Řešíme v rodině 3 převody:
1 - Mamka. Zadala to přes odkaz v e-mailu 3. dubna - systém kurýr. Dodnes se kurýr neozval, včera jsem volal do RB, řekli mi, že je toho moc a že ať se ozveme, kdyby do příštího týdne kurýr stále nevolal.
2 - Manželka. Tento týden přišel e-mail s odkazem - systém foto OP, ŘP, xicht, převod 1Kč. Vše vyřešeno do 15min, za další cca hodinu sms o založeném účtu, stažení RB klíče OK, v IB vidíme nastavený 1% úrok.
3 - Já. Dodnes mi nepřišlo e-mailem vůbec nic, ani to co chodí ostatním o vytížení a o tom, že má být člověk trpělivý. Tak nevím.
Všichni máme u ING i investice, jestli to chápu správně, tak tento proces řeší jen převod ING konta a fondy se budou řešit až někdy potom?
Mamka a manželka doteď neměli u RB žádný produkt, já mám u RB jen kreditku, nuceně převedenou bývalou Citi.