ano, je to tak.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod woba 30. 10. 2021 06:40

Ahoj, zažádal jsem o flattex učet. Po měsíci jsem poslal platbu tak jako vždycky.
Mam učet Trader a před připsáním jsem měl minus zustatek v penězích (čerpam mírný margin). Očekával jsem že se připíšou peníze a margin se vyrovna (nebude čerpan). Nicmeně se penize ulazuji jako FTP fond eur ale zustatek mam furt záporný (stále.se čerpá margin).
Jak z toho ven, má se něco někde zaškrtnout v nastavení? Předem diky za rady
woba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aaischa 30. 10. 2021 06:42

Pockej pres pulnoc a převede se to.. Chová se to jako fpt.. Peníze přijdou a nasledne ručně nebo o půlnoc automaticky skočí na tvůj účet..
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stanickses 2. 11. 2021 18:00

Uz nejakou dobu mam Flatex. V Prehled Uctu uz tedy nejakou dobu nejsou Konverze Penezniho fondu Nakup/Prodej, ale v zalozce Portfolio ta hruza Penezni fondy stale strasi s nejakym minimalnim zustatkem. Nejsem si jisty proc, na tuhle zalozku normalne nechodim a pri tom prechodu na Flatex jsem urcite zaskrt ze ten FPT chci zrusit. Mate to nekdo taky tak? Klidne bych jim napsal, ale ty jejich odpovedi vetsinou nedavaji smysl.
stanickses
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod woba 2. 11. 2021 18:23

Hoj, jo psal jsem jim na podporu a odepsali mě že flattex účet má unikátní IBAN a že mám peníze pojištěné ze zákona atd. Nic ohledně nastavení mi nenapsal, takže v podstatě nerelevantní odpověď. Nicméně jak bylo zmíněno výše, přešla půlnoc a hodilo se to normálně do peněžních prostředků, margin se vynuloval. :)

Nicméně teď se jich bojím na podpoře zeptat na cokoli, tímhle stylem mi příště pošlou recept na špagety (ale ty už vařím z hlavy :D ).

Ať jen neplevelím vlákno... :?: nevíte jak se v reálu chová degiro při fůzi dvou společností, kde výsledek je akcie nové firmy a akcie staré firmy? V případě, že držím ty akcie. Mám na mysli T&T a Discovery ze kterých má vzniknout T&T a Warner broadcast (bo tak nějak). Dostanu hotovost nebo nové akcie? Přístupy se liší napříč brokery, jsem sice u Degira od začátku, ale s tímhle jsem se reálně ještě nepotkal, takže nevím jak to vypořádává. Předem děkuji za rady
woba
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod volnicko 2. 11. 2021 20:05

To bude IMHO zalezet hlavne na podminkach te transakce, jak bude popsana. Degiro se tomu prizpusobi. Pokud bude na vyber, tak poslou mail, kde si muzes vybrat a kde je nejaka defaultni volba, pripadne to je jinak popsano. Klidek. ;)
volnicko
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 11. 2021 09:40

Degiro podobné situace (dle historie pohybů) řeší automatickým "prodejem" původního titulu (za cenu výměny, která bývá stanovena emitentem akcie) a následně nákupem nového (nových, v nové ceně), to už jsem párkrát zažil. Dělá to tak i u běžného splitu (třeba 2 akcie nové v poloviční ceně za 1 starou). Pokud nějaká nedělitelná cash zbyde, tak tímto mechanismem logicky v hotovosti zůstane.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 5. 11. 2021 10:57

Nějak se teď ztrácím v účtech, na které se teď Degiru posílají peníze.

Standardně nabízí CZ1179100000004042500001. Na něj se mají předpokládám posílat CZK. Ale moje mBank to bere jako SWIFT platbu na zahraniční účet a chce za to poplatek ve stovkách korun. Není to zvláštní, když jde o účet CZ?

Ve zprávách Degira z 18. října jsem potom objevil účet CZ3279100000004042500108 pro eurové platby. Tam je už SWIFT zadarmo, ale převod CZK>EUR proběhne kurzem banky, který býval méně výhodný než dřív konverze Degira.

Jak teď posíláte CZK do Degira?
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tmx643 5. 11. 2021 11:26

Ten první je stále stejný korunový účet, takže to na něj můžeš poslat normálně v korunách.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod 4honza 5. 11. 2021 11:47

Marek Lutonský píše:
Standardně nabízí CZ1179100000004042500001.

Jak teď posíláte CZK do Degira?

Do degira se da poslat normalni tuzemska platba (tedy v CZK) na ucet 4042500001/7910 (nahore mas primo IBAN toho uctu). Asi bude dulezite to poslat jako normalni tuzemskou platbu, aby se to netvarilo jako zahranicni platba. Zahranicni platbou jde totiz take posilat penize do jine banky v CZK, dokonce i do ceske banky.

Ten druhy ucet dava smysl pro nekoho, kdo ma Eura, takze neprobehne zadna konverze EUR/CZK.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sniper76 5. 11. 2021 14:25

V říjnu mi DEGIRO psalo, že EUR platby přechodně nefungují.
sniper76
Nadšenec

Odeslat příspěvekod JordanT 5. 11. 2021 20:41

EUR platby už normálně fungují. Já posílám pouze EURa. Nefungovalo jim to cca 1 měsíc.
18.10. poslali informací o tomto účtu CZ3279100000004042500108 kam jsem eura normálně poslal a bez poplatku byly připsány na účet.
JordanT
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ddaveid 6. 11. 2021 16:53

Nefunguje jim od října eurový flatex účet s německým IBANem. Avšak původní eurový účet s českým IBANem nadále funguje. Takže eura lze posílat stále na původní účet od Stichting Degiro u české pobočky Deutchebank.
ddaveid
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Nick270 14. 11. 2021 18:46

Zdravím,

8. 11. 2021 jsem poslal na Degiro účet 1000 Kč. Dnes si chci koupit etf Vanguard S&P 500 UCITS ETF USD, ale píše mi to tohle:
Přesáhl/a jste Váš Volný prostor. Nejhorší možná exekuční hodnota (včetně transakčních poplatků) této objednávky činí 89.3634 EUR, zatímco Váš volný prostor je 81.82 EUR. Pokud se jedná o Market objednávku, pak byla zablokována z důvodu nejhoršího možného scénáře exekuce. Jelikož u Market objednávky není cena předem stanovena, musíme brát do úvahy náhlou změnu ceny mezi časem, kdy zadáváte objednávku, a časem, kdy je objednávka vypořádána. Pokud je toto Váš problém, zkuste prosím zredukovat množství u Market objednávky nebo zadejte Limitní objednávku.

Co s tím? Děkuji

Snímek obrazovky 2021-11-14 184726.png
Snímek obrazovky 2021-11-14 184726.png (10.14 ) Zobrazeno 4003 krát
Nick270
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků