Stránka 2 z 2

Re: Zlatý důl -- mnohem větší než ostatní a to u nás v Evropě --

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 4. 2008 11:34
od rolmen
jo travian je hrozna kravina .. vubec me to nebavilo

Re: Zlatý důl - Travian

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 5. 2008 12:38
od kikloop
MrAgreement píše:RTakže těch 100 000 lidí x 33 serverů, kdy v průměru každý platí 25Kč zcela dobrovolně každý měsíc = 2 mil Euro čistého zisku, bylo by možné tam umístit ještě reklamu a vydělat ještě víc.

No zisk mozno maju 2mil Eur, ale urcite to neni cisty zisk. :) musia platit chod serveru, programatorov, administratorov, popripade nejakych spravcov jednotlivych svetov, fora.. Vyvoj takej hry taktiez nieco stoji.. Takze travian urcite ziskovy bude, ale myslim si, ze zasluzene.. :)

Re: Zlatý důl - Travian

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 5. 2008 13:55
od S474N
Tak ono vetsina tech penez je tvrde vydrenych, ale to uz zavistivci nevidi.

Re: Zlatý důl - Travian

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 7. 2008 20:37
od letenky
Problem je len to, ze musis byt medzi prvymi kto pride s napadom. Kto je prvy melie ostatny maju odrobinky

Re: Zlatý důl - Travian

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 8. 2008 20:58
od ronnies
Ano v tomto vidím budúcnosť podnikania. Virtuálna siest je obrovský svet s ešte nie celkom prebádanými možnosťami.
Mna travian osobne tiež nezaujal beriem ho ako kópiu PC hry Age of Empires. Mna skor zaujala nová éra tzv FILE HOSTINGU. Jeden príklad za všetkých server RAPIDSHARE.COM. Momentálne svetová špička na trhu 136 miliónov uložených súborov o počte zákazníkov nevim ani návštevnost serveru sa nikde neuvádza(alebo som nenašiel), možnosti zakúpenia premium účtu prakticky kde kolvek na svete a popularita stále stúpa( za posledné 3 roky môj odhad je o 200%).
Konkurencia je v oblasti kvalitatívne slabá(kvantitatívne celkom slušná)

Re: Zlatý důl - Travian

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 9. 2008 20:46
od Heady569
Začal jsem to tady pročítat, a vzhledem k tomu že "přicházím" z doupěte jako první zareaguju tady. Musím souhlasit s tvůrcem threadu stejně jako s ronniesem. Hry jsou ale v porovnání s businessem jako reklama nebo onen zmíněný file hosting poměrně malá věc.
Jen pro upřesnění, ti, co za travian platí, je v porovnání s celkovým počtem hráčů poměrně málo, ale i tak to tvoří dostatek peněz pro celkem slušný čistý zisk (po odečtení výdajů za nákup serverů, nákup domény, její provoz, náklady za provoz samotných serverů, a teamu programátorů). Co se týče File Hostingu, ten je poměrně hodně úzce spojen se zmíněnou reklamou.
V podstatě drtivá většina těchto serverů poskytujících prostor pro uložení a sdílení uživatelových dat fungují na stejném principu. Službu vám poskytují zdarma, ale...
...
1. Ale je - například megaupload vás donutí si do prohlížeče instalovat lištu s permanentní reklamou. (firma si kompenzuje nezpoplatnění služeb poskytováním reklamního prostoru zájemcům, výhody jsou jasné, firmě nabídnete, že její reklamu uvidí denně tisíce vašich registrovaných uživatelů)
...
2.Ale je - omezené služby (limit datového objemu stahovaného souboru, limit počtu stažených souborů za den, limit rychlosti přenosu dat atd.), čímž vás dřív, nebo později nepřímo donutí si službu zaplatit a mít tím pádem vše neomezené (princip rapidshare.com/de)
...
3.Ale je - tuna reklam hned na úvodní stránce, trvá vám 5 minut než se propracujete k samotnému odkazu, pak ale stahujete vše bezplatně.. existují ještě jakási omezení i u těchto serverů, ale tam se opravdu nevyplatí se registrovat, nebo alespoň vyplnit jiný e-mail, než zrovna používáte, protože je více než pravděpodobné, že ho prodají a vám tak budou chodit tisíce reklamních e-mailů denně (jako mě na můj starý e-mail na seznamu.. jen tak na zkoušku jsem ho vyplnil na několika podobných serverech, nejen filehostingu ale všech možných.. a ještě dnes tam mám okolo 2 500 nových e-mailů každý den).
...
..
.
Ke hrám.. travian je opravdu vcelku nevinná věc :-).
Vemte si Blizzard, nebo NCSoft.
Obě dvě společnosti mají na trhu nejhranější MMORGP (Massive MultiPlayer Online Role Playing Game)
Jen při přibližném propočítání měsíčního obratu se nám zatočí hlava.
Blizzard v lednu letošního roku uvedl že hru World of Warcraft (nejhranější MMORPG) hraje 10 000 000 lidí.
A tento počet roste každý měsíc
Jeden takový aktivní hráč zaplatí měsíčně za hru cca 400 korun + cena za zakoupení hry
400x10 000 000 nám dává astronomické číslo 4 000 000 000 korun měsíčně
I když vezmeme v potaz náklady na provoz a vývoj, je zřejmé, že čistý profit bude velmi, velmi vysoký :-).
+ do toho počítejte fakt, že MMORPG hry jsou silně, ale silně návykové.
Z vlastní zkušenosti vím, že není problém u hry strávit po 4 roky několik hodin každý den :-)
Internet a hry jsou budoucností businessu :-)
...
..
..
.