Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod retron 14. 1. 2020 18:50

Aha takže jeden výpadek 25.prosince, jedna plánovaná odstávka v listopadu a prozatím jeden osmiminutový výpadek v lednu lze opravdu nazvat poklesem spolehlivosti...
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antonsek 14. 1. 2020 19:50

Je to sice spolehlivější než ČS a.s., ale pomluvit to můžeme ne? :-)
antonsek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 1. 2020 22:04

Na @retronovi je fakt vidět, že dělá Curve ambasadora, tak silné hájení tohoto startupu i s jeho chybami je snad až na škodu i u těch, co by v Curve přímo pracovali :). Ale nic ve zlém - Curve jako myšlenka je dobrá, ale k ideálu má zatím daleko, to je třeba si přiznat. Tedy reálná fakta: ty výpadky jsou daleko častější než ukazuje ten "chybový web", leckdy ale trvají jen v řádu sekund až minut a ani se to do seznamu výpadků nedostanou, ale já jako klient v danou dobu nezaplatím (u mě cca 1-3 případy měsíčně). Navíc v podstatě každý měsíc jsem u Curve musel reklamovat minimálně jednu platbu. Jde přitom o různé typy chyb - jednou neprovedení GBIT vratky zpět na podkladovou kartu ani po 20 dnech, jednou "uvíznutí" platby ve stavu Pending víc jak měsíc (kdy na podkladové kartě byl jen blok a ten pak zmizel), naštěstí vždy chybu uznali a sypali si popel na hlavu :). Dnes ráno tedy výše zmíněné zdvojení blokace....k tomu ten nevydařený Send. Našlo by se toho dost, většinu jsem sem v průběhu roku psal, možná ne vše. Opravdu tento startup nelze brát jako jediné platební řešení třeba na cesty, jiné karty mít s sebou je vždy nutné. Ale snad se zlepší.

A teď už Curve přiznává chybu v Send funkci (která si vynutila značné omezen funkčnosti) i v appce při přihlášení, cituji info, co se tam objevuje (pro ty, co to jen odmáčkli a nepřečetli):
"We need to fix a few things. Curve Send. For now, money you send will be loaded onto your friends Curve Cash card in GBP, instantly"
plus u toho čudl Learn more vedoucí na FAQ o Curve Send na jejich webu. Čili nyní je Send dost nepoužitelný, snad ladění nebude dlouhé.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 14. 1. 2020 22:43

Tak já mám zase trochu jiný příběh, ať si zúčastnění můžou vybrat. Mám CRV dva a půl roku a využívám téměř denně.
Reklamace 0.
Výpadky 0.
Send bez potíží.
GBIT bez potíží.
Vypadá až moc idylicky v porovnání se zážitky a pláčem Minarja, ale tak to prostě je, a to se nechci zastávat retrona...
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 1. 2020 00:23

To nepopírám, uživatelů je hodně, leckdo může mít potíže nulové. Nicméně stačí projít zdejší vlákno, různé potíže měli v minulosti mnozí. Hlavní je celkový trend, aby byl zlepšující.

Tím nedoladěným Send zasíláním, kdy tu funkci teď museli v podstatě stáhnout (funkční dočasně jen na Curve Cash kartu, viz můj předchozí příspěvek) si to ale zbytečně pokazili.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 15. 1. 2020 00:27

Nemám potřebu Curve hájit, nijak zainteresován v tom momentálně nejsem, naopak snažím se být objektivní. Curve používám ještě o něco déle, abych nemohl zaplatit se mi stalo jednou v USA, v aplikaci to bylo hlášeno. Výpadky sem pravidelně umisťuju, jak ty plánované tak i ty neplánované. Je pravda, že GBiT semtam trvá déle nebo je nutné ho popohnat. Také je pravda, že support zvlášť, když se měnily podmínky, reagoval pomalu.
To, že se v kombinaci s některými bankami/kartami, chová Curve nestandardně/jinak tu uvádím také např. pomalejší chargeback s HB!, jiná výše chargebacku u Creditas vlivem jejich podivného účtování anebo okamžitě úročený výběr z ATM u kreditek Unicredit, zpoplatněný výběr u bankomatů ČSAS a Moneta.
Ve všech nestandardních případech doporučuji spíš kontaktovat support@imaginecurve.com a řešit to s podporou než tady spekulovat.

A ano Curve Send má výpadek resp. aktuálně jde zaslat pouze GBP na virtuální Curve Cash kartu, aplikace na to upozorňuje.
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 15. 1. 2020 04:59

Já souhlasím s retronem.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 1. 2020 10:43

Já fakt nemám důvod házet na Curve špínu, aby nedošlo k omylu. Využívám ji rád, nejen kvůli ušetřenému místu v peněžence :). Teď (poslední dva měsíce) ale skutečně dochází k anomáliím daleko častěji než předtím (za cca 11 měsíců, co Curve mám). Navíc tyto anomálie mohou přivést Curve na buben.
Zkušenost ze včerejška: v době, kdy byl mnou výše popsaný Curve výpadek processingu plateb, tedy kolem 16 hodiny, jsem platil v potravinách přes Curve malou platbu kolem 90 Kč (v té době jsem ještě o výpadku nevěděl, email o něm přišel asi 5 minut po platbě). Terminál Curve platbu zpracovával déle než obvykle (asi 10 vteřin), ale nakonec ji schválil. Vtip je v tom, že daná transakce se doteď neobjevila ani v Curve appce, ale ani není v blokacích podkladové karty (mBank kreditka)! Ano, v minulosti jsem se při podobných problémech už setkal s tím, že nějaká platba se v appce objevila až třeba za den, ale i v těchto případech fungovala blokace na podkladové kartě. Takto to vypadá, jako bych měl ten nákup zdarma :). Je to podobné, jako když mi Curve zkraje prosince při malé platbě cca 3 USD v e-shopu Aliexpress vůbec nezablokovala danou částku na podkladové kartě, no a v appce platba sice byla, ale ve stavu Pending ještě měsíc po platbě :). To jsem reklamoval, Curve pracovník platbu manuálně zopakoval a už ok. Jde mi o to, že pokud se takovéto chyby v Curve stávají, že si i přes měsíc nevšimnou nestržené platby, tak aby za chvíli nezkrachovali, když takové nákupy (pro méně čestné uživatele Curve, kteří jim o chybě nenapíšou) by vlastně byly na účet společnosti Curve :D.
Opačný extrém k nezaúčtované platbě je naopak dvojitá Curve blokace stejné částky z včerejšího rána na podkladové ČS kreditce, jak jsem už psal výše. Zde ale vyčkám, zda bude i 2x zaúčtováno, snad ne.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 15. 1. 2020 11:13

Někdo zde psal o ikamžitému odesílání všech GBiTů z Curve do bank, jakožto o informaci přímo od Curve.
Napsal jsem dotaz Terce z HB, jestli náhodou nezdržují GBiTy u větších částek a o informaci z Curve.
Bylo mně sděleno, že nikoliv. Někdo z těch dvou (Curve nebo HB) "kecá". Kdopak to asi bude?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 1. 2020 11:40

Může to být i karetní asociace Visa/MasterCard, jakožto zpracovatel těch vratek, nebo banka obchodníka Curve (tedy nejspíš nějaká GB banka, přímo Curve přeci není bankou, že?), tedy kecat nemusí ani jedna strana. Každopádně dle mých zkušeností u plateb nad cca 2500-3000 Kč (dost možná nad ekvivalent 100 EUR?) je skutečně třeba počítat minimálně s dnem navíc (vratka 2400 Kč přišla už další den, 3000 Kč a víc běžně o jeden den až týden později).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 15. 1. 2020 14:03

retron píše:A ano Curve Send má výpadek resp. aktuálně jde zaslat pouze GBP na virtuální Curve Cash kartu, aplikace na to upozorňuje.

nějak to v aplikaci nemůžu najít, kde by to mělo být? Díky.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300 Kč, Richee 300 Kč, Curve 5 GBP, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 15. 1. 2020 14:18

vyskočilo to samo
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfabetagama 15. 1. 2020 14:31

Poslal jsem dnes ráno kamarádovi 10ooo Kč a dostal to v librách na Cash kartu.
Vůbec se nezeptala, na kterou kartu to chce připsat a natvrdo, zato okamžitě (cca 5 minut),
to spadlo automaticky do Cashky. Libra dnes určitě zase klesne, co teď, snad tím půjde nabít aspoň Revolut.
Jen si nemyslím, že je to výpadek, spíš to tak teď bude fungovat takto.
alfabetagama
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jenda_s 15. 1. 2020 14:37

na mě to taky nikde nevyskočilo a proces naprosto stejný jako popisuje alfabetagama. Pokud toto má být standardní fungování, je celá Send služba k velkýmu ničemu...
jenda_s
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 15. 1. 2020 16:07

No tak oni tu Sand asi nedělají, kvůli našemu čerpání bonusu. Pokud chci někomu poslat peníze na útratu, tak je "skoro jedno" na kterou kartu mu to přistane.
libol
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků