Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 10. 2019 08:23

Nedoufam, ale moc bych to privital.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pino 9. 10. 2019 10:39

Mohu poprosit o radu ? V obchodě A jsem 6.10. použil CRV+AirBank k platbě zálohy (za vypůjčenou věc). Bylo mi x-krát potvrzeno, že se nejedná o blokaci, ale že opravdu strhávají. Stejný den jsem věc vrátil a obdržel jsem doklad o vratce, tedy kreditní operaci. K platbě zálohy proběhla klasická notifikace v CRV aplikaci, stejně tak v AB bankovnictví a transakce je již zaúčtována. O den později, tedy 7.10. mi nicméně v AB bankovnictví přistála nová karetní transakce (CRV_obchod A) na stejnou částku a se stejným znaménkem, která je doposud nezaúčtována. V CRV žádná transakce od 6.10. není. Pro upřesnění uvádím, že jsem 6.10. platil další zálohy jinými kartami (Creditas a Twisto) a u obou se ta vratka již vrátila správně, tedy obchod A to má ok. Mám reklamovat u Curve, že v bankovnictví nevidím vratku nebo mám reklamovat u Airbank, že v IB je transakce, která tam být nemá ? Díky
pino
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ROlda78 9. 10. 2019 10:55

pár dní vyčkej
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 9. 10. 2019 13:22

Ahoj,
nedávno jsem pořídil tuhle kartu.

Laicky řečeno se v poslední době situace natolik mění a různými momentálními výpadky komplikuje, že nestíhám udržet nit v tom, co může běžnému uživateli přinést.

Nešlo by někam na začátek vlákna (nebo někam na jiné místo) udělat nějaký editovatelný blok, kde by byly aktuálně popsány a udržovány informace, co lze s kartou dělat? Několik (docela dost) stránek v tomhle vlákně jsem prosvištěl, ale ve všech současných 242 se těžko hledá. Mám několik běžných debetek od několika bank a kreditku od Monety. Zatím se mi tříští informace, co s tím můžu dělat doma a případně co v zahraničí. Takže se podvědomě bráním ke Curve přidávat kromě první karty další. Asi budu muset začít od začátku vlákna a hledat klíčové body.
losalamos
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 9. 10. 2019 14:06

u Curve se toho zase tolik nezměnilo, to že se mění podmínky u bank (jako např. od 23.11. RB anebo u Unicredit přeúčtování výběru z bankomatu) není problém Curve.
Základní přehled karet:
https://www.curve.app/en/comparison
ano bylo několik výpadků během jednoho týdne, ale to už by mělo být vyřešené
Ohledně Apple/GooglePay nemám aktuálně žádné nové informace (tzn. zatím je plán na Q4 19, s tím že ApplePay bude asi muset podporovat i podkladová karta)
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jir.vesely 9. 10. 2019 15:41

Možná mi něco uniká, ale jaký smysl má Apple pay na Curve, když bude muset mít Apple pay i podkladová karta? Když teda pominu, že za určitých okolností dostanu v zahraničí lepší kurz, tak to si na hodinkách nebo mobilu můžu rovnou vybrat, čím budu platit, ne?
jir.vesely
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 9. 10. 2019 16:23

Apple to vyžaduje.
Smysl Curve je mit v penezence jednu kartu.
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 9. 10. 2019 16:30

Smysl jedne karty v penezence je prichodem Apple Pay trochu smazavan.
Ja vidim stale jako plus GBiT a vyhodne kurzy v zahranici... a dvakrat skoda tech KK...
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod jir.vesely 9. 10. 2019 18:26

Přesně tak. Příchodem Apple Pay je využití Curve minimálně u mě horší. Pořád tam pár výhod je, takže zadarmo jsem rád, že jí mám, ale taková bomba jako dřív to pro mě prostě už není.
jir.vesely
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dalich 9. 10. 2019 20:15

Mám za sebou první reklamaci s Curve. Nakupováno na webu Toyoty, potažmo Here (mapy pro auto), 119 €. Zaúčtováno na firemní kreditku u KB.

Po týdnu totéž zaúčtováno na kartu Twisto, která byla zrovna aktivní.

Rekamace a odpověď, že je to OK, že oni (Curve) omylem transakci stornovali, ale že obchodník si ji po týdnu znovu offline vyžádal, takže ji opět provedli na právě aktivní kartu (Twisto).

Screeny z KB, že se ta "stornovaná" transakce zaúčtovala jaksi nepochopili.

Tak jsem zdůraznil, že nyní jsem zaplatil 2x 119 € a že bych tedy rád věděl, kdo mi jednu platbu vrátí :-)

Poté jiná operátorka už pochopila, omluva, a že mi ji vrací. Jen mi není jasné, kam... Bo když se mi vrátí na firemní účet, bude v tom účetně hokej. Pak jedině BoT z Twista.

Tak či onak, reklamace úspěšná, ale je vidět, že při složitějším sporu by to mohlo být komplikovanější. Vše jsem řešil e-mailem, bo přes appku zprávu nešlo poslat (házela "zpráva nebyla doručena").
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 10. 2019 22:01

Na nefunkční zasílání zpráv přes APK se stejnou hláškou, jakou popsal dalich, jsem narazil již 30. 9., viz můj příspěvek v tomto vlákně. Dnes je 9. 10. a žádná náprava ... :-(
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod pino 10. 10. 2019 11:39

ROlda78 píše:pár dní vyčkej


Tak ta druhá transakce k případu, který zmiňuji výše, byla zaúčtována. Tedy mi místo vratky Curve naúčtovalo platbu 2x ! Reklamace a odpověď " due to a system error, you have been charged twice..." Takže Dalichovi naúčtují transakci na dvě karty, mně místo vratky naúčtují transakci 2x. Nějakej divnej systém...
pino
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 10. 2019 11:49

Nepřišel někdo na to, jak přidat nedávno odebranou kartu, aniž by se musela znovu procházet registrace karty?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod čulibrk 10. 10. 2019 13:26

Zkus dohledat v IB dané karty původní registrační kód.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 10. 2019 16:07

A co s původním registračním kódem dále spáchat?
MirekM.
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků